coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای 19 اسفند 1400 [+ساعت پخش]

پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای 19 اسفند 1400 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال بارسلونا گالاتاسرای به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی بارسلونا گالاتاسرای را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه بارسلونا گالاتاسرای را تماشا کنید.

پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای 19 اسفند 1400

بارسلونا برای آنکه یک گام دیگر به تصاحب یک جام اروپایی نزدیک شود در نیوکمپ باید کار گالاتاسرای را یکسره کند. دیدار‌های رفت یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا امشب آغاز می‌شود و بارسا در خانه نماینده ترکیه را پیش‌رو دارد. تیم ژاوی در پلی‌آف، ناپولی را در مجموع ۵ بر ۳ شکست داد تا به این مرحله صعود کند. در سال‌های نه‌چندان دور این دو تیم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان حضور داشتند، ولی حالا ژاوی مجبور است برای بقای بارسا در تورنمنت ناآشنای لیگ اروپا تلاش کند. چهارمین پیروزی متوالی بارسا با هدایت ژاوی بعد از غلبه بر الچه در لالیگا ثبت شد. درحقیقت وضعیت خط دفاع کاتالان‌ها بهتر شده و بعد از باخت به بیلبائو در کوپادل‌ری، آن‌ها هشت بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته‌اند. گالاتاسرای در این فصل هیچ شکستی را در لیگ اروپا متحمل نشده است. غول فوتبال ترکیه با اینکه با مارسی، لاتزیو و لوکوموتیو مسکو همگروه بود با کسب ۱۲ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن به عنوان صدرنشین صعودی مقتدرانه را تجربه کرد.

پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای 19 اسفند 1400
پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای 19 اسفند 1400, پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای, پخش زنده بارسلونا, بازی امشب بارسلونا, لیگ اروپا, پخش زنده لیگ اروپا, پخش زنده شبکه ورزش, پخش زنده مسابقه بارسلونا گالاتاسرای, پخش آنلاین بازی بارسلونا گالاتاسرای,

گالاتاسرا نیز همانند بارسا مدت‌هاست طعم شکست را نچشیده است، این تیم در ۱۰ بازی اخیر اروپایی‌اش نباخته، با این وجود شاگردان دومنک تورنت در ۱۰ بازی آخر خود موفق به ثبت کلین‌شیت نشده‌اند! دو تیم، سه بازی رودرروی اروپایی با هم داشته‌اند که آخرین آن‌ها در لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۲ بوده و با پیروزی ۳ بر یک بارسا به پایان رسیده است. آنسو فاتی، سرخیو روبرتو، ساموئل اومتیتی و الخاندرو بالده همچنان مصدوم هستند. گابی هم محروم است و ژاوی مثل همیشه باید از همه داشته‌هایش در این بازی استفاده کند.

دیدار رفت از اهمیت زیادی برخوردار است؛ نتیجه این بازی در صعود یا حذف یک تیم تأثیر زیادی می‌گذارد، به همین دلیل آبی‌واناری‌ها باید بیش از هر وقت دیگری ارزش میزبانی از گالاتاسرای را درک کنند. شاگردان ژاوی اگر امشب نتیجه خوبی بگیرند، استرس و فشار بازی در ترکیه برای‌شان کمتر خواهد شد. لیگ اروپا آخرین شانس بارسا برای دفاع از اعتبار این باشگاه است.

ساعت بازی بارسلونا گالاتاسرای کی است؟

ساعت بازی دو تیم گالاتاسرای و بارسلونا نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

 

پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای 19 اسفند 1400 از شبکه ورزش

پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای 19 اسفند 1400 از BT Sport

پخش زنده بارسلونا گالاتاسرای 19 اسفند 1400 از M. Liga

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر