coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده لیورپول وستهام 14 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده لیورپول وستهام 14 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده لیورپول وستهام را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال اینگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده لیورپول وستهام امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال لیورپول و وستهام به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی لیورپول وستهام را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده این مسابقه جذاب را ببینید.

پخش زنده لیورپول وستهام 14 اسفند 1400

لیورپول 60 امتیازه که در جایگاه دوم جدول لیگ اینگلیس قرار دارد، از پنج بازی اخیر خود همه را برده است و حال از آمار خوبی بهره می‌برد. از آن طرف تیم وستهام که در جایگاه پنجم پریمیر لیگ قرار دارد از پنج بازی اخیر خود موفق به ثبت 2 برد و 2 مساوی و یک باخت شده است که در نتیجه حال 45 امتیازه است.

پخش زنده لیورپول وستهام 14 اسفند 1400
پخش زنده لیورپول وستهام 14 اسفند 1400, پخش زنده لیورپول وستهام, لیورپول وستهام, پخش زنده لیورپول, بازی امشب لیورپول, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه سه, پخش زنده شبکه ۳, پخش آنلاین بازی لیورپول وستهام, ساعت بازی لیورپول وستهام کی است, ساعت بازی لیورپول وستهام,

احتمال برد هر دو تیم نیز در این بازی با توجه به آمار و ارقام بدست آمده به این گونه است که: لیورپول با احتمال برد 77 درصدی و تیم وستهام با احتمال برد 9 درصدی به مصاف با یکدیگر می‌روند. 14 درصد نیز مساوی برای این بازی پیش‌بینی شده است.

ساعت بازی لیورپول وستهام کی است؟

ساعت بازی دو تیم وستهام و لیورپول نیز 21:00 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده لیورپول وستهام

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده لیورپول وستهام 14 اسفند 1400 از NBC

پخش زنده لیورپول وستهام 14 اسفند 1400 از EPL

پخش زنده لیورپول وستهام 14 اسفند 1400 از beIN Sport

 

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر