;
coinex

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

اگر به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی علاقه‌مند هستید در این مقاله به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022 پرداختیم تا بهترین تصمیم را بگیرید.

همانطور که می‌دانید استخراج ارز دیجیتال یک فرصت درآمد زایی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است. این درآمد غیر فعال بوده و به طور روزانه انجام می‌شود. استخراج ارزهای دیجیتالی یک فرایندی است که از طریق آن سیستم توزیع شده شبکه بلاک چین تراکنس‌هایی را که از طریق کاربران انجام می‌شود را تایید می‌کند.

ماینرها بخش مهمی از اکوسیستم ارزهای دیجیتال هستند، زیرا آن‌ها کوین‌های جدید ایجاد کرده و تراکنش‌ها را تأیید می‌کنند. آن‌ها از قدرت پردازش سخت افزار رایانه خود برای حل مسائل پیچیده ریاضی و تأیید و ثبت تراکنش‌ها در یک بلاک چین استفاده می‌کنند. در ازای این تلاش‌ها، توکن‌های ارز دیجیتال به این دستگاه‌ها به عنوان پاداش تعلق می‌گیرد.

باید امیدوار بود که ارزش ارز دیجیتال انتخابی برای استخراج افزایش یابد و سودآور باشد، مشکل اصلی این است که بسیاری از کوین‌هایی که استخراج می‌شوند می‌توانند بی سود و بی ارزش باشند. عوامل متعددی مانند مقرون به صرفه بودن، مصرف انرژی بالا و نوسانات درآمد وجود دارد که استخراج کریپتو را به یک نبرد دشوار تبدیل می‌کند. بنابراین ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022 بپردازیم.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

اگرچه که وارد شدن در هر عرصه‌‌ای مشکلات و چالش‌های خودش را دارد مخصوصا زمانی که در آن زمینه اطلاعات کافی و یا منابع موثقی وجود نداشته باشد در این صورت تصمیم گیری بسیار دشوار است اما اگر فردی اهل ریسک باشید برخی از راه‌ها را با برسی جوانب امتحان می‌کنید.

بسیاری اعتقاد دارند استخراج ارز دیجیتال یک کار بسیار عاقلانه و آینده داری به حساب می‌رود زیرا به تنها چیزی که نیاز دارید اتصال GPU، CPU یا ماینر ASIC به استخر استخراج است، با داشتن این‌ موارد به راحتی می‌توانید از استخراج ارز دیجیتال درآمد کسب کنید.

استخرهای ماینینگ به بسیاری از ماینرها این امکان را می‌دهد که نرخ هش یا قدرت پردازش سیستم را با هم ترکیب کنند. بنابراین این موضوع شانس پاداش بلاک را افزایش می‌دهد. در واقع اگر بخواهیم به زبان ساده پاداش بلاک را توضیح دهیم، مقدار بیت کوینی به حساب می‌رود که با هر بلاک تولید می‌شود.

این فرایند خود یک رقابت بین ماینرها به حساب می‌رود. در این فرایند بسیاری از ماینرها برای تأیید یک بلاک با هم رقابت می‌کنند. لازم به ذکر است برای دریافت پاداش بلاک یک ماینر باید توان محاسباتی بسیار بالایی را داشته باشد. بدیهی است که فقط ماینر برنده جوایز مشخص شده را دریافت می‌کند.

در این مقاله ما ابتدا یک لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال قابل استخراج 2022 را برای شما ارائه می‌دهیم سپس به طور جدا توضیحاتی را درباره تک تک آن‌ها خواهیم داد.

لازم است بدانید در این مقاله علاوه بر بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج به ارزان ترین و سودآور ترین ارزها برای استخراج در سال 2022 نیر پرداخته شده است. این آموزش ابزارها و نرم‌ افزارهایی را که برای استخراج هر ارز دیجیتال نیاز دارید را نیز مورد بحث قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال قابل استخراج 2022

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

در این قسمت لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال برای ماینینگ در سال 2022 را گردآوری کرده‌ایم. گفته شده ارزهای دیجیتال ذکر شده بهترین پر درآمدترین راحت ترین ارز دیجیتال برای استخراج به حساب می‌روند.

اگر به مقالات ارز دیجیتال علاقه مند هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به مقالات پیش بینی قیمت اوالانچ در سال 2022، بهترین پروژه های متاورس برای خرید و سرمایه گذاری کدامند؟، بهترین کیف پول های سخت افزاری 2022 و علت روند نزولی بازار رمزارز ها چیست ؟ بزنید.

  • ECOS
  • Vertcoin
  • Grin
  • Monero
  • ZCash
  • Ravencoin
  • Haven Protocol
  • Ethereum Classic
  • Litecoin
  • Ethereum
  • Monacoin
  • Bitcoin Gold
  • Aeternity

ECOS

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

استخراج بیت کوین تحت شرایط خاص می‌تواند بسیار سودآور باشد. در حال حاضر، شما نباید بیت کوین را در کامپیوترهای شخصی خود استخراج کنید. بهتر است از استخراج ابری یا خرید تجهیزات ویژه – ASIC استفاده کنید. گفته شده ECOS برای سرمایه گذاری به صورت بلند مدته بسیار مناسب است.

ECOS در واقع یک پلتفرم برای استخراج بیت کوین است. این پلتفرم مزایای بسیار زیادی دارد که به بیشتر آن‌ها اشاره می‌کنیم. اولین ویژگی این پلتفرم این است که هر دو آپشن استخراج ASIC و استخراج ابری را ارئه می‌دهد.

حداقل قیمت برای استحراج ابری در ECOS حدود 50 دلار است. ویژگی بعدی آن است که این پلتفرم از ماشین حساب حرفه‌ای برخوردار است و محل استحراج را به خوبی انتخاب می‌کند.

پرداخت‌های روزانه امکان پذیر بوده و تاریخچه تراکنش‌های اخیر به خوبی نمایان است. ECOS دارای یک برنامه موبایل مناسب بوده که در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

ابزارهایی مانند کیف پول، صرافی‌ها و سبد سرمایه گذاری در آن در دسترس هستند. شما می‌توانید پس از آنکه وارد این پلتفرم شدید 1 ماه به صورت رایگان قرارداد استخراج داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

Vertcoin

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022 / راحت ترین ارز دیجیتال برای استخراج

Vertcoin به‌عنوان یک رمز ارز قابل استخراج از طریق GPU معرفی شده است، پس از اینکه لایت‌ کوین را برای کار به عنوان یک جایگزین قابل استخراج با پردازنده گرافیکی برای بیت‌کوین ایجاد کردند، به کنترل ASIC واگذار شد. با توجه به اینکه Vertcoin از استخراج GPU پشتیبانی می‌کند، شبکه تا حد امکان غیرمتمرکز است.

این رمز ارز بهترین گرینه برای ماینرهای شخصی در استخر استخراج است. ویژگی‌های این رمز ارز بدین شرح است: با ASIC یا کارت‌های CPU قابل استخراج نیست، قرار بر این است که از نرم افزار VerthashMine برای استخراج این رمز ارز استفاده شود، با کارت‌های  GTX 1080، 1080 Ti و Radion RX 560، Vega64، RTX 2080 و GTX 1660 استخراج شده است، این رمز ارز را می‌توان به صورت جداگانه یا بر روی استخرهای استخراج GPU استخراج کرد.

می‌توانید برای استخراج Vertcoin برخی از استخرهای استخراج را در نظر داشته باشید این استخرها عبارتند از: Coinotron.com، Zpool.ca، miningpoolhub.com و Bitpoolmining.com. استخرهای مختلف نرخ ها یا کمیسیون‌های متفاوتی را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

Grin

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

Grin یکی از آن رمز ارزهایی است که به آن کوین‌ خصوصی گفته می‌شود. در واقع این ارز دیجیتال تراکنش‌های خصوصی بین افراد یا روی پلتفرم‌ها را راحت‌تر می‌کند. این ارز بهترین رمز ارز برای معاملات خصوصی بین افراد و یا شرکت‌هایی است که نمی‌خواهند به راحتی تراکنش‌هایشان ردیابی شود.

پلتفرم Grin امکان مشاهده عمومی مبلغ ارسالی و یا دریافت آدرس را نمی‌دهد. البته، در مقایسه، هر کسی در عموم می‌تواند از کاوشگرهای بلاک برای مشاهده چنین جزئیاتی از تراکنش‌های بلاک چین برای کوین‌های غیرمحرمانه استفاده کند. Grin از پروتکل MimbleWimble برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی تراکنش‌ها و مقیاس پذیری استفاده می‌کند.

ویژگی‌های این ارز دیجیتال بدین شکل هستند: Grin را می‌توان با نرم افزارهای استخراج گرافیکی Gminer، GrinGoldMiner، Cudo Miner و lolMiner استخراج کرد.

تمام این نرم افزارها به صورت رایگان در دسترس هستند. گرین قابل استخراج در استخرهایی مانند 2miners و f2pools.com است. همانطور که می‌دانید استخرهای مختلف نرخ و فرکانس پرداختی متفاوتی دارند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این ارز دیجیتال این است که شما می‌توانید آن را از طریق استخراج انفرادی با ASIC ها استخراج کنید. Grin به لطف پروتکل MimbleWimble، این پلتفرم بر اساس تعداد کاربران اندازه گیری می‌شود و نه تعداد تراکنش‌ها.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

Monero

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

این توکن ارز دیجیتال که در حال حاضر به ارزش 144.2 دلار آمریکا به ازای هر Monero (XMR) است، در سال 2014 با تمرکز تخصصی بر حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن راه اندازی شد. عملکرد مالی قدرتمند، آن را به یک انتخاب مطلوب در بین ماینرها تبدیل می‌کند.

چیزی که XMR را بسیار سودآور می‌کند این است که به فناوری‌های سنگین مانند مدارهای مجتمع ویژه برنامه (ASIC) نیاز ندارد. می‌توانید با یک واحد پردازش مرکزی ساده (CPU) یا واحد پردازش گرافیکی (GPU) شروع کنید. به این ترتیب در هزینه تجهیزات صرفه جویی کرده و در نتیجه سود خالص خود را افزایش می‌دهید.

Monero یکی از بهترین کوین‌ها و بلاک‌چین‌هایی است که از نظر حفظ حریم خصوصی بسیار رتبه خوبی دارد. این موضوع عدم ردیابی تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد.

برخلاف بیت کوین که در آن جزئیات تراکنش مانند مقدار ارسال، آدرس‌های ارسالی و دریافتی قابل مشاهده است، این موارد در Monero قابل مشاهده نیستند. از این رو این رمز ارز کاملاً مطمئن بوده و از امنیت بالایی برخوردار است.

کاربران برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال به خرید CPU برای استخراج نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارند. علاوه بر آن، این ارز هنگام استخراج با CPU از انرژی زیادی استفاده نمی‌کند. به طور معمول در هر 24 ثانیه یک Monero استخراج می‌شود. پاداش ماینرها برای استخراج این کوین حدود 4.99 XMR است.

می‌توان Monero را به صورت انفرادی با پردازنده‌های گرافیکی توصیه شده و همچنین در استخرها استخراج کرد. استخرهای استخراج Monero عبارتند از: MineXMR.com، SupportXMR.com، xmr.nanopool.org، monero.crypto-pool.fr. این ارز دیجیتال مونرو بهترین گزینه برای شروع بوده زیرا استخراج آن بسیار آسان است. دلیل این موضوع نیز این است که می‌توان آن را با CPU استخراج کرد.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

ZCash

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

Zcash نیز یک کوین پرایوسی یا همان حریم خصوصی است که محرمانه بودن معاملات را برای شما تضمین می‌کند. گزینه‌ای برای استفاده از آدرس‌های کیف پول عمومی وجود دارد که داده‌ها و تاریخچه آن‌ها به صورت عمومی قابل مشاهده هستند.

شرکت‌ها و گروه‌هایی که خواهان ردیابی و شفافیت در معاملات هستند، می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند. برای انواع تراکنش‌های محافظت شده، افراد می‌توانند از این ویژگی برای محافظت از تاریخچه مالی و حریم خصوصی خود استفاده کنند.

ZCash دارای کارمزدی کم 0.0001 Zcash در هر تراکنش است. مقاومت ASIC با استفاده از EWBF Zcash Miner Windows Miner می‌تواند بهترین استخراج را توسط GPUها انجام دهد. این ارز دیجیتال قابل استخراج با CPU بوده که آن را برای مبتدیان بسیار مقرون به صرفه می‌کند.

استخراج کنندگان GPU می‌توانند از نرم افزارهای Optiminer و EWBF Cuda برای بهینه سازی استفاده کنند. همچنین امکان استفاده از GUI miner، کنسول و اپلیکیشن استخراج بیت کوین اندروید وجود دارد.

بهترین استخر ماینینگ استخر استخراج ZEC بوده که یک استخر استخراج داخلی است. اما دیگر استخرهای استخراج عبارتند از Flypool، Nanopool و Slushpool. پاداش بلاک بعد از هر 75 ثانیه 3.125 ZEC است. 10 بلاک بعد از هر 2.5 دقیقه تولید می‌شود. این ارز دیجیتال بیشتر مناسب استخراج‌های خصوصی است.

بیشتر بخوانید:

بایننس کوین در سال 2022

متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

Ravencoin

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

ارز دیجیتال Ravencoin (RVN) که در سال 2018 تأسیس شده، در حال حاضر دارای ارزش 0.06283 دلار آمریکا است. در حالی که ممکن است قیمت آن در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال پایین به نظر برسد، ویژگی‌های دیگر Ravencoin به سودآور بودن آن می‌افزاید.

برای نمونه، می‌توان آن را با استفاده از کامپیوتر معمولی، به لطف یک الگوریتم خاص، استخراج کرد. ثانیاً، هزینه انرژی بسیار کمتر از درآمدی است که از استخراج Ravencoin به دست می‌آورید.

Ravencoin از یک شبکه همتا به همتا برای تسهیل انتقال یا تجارت دارایی‌ها از یک طرف به طرف دیگر استفاده می‌کند. این شبکه مبتنی بر یک فورک بیت کوین بوده و صرفاً مبتنی بر ICO است.

نمونه‌ای از مشتریان آن عبارتند از Medici Ventures که در یک زمان انتقال توکن اوراق بهادار 3.6 میلیون دلاری را با استفاده از این بلاک چین انجام داد. Medici Ventures که متعلق به Overstock.com بوده نیز یکی از تامین کنندگان مالی این پروژه است.

این ارز دیجیتال را نمی‌توان با ASIC ها استخراج کرد، بنابراین به افراد اجازه می‌دهد با هزینه‌های اولیه کم استخراج داشته باشند. نرم افزارهای محبوبی که می‌توانید برای استخراج Ravencoin استفاده کنید شامل BMiner، NBMiner و DamoMiner است.

MinerGate همچنین به شما این امکان را می دهد که از طریق تلفن ارز دیجیتال استخراج کنید، اما ما شک داریم که آیا می‌توانید با استفاده از این روش به سود زیادی برسید یا خیر.

این رمز ارز را می‌توانید از طریق چندین استخر از جمله 2Miners، Blocksmith، Bsod، Coinotron، Flypool، HeroMiners، Skypool، MiningPoolHub، Nanopool، Suprnova و WoolyPooly استخراج نمایید.

با استحراج این ارز دیجیتال هر دقیقه یک بلاک ایجاد یا استخراج می‌شود و پاداش بلاکی آن 5000 RVN است. این ارز دیجیتال برای سرمایه گذارهای کم تجربه مناسب است و بهترین رمز ارز برای سرمایه گذاری‌های کم هزینه نیز به حساب می‌رود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) 

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

Haven Protocol

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

پروتکل Haven یک کوین پرایوت بر اساس Monero است. این پلتفرم به افراد اجازه می‌دهد بدون دخالت واسطه‌ها، متولیان و اشخاص ثالث ارزش پول خود را مستقیماً از کیف پول، تبدیل، انتقال و ذخیره کنند.

در حال حاضر، این پروتکل به شما این امکان را می‌دهد تا رمز ارز Haven را مستقیماً از کیف پول خود به دیگر توکن‌ها تبدیل کنید. این پلتفرم ارزهای رمزنگاری شده مانند xUSD، xCNY، xAU (طلا) یا xBTC را برای تبدیل و مبادله آسان فراهم می‌کند.

Haven Protocol ویژگی‌های حریم خصوصی Monero مانند RingCT و آدرس‌های مخفی را دارد، از این رو می توان از آن برای ارسال و دریافت پرایوت استفاده کرد. داشتن کوین‌های ثابت، طلا و نقره به شما این امکان را می‌دهد تا ارزش پولی را به شکلی پایدار ذخیره کنید تا از سقوط نوسانات جلوگیری شود. پس از استخراج، شما می‌توانید به این موارد تبدیل کرده و ذخیره کنید.

استخرهای استخراج Haven عبارتند از: Hero Miners، Miner Rocks، Fracking Miner، Hashvault، FairPool و Hashpool. می‌توان این رمز ارز را با نرم افزار مورد استفاده برای استخراج Monero، استخراج کرد. نرم افزار مورد استفاده برای استخراج پروتکل Haven شامل BLOC GUI Miner، CryptoDredge و SRBMineR است.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

Ethereum Classic

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022 / بهترین ارزهای دیجیتال برای ماینینگ در سال 2022

اتریوم کلاسیک انشعابی از اتریوم است، به این معنا که کار افراد و سازمان‌ها را برای اجرای قراردادهای هوشمند یا دستورالعمل‌های تجاری کدگذاری‌ شده‌ای که روی بلاک چین با حداقل دخالت انسانی کار می‌کنند، راحت می‌کند.

عمدتاً با استخراج‌کننده‌های گرافیکی Ethminer، Claymore Miner، FinMiner، GMiner و NBMiner استخراج می‌شود. Cruxminer، GMiner، lolMiner، Nanominer، NBMiner و OpenETC Pool نیز برخی از نرم افزارهایی هستند که می‌توانید برای استخراج ETC از آن‌ها استفاده کنید.

این رمزارز را می‌توان با استفاده از استخرهای مختلفی از جمله Nanopool.org، 2Miners، Ethermine، f2pool و P2pool استخراج کرد. این رمز ارز می‌تواند بر روی سرور VPS استخراج شود. پاداش بلاک اتریوم کلاسیک 3.2 و غیره است. هر بلاک بعد از هر 10.3 ثانیه ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

Litecoin

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022 / بهترین ارزهای دیجیتال برای ماینینگ در سال 2022

لایت کوین برخلاف دوره انتظار 10 دقیقه‌ای بیت کوین، تراکنش‌های سریع را تضمین می‌کند. تحت مجوز MIT/X11 بوده و از یک پروتکل رمزنگاری منبع باز و دفتر کل غیرمتمرکز مانند بسیاری از بلاک چین‌های دیگر استفاده می‌کند. لایت کوین در حال حاضر تنها با ASIC ها می‌تواند به طور سودآور استخراج شود.

یک بلاک در 2.5 دقیقه استخراج می‌شود و پاداش فعلی هر بلاک 12.5 LTC است. می‌توان آن را با Easy Miner، MultiMiner، GUIMiner Scrypt، CPUminer، CGminer Litecoin و Awesome Miner استخراج کرد. برای ماینرهای ASIC، نرم افزار به احتمال زیاد از قبل در سخت افزار نصب شده است. در غیر این صورت، می‌توانید از ماینر رایگان ASIC/FPGA یا نرم افزارهای دیگر استفاده کنید.

استخرهای استخراج لایت کوین عبارتند از Litecoinpool، MinerGate، LTC.top، Antpool. F2pool و ViaBTC. لایت کوین (LTC) با ارزش فعلی 107.85 دلار آمریکا در سال 2011 به عنوان یکی از اولین آلت کوین‌ها (جایگزینی برای بیت کوین) تاسیس شد. نرخ تولید بلاک سریع‌تر از بیت‌کوین است و می‌توان آن را به جای سخت‌افزار پرهزینه با کامپیوترهای شخصی استخراج کرد.

با این حال، برای بهترین نتایج، داشتن سخت افزار تخصصی بسیار کمک می‌کند. ماینرها با 12.5 LTC (حدود 1344 دلار آمریکا) به ازای هر بلاک پاداش می‌گیرند. با این حال، به خاطر داشته باشید، برای اینکه واقعاً از رقبا پیشی بگیرید و در استخراج لایت کوین موفق شوید، باید به سیستم عامل و نرم افزار خود توجه بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کسب درآمد از متاورس

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) 

Ethereum

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

اتریوم (ETH) احتمالاً بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022 و همچنین سودآورترین مورد استخراج به حساب می‌رود. اخیراً در 20 ژانویه 2022، یک ماینر پس از استخراج یک بلاک کامل توسط خود، 540000 دلار آمریکا (یا 170 ETH) به عنوان پاداش به دست آورد. اتریوم که توسط یک برنامه نویس روسی-کانادایی در سال 2013 تأسیس شد، در حال حاضر 2399.48 دلار آمریکا ارزش دارد.

این رمز ارز پس از بیت کوین دومین توکن رمزنگاری محبوب است. استخراج اتریوم ساده تر از استخراج بیت کوین است. با این حال، انرژی بر است و نیاز به قدرت محاسباتی بالایی دارد. سایت اصلی اتریوم فرآیند استخراج را به بهترین شکل خلاصه می‌کند. در این سایت گفته شده که هرکسی می‌تواند با استفاده از کامپیوتر خود در شبکه اتریوم استخراج کند.

اتریوم را می‌توان با با ETHminer، CGMiner، WinEth، BFGMiner، Geth، EasyMiner، T-Rex و Lolminer استخراج کرد اما توجه داشته باشید استخراج با سی پی یو به صرفه نیست. استخرهای استخراج اتریوم عبارتند از Ethpool، NiceHash، Nanopool و Dwarfpool.

بیشتر بخوانید:

متاورس استار اطلس (Star Atlas)

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

Monacoin

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022

Monacoin در دسامبر 2013 به وجود آمده و انجمن بسیار فعالی در ژاپن دارد. Monacoin یک نوع کوین میم مانند دوج کوین است. زمان بلاک یا مدت زمانی که برای استخراج یک بلاک با این ارز نیاز هست حدود 1.5 دقیقه محاسبه شده است. شما می توانید با هزینه‌های بسیار کمی این ارز دیجیتال را استخراج کنید.

پاداش هر بلاک 12.5 MONA است و هر سه سال یکبار نصف می‌شود. این ارز دیجیتال امکان استخراج با ASIC را ندارد. استخرهای استخراج این کوین عبارتند از f2pool، vippool.net، mona.suprnova.cc، la.pool.me، و coinfoundry.org و bitpoolmining.com. نرم افزارهای مورد استفاده برای استخراج این ارز دیجیتال شامل ماینر Lyra2REv2، XMR Stak، CGminer، CCMiner و Suprnova می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین پروژه ها و ارزهای وب 3 (Web 3.0)

وب 3 یا نسل سوم وب چیست ؟

Bitcoin Gold

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارزهای دیجیتال قابل استخراج 2022

بیت کوین گلد فورکی از بیت کوین است که برای پشتیبانی از مقیاس پذیری بلاک چین تشکیل شده است. بر خلاف بیت‌کوین، بیت کوین گلد محافظت از پخش مجدد و آدرس‌های کیف پول منحصر به فرد را نیز برای افزایش ایمنی و امنیت وجوه پیاده‌سازی می‌کند. این کوین در بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست شده است.

حدود 10 دقیقه طول می‌کشد تا یک بلاک در BTG به همان روش بیت کوین استخراج شود. پاداش بلاک برای این ارز دیجیتال 6.25 BTG است. برخی از نرم افزارهای استخراج شامل GMiner، CUDA miner، EWBF Cuda Equihash Miner، از جمله نرم افزارهایی هستند که از الگوریتم Equihash پشتیبانی می‌کنند. استخرهایی که با آن‌ها می‌توان BTG استخراج کرد عبارتند از: ccgmining.com، hashflare.io، minergate.com و nicehash.com.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اوالانچ در سال 2022 

آینده و پیش بینی قیمت اسموت لاو پوشن (SLP)

Bitcoin

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارزهای دیجیتال قابل استخراج 2022 / راحت ترین ارز دیجیتال برای استخراج

بیت کوین (BTC) در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو تأسیس شده است، با ارزش فعلی 36215 دلار آمریکا، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار است. برای استخراج بیت کوین، ماینرها باید پازل‌های پیچیده ریاضی را حل کنند تا تراکنش‌ها را تایید کنند.

ماینرها زمانی سود می‌برند که قیمت بیت کوین از مقداری که برای استخراج آن‌ها صرف شده است بیشتر شود. اگرچه استخراج بیت کوین سودآور است، اما بسیار دشوار و انرژی بر است. همانطور که ماینینگ چالش برانگیزتر می‌شود، سود از آن نیز بیشتر می‌شود. بیشتر باید روی توان محاسباتی یک ماینر تمرکز کرد.

بیشتر بخوانید:

آینده و پیش بینی قیمت استار اطلس (Star Atlas)

آینده و پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

Aeternity

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022
بهترین ارزهای دیجیتال قابل استخراج 2022

Aeternity برای توسعه توکن‌های قابل تعویض، غیر قابل تعویض، قابل تعویض محدود و غیر قابل تعویض محدود استفاده می‌شود. این کوین با انگیزه افزایش مقیاس پذیری dApps و قراردادهای هوشمند، شاردینگ و قراردادهای خارج از زنجیره عرضه شده است.

حدود 3 دقیقه طول می‌کشد تا یک بلاک در بلاک چین Aeternity تأیید شود. پاداش هر بلاک استخراج شده 124 AE است. نرم افزارهای استخراج شامل CryptoDredge و Bminer است. NBminer یا Gmeiner را می‌توان روی سخت افزار NVIDIA نیز استفاده کرد.

استخرهای استخراج برای این کوین شامل beepool.org، 2miners.com، woolypooly.com است. محبوب ترین استخر مورد استفاده برای استخراج این کوین، استخر 2miners با سهم 58 درصدی است و پس از آن beepool.org با 41 درصد در رتبه دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی خرید شت کوین

بهترین کیف پول های نرم افزاری 2022

سخن نهایی

می‌توان دریافت که بهترین کوین‌ها و ارزهای دیجیتال برای استخراج امروزی، آنهایی هستند که کم هزینه ترین استخراج را ارائه می‌دهند. برای شروع به استخراج باید ارزانترین ارز را انتخاب کنید. اگر به دنبال ارزان‌ترین ارز دیجیتال برای استخراج هستید، Monero و Ravencoin انتخاب خوبی خواهند بود. به عنوان مثال، Monero را می‌توان بر روی CPU هایی با منابع سخت افزاری معمولی کامپیوتر استخراج کرد.

از طرفی،اگر به دنبال سودآورترین ارزهای دیجیتال برای استخراج هستید، بیت کوین و اتریوم بهترین انتخاب شما هستند. اکثر ارزهای دیجیتال برای استخراج حداقل به یک GPU نیاز دارند، اما سودآورترین‌های آن‌ها نیاز به سرمایه گذاری در ASIC داشته که بسیار هزینه بالایی دارد. با این حال، زمانی که سخت‌افزار و نرم‌افزار استخراج را آماده کردید، ماینینگ را در استخر استخراج ارز دیجیتال توصیه می‌کنیم.

استخرها درآمد شما را از ماینینگ افزایش می دهند، زیرا نرخ هش ماینینگ بسیار بالایی دارند که با ترکیب نرخ هش سود بسیاری از افراد به دست می‌آید. استخر استخراج به شما بیشترین شانس را برای برنده شدن بلاک‌ها می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: jumpstartmag , softwaretestinghelp

نظر شما در خصوص بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر