;
coinex

تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life) ریکی جرویز

سریال افتر لایف یکی از مورد انتظارترین سریال‌های 2022 است. از این رو در ادامه تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life) را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما باشید.

سریال زندگی پس از مرگ (After Life) یکی از محبوب‌ترین سریال 2022 بوده که به کارگردانی ریکی جرویز ساخته شده است. این مجموعه جذاب در ژانر کمدی سیاه بوده و قرار است از شبکه  نت‌فلیکس به اکران در بیاید.

اگر به این مجموعه جذاب علاقمند هستید در ادامه با ما همراه باشید تا تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life) را در اختیار شما قرار دهیم.

تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life)

در حال حاضر دو فصل از این مجموعه دیدنی به اکران درآمده که فصل نخست این مجموعه مارس ۲۰۱۹ منتشر شد. فصل دوم نیز در آوریل ۲۰۲۰ در ۶ قسمت منتشر شد که توانست مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب کند. درست در مه 2020 بود که شبکه نت‌فلیکس علام کرد که قصد دارد فصل سوم این مجموعه را بسازد.

در این سریال کمدی سیاه بازیگران محبوبی همچون ریکی جرویز، تونی وی، اشلی جنسن، دیوید بردلی، کری گادلیمن و پنلوپه ویلتون ایفای نق پرداخته‌اند.

به جرات می‌توان این مجموعه دوست داشتنی را یکی از بهترین آثار ریکی جرویز دانست، چرا که این مجموعه در زمره بهترین سریال‌ های 2022 قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life) را در اختیار شما قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon)

داستان سریال افتر لایف (After Life)

تاریخ پخش و تریلر افتر لایف (After Life)
داستان سریال افتر لایف (After Life)

همانطور که می‌دانید این مجموعه دیدنی در چند سری ساخته شده است. پس انتطار می‌رود، داستان سریال افتر لایف (After Life) در ادامه سری‌های قبلی این مجموعه باشد.

در حال حاضر جزئیات بسیاری از فیلم منتشر نشده است. اما می‌دانیم که این مجموعه روایتگر زندگی تونی بوده که پس از مرگ همسرش بر اثر سرطان سینه زندگی‌اش بهم ریخته‌است.

او به خودکشی فکر می‌کند، اما در عوض تصمیم می‌گیرد به اندازه کافی زندگی کند تا با گفتن و انجام هر چه می‌خواهد دنیا را برای مرگ همسرش مجازات کند.

اگرچه او به این امر به عنوان ابرقدرت خود فکر می‌کند، همه افراد دور و برش سعی می‌کنند او را به شخصیت بهتری تبدیل کنند و بدین ترتیب نقشهٔ اولیهٔ او خراب می‌شود. در ادامه به معرفی بازیگران سریال افتر لایف (After Life) می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش

ریکی جرویز (Ricky Dene Gervais)

تاریخ پخش و تریلر افتر لایف (After Life)
تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life)

ریکی جرویز (Ricky Dene Gervais) یکی از بهترین بازیگران سریال افتر لایف (After Life) بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1982 آغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است.

او در کنار بازیگری به کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده، مجری رادیو و موسیقیدان انگلیسی مشغول است. جرویز شهرت اصلی خود را از سریال تلویزیونی اداره و سپس سیاهی‌لشکر، که هر دو را با استفن مرچنت کارگردانی کرده بود کسب کرد.

او ستاره فیلم‌های هالیوودی شهر متروکه، اختراع دروغ، ماپت‌ها و شب در موزه بوده‌ است. او در در تورهای کمدی استندآپ شرکت کرده، کتاب پرفروش فلنیمال را نوشته و به همراه استیون مرچنت و کارل پیلکینگتون پردانلودترین پادکست دنیا تا سال 2009 به نام ریکی جرویز شو را اجرا کرده‌ است.

او هفت جایزه سینمایی بفتا، سه جایزه گلدن گلوب، دو جایزه امی، پنج جایزه کمدی بریتانیایی و یک نامزدی جایزه انجمن بازیگران نمایش دریافت کرده‌ است. در سال 2010 او در لیست 100 فرد تأثیرگذار جهان قرار گرفته است.

ریکی جرویز اولین فرد انگلیسی بود که بعد از ۱۴ سال مجری مراسم جوایز گلدن گلوب در سال 2010 شد، او مراسم گلدن گلوب سال‌های 2011، 2012، 2016 و 2020 نیز به‌عنوان میزبان انتخاب شد.  وی تا به امروز در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی بازی و تعدادی را خود کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father 

سریال The Last of Us  

تونی وی (Tony Way)

تاریخ پخش و تریلر افتر لایف (After Life)
تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life)

یکی از بازیگران سریال افتر لایف (After Life) تونی وی (Tony Way) بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1995 آغاز کزده و تاکنون مشغول به فعالیت است.

اگر بخواهیم تعدادی از آثار مشهور این بازیگر خوب را نام ببریم می‌توانیم به  گمنام، بوستان اجساد، بلوار لندن، علی جی اینداهوس، پررو، شرلوک، بعد از زندگی، خانواده من، در جستجوی ناکجاآباد، گمنام، دختری با خالکوبی اژدها، برج، تعدی بر ما و لبه فردا اشاره کنیم.

اکثر آثار او در ژانر کمدی بوده و در کنار بازیگری به نویسندگی هم مشغول به کار است. او در حال حاضر هکنی، لندن زندگی می‌کند ولی ملیت بریتانیایی دارد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) 

سریال The Irregulars 

اشلی جنسن (Ashley Jensen)

تاریخ پخش و تریلر افتر لایف (After Life)
تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life)

یکی دیگر از بازیگران سریال افتر لایف (After Life) اشلی جنسن (Ashley Jensen) بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1990 آغاز کزده و تاکنون مشغول به فعالیت است.

او در کنار فعالیت هنری به کارگردانی نیز مشغول است. اگر بخواهیم مهم ترین آثار او را نام ببریم می توانیم به عشق و ازدواج و فصل های قبلی سریال زندگی پس از مرگ اشاره کنیم.

دیوید بردلی (David Bradley)

تاریخ پخش و تریلر افتر لایف (After Life)
تاریخ پخش سریال افتر لایف (After Life)

دیوید بردلی (David Bradley) یکی دیگر از بازیگران سریال افتر لایف (After Life) است. شهرت او بخاطر بازی در نقش آرگوس فیلچ سرایدار مدرسه هاگوارتز در فیلم‌های هری پاتر است. او در سریال بازی تاج و تخت نیز نقش لرد والدر فری را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) 

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) 

کری گادلیمن (Kerry Godliman)

تاریخ پخش و تریلر افتر لایف (After Life)
تریلر سریال افتر لایف (After Life) / تاریخ پخش سریال افتر لایف (After Life)

کری گادلیمن (Kerry Godliman) یکی دیگر از بهتری بازیگران سریال افتر لایف (After Life) بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1998 آغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به وقت خانه، زندگی پس از مرگ و حرکت اشتباه اشاره کرد. اکثر آثار او در ژانر کمدی بوده و در حال حاضر در لندن زندگی می‌کند ولی ملیت بریتانیایی دارد.

عوامل سریال افتر لایف (After Life)

تاریخ پخش و تریلر افتر لایف (After Life)
تریلر سریال افتر لایف (After Life)
  • ژانر: کمدی سیاه
  • کارگردان: ریکی جرویز
  • نویسنده: ریکی جرویز
  • تهیه کننده: ریکی جرویز
  • بازیگران: ریکی جرویز، تونی وی، اشلی جنسن، دیوید بردلی، کری گادلیمن، پنلوپه ویلتون، دیوید ارل
  • شبکه: نت‌فلیکس
  • تاریخ اکران: ١۴٠٠/١٠/٢۴

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty)

تریلر سریال افتر لایف (After Life)

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2022 بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. از این رو طرفداران فیلم و سریال‌های کمدی بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه کمدی هستند.

همچنین باید گفت این مجموعه جذاب در 24 دی ماه 1400 به اکران در می‌آید. اگر از طرفداران فیلم سریال‌های کمدی هستید ساعت‌های خود را کوک کنید. اما از آنجایی که طرفداران بسیار زیادی در انتظار این مجموعه دوست داشتنی هستند، ما در ادامه جدیدترین تریلر سریال افتر لایف (After Life) را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و تریلر فصل سوم افترلایف (After Life) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اومدیم تاریخ پخشو متوجه بشیم,نویسنده محترم مقاله نوشته.
    تو یه خط بنویس فلان تاریخ پخش میشه,نیاز نیست انقد قصه ببافی

    پاسخ