coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فیلم رقص سرنا امینی که جنجال به پا کرد واقعی بود؟

فیلم رقص سرنا امینی ، چهره معروف و محبوب اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شد. انتشار این فیلم که شباهت بسیار زیادی به سرنا امینی دارد باعث دردسر این واینر اینستاگرام شد. در ادامه‌ی مطلب رقص جنجالی سرنا امینی با تکراتو همراه باشید.

چند روز پیش فیلمی با عنوان فیلم رقص سرنا امینی در فضای مجازی پخش شد که این فیلم باعث دردسر زیاد برای این بلاگر معروف شد. این فیلم همچنان در‌حال دست به دست شدن میان مردم است و کلی جنجال به‌پا کرد.

فیلم رقص سرنا امینی واقعیت دارد؟

سرنا امینی چهره معروف اینستاگرامی، دانش آموخته عکاسی که به دلیل علاقه‌ی زیاد به بازیگری تصمیم به شروع فعالیت خود در اینستاگرام گرفته است، با ساخت ویدئو‌های کوتاه طنز به یک واینر معروف اینستاگرامی تبدیل شده است. او همچنین در ماه‌های اخیر موفق به دریافت چندین پیشنهاد بازیگری شده است.

سرنا امینی چندی پیش، در لایو اینستاگرامی در پیج خود با گریه‌های تلخ اقدام به توضیحاتی درمورد کلیپ رقص پخش شده در فضای مجازی کرد. او خود را فردی متاهل و آبرومند می‌داند. به گفته‌ی او هیچ توضیح و توجیهی در مورد این کلیپ لورفته ندارد و از هواداران خود عاجزانه درخواست می‌کند در صورت مشاهده ویدئو‌هایی از این قبیل، محتوای آن را گزارش دهند. این چهره ازدواج کرده و متاهل است، حاصل زندگی مشترک او و همسر سرنا امینی یک بچه است که متولد دهه 90 می باشد، او در برخی کلیپ هاش از فرزندش رونمایی کرده است.

سرنا امینی

بیوگرافی سرنا امینی

سرنا امینی فعالیت خود را در اینستاگرام از سال 98 آغاز کرده و در همین بازه زمانی کوتاه توانسته است فالوور‌های میلیونی جذب کند و در بین هواداران خود دارای محبوبیت زیادی شود. ایشان یکی از استعدادهای بازیگری بوده که به صورت آزاد و در شبکه های اجتماعی اقدام به ساخت کلیپ های طنز میکند و از این طریق توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد و در حال حاصر پیج های اینستاگرام و یوتیوب او دنبال کننده های زیادی را به دست اورده است.

سرنا امینی

تا قبل از آن او به عنوان یک مربی ایروبیک مشغول بوده است. به دلیل علاقه‌ی زیاد سرنا امینی به بازیگری در فیلم ‌ها و سریال‌ها او در سن 26 سالگی با ساختن کلیپ‌های طنز کوتاه در پیج شخصی، کار خود را آغاز کرده است. لازم به ذکر است که او چند سالی است که ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر است.

سرنا امینی

خیلی ها ادعا کردند که او در عرض 1 ماه به این تعداد فالوور رسیده است، برای صفحه اش فیک زده است. اما با توجه به ویوی ویدیوهایش مشخص می شود که او فیک ندارد و همه فالوورهای صفحه او واقعی است.

سرنا امینی در لایو دیشب خود، به دلیل کلیپ پخش شده که خود خانم سرنا امینی نیست و شخصی خود را شبیه به سرنا کرده با اظهار تاسف و گریه توضیحاتی در این باره به طرفداران خود داد.

فیلم رقص سرنا امینی

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (373 نظر)

    بابا ول کنین شماها هم،، حالا خودش بوده یا نبوده به ما چه؟ چه دردی از ما دوا میکنه؟ ://

    پاسخ

    اینم ی ترفنده برا جذب بیشتر فالوور و بیشتر دیده شدن.حالا گیرم ک رقصیدی که چی اینقدر بزرگش میکنی .چرا فکر میکنی برا ملتی هشتشون گرو نهشونه رقصه تو مهمه؟

    پاسخ

    اصلا رقیصده باشه چه مشکلی داره چرا انقدر با شادی مردم مشکل دارید

    پاسخ

    جالبه،،،،،

    پاسخ

    سلام. من این خانم رو نمیشناسم و نمی‌دونم چرا این داستان شکل گرفته ولی بعضی وقتها اکثر این افراد برای اینکه بیشتر اوازه بشن این ترفند ها را میزنند که جلب توجه کنند و بعد هم بازی حاشا رو چاشنی خلاصی از این توهم خودشون میکنن و شاید هم واقعا درست باشه و شاید هم نباشه ما نباید قضاوت کنیم بلکه قضاوت را باید به اهلش واگذار کنیم که برسی کنند و صحت موضوع آشکار بشه امیدوارم که درست نباشه و اگر واقعا کسی عمدا این کار رو کرده راحت میشه از طریق ابزار و راه قانونی پیگیری کرد و صحت سوق موضوع رو بررسی کرد دگه نیازی به این همه فیلم بازی کردن و حرف و حدیث نداره من که مشکوک هستم چون اصلا ایشون پیگیر موضوع از مرجع تخصصی و قضایی نداشته تا حالا و این خودش یک شک رو به وجود میاره اگر من خطایی نکرده باشم نباید جا خالی کنم و سر افکنده خودمو نشون بدم بلکه باید با دقت بیشتری ادامه بدم و مسیر رو برای خودم محفوظ نگه دارم و با اقتدار پیگیر اون فرد که این کار رو کرده باشم و خودم را به ملت نشون بدم که بله من نبودم و اینم نتیجه و سند که من رو تبرعه کرده و من گناه کار نبودم. امیدوارم بتونه این مشکل رو از راه درست حل کنه که شک میدونم بتونه چون اگه میخواست تا الان کرده بود

    پاسخ

    خاک تو روحتون که این کاراروو میکنین

    پاسخ

    ۳ چیز این آدما رو داد به فنا رفت دین تعصب قضاوت

    پاسخ

    من نه نیازی است از کسی بیخود تعریف کنم این دختر خیلی باهوش تر از ان است که رقص اش را در فضای مجازی بگذارد من چنان به هوش و نجابت این دختر مطمئنم اگر خودش هم بگوید من رقصیدم من باور نمی کنم امان از حسادت او زحمت کشیده و پیشرفت کرده حالا می خواهند خراب کنند عمو تو کارات را بکن

    پاسخ

    این مشخصه سرنا نیست فقط شبیه سرنا است

    پاسخ

    مردم خیلی بیشعور هستن که فقط دنبال حاشیه برای یک فرد معروف میگردن لطفا سرتونو‌ از زندگی مردم بکشید بیرون

    پاسخ

    درسته ایشون خیلی آدمه بی جنبه و پر مدعایی هستن ولی بازی باآبروی یه خانوم واقعا کاری کثیفیه

    پاسخ

    این خودشه داره می‌رقصه دیگه کی هست اینقدر شبیه خودش باشه

    پاسخ

    بیشوعور خیلیا هستن مثل توعن و حتی اگر هم نباشند یه معجزه ای داریم به اسم آرایش و میکاپ…واقعا برای طرز فکرت متاسفم 😔

    پاسخ

    من به عنوان یه انسان و یک ایرانی به طور تمام قد از سرکار خانم سرنا امینی دفاع میکنم . بهشون بابت ساختن کلیپهای عالی جذاب و پراز شادی و خنده ،خسته نباشید میگم و درتمامی مراحل زندگیشان آرزوی بهتریناروبراشون ازخداوندمنان خواهانم . 🌹🌹🌹♥️💜💜

    پاسخ

    واقعا حققققققققققققق😐👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    پاسخ

    به تو چه که رقصیده مگه گناه کرده می خودم فالو دارمش خیلی هم ویدیوهاش بامزس تازه این داره مردمو شاد میکنه اون‌وقت شما می‌خواین با آبروش بازی کنین
    بیشعورا شما فقط دنبال حرف درست کردنین 😡😡😡😡😡😡😡😡😡

    پاسخ

    چرا دنبال حرف درست کردنین سرنا امینی خیلی خوبه تازه برقصه مگه گناه کرده

    من خودم فالو دارمش خیلی هم بامزس چرا میخواین با آبروش بازی کنین

    پاسخ

    حجاب ؟ حق ؟ شهدا ؟ سنگر ؟📿

    گوش دِه یک لحظه بر من بدحجاب😬

    پوشش تو،بوده مُزد انقلاب؟😢

    میکنی بر پای خود شلوار تنگ😫

    این،جوابت بوده بر مردان ِ جنگ؟

    موی خود کردی برون از روسری؟👩

    میکنی با ناز و عشوه دلبری؟👸

    گشته ای مانند یک ضرب المثل؟

    میکنی از چه دماغت را عمل؟🤥

    در خیالت دختری تک میشوی؟😰

    بهر نامحرم،عروسک میشوی؟🤭

    داده ام خون،غرق آسایش شوی🥺

    در خیابان غرق آرایش شوی؟😕

    داده ام خون،دل شود قاموستان😞

    تا بماند در امان،ناموستان🤯

    لحظه ای پس گوش کن بر پند ِ من

    کن حیا از خون و از سربند من…

    پاسخ

    ببند لدفا😑🤌🏻

    پاسخ

    خواهر عزیز وگرامی ، که دغدغه اسلام رو دارید نظر شما کاملا متین ، شمایی که بااین نظرات به این بنده خدا میتازید ، خدمتتان عرض میکنم:
    اسلام دین فطرت است و به تمام نیازهای طبیعی و فطری انسان توجه کامل دارد؛ از این رو به شادی و شاد زیستن توصیه کرده و آن را امری ضروری برای حرکت به سوی کمال می داند.
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند: «این دلها همانند بدنها خسته و افسرده می‌شوند و نیازمند استراحت اند. در این حال ، برای آنها نکته های حکمت آمیز انتخاب کنید.» (نهج البلاغه، حکمت91)
    از دلی که افسرده و خسته است ، نشاط کار و تلاش و حرکت های الهی گرفته خواهد شد، بنابراین باید زمینه را برای نشاط و شادی دل‌ها فراهم ساخت چرا که روح امید و تلاش و پیشرفت در پرتو زندگی شاد و بانشاط است.
    این بنده خدا هم برای نشاندن خنده روی لبهای مردم توی این وانفسای اقتصادی و شرایط بد روحی جامعه ، بارعایت ادب و متانت و وقار داره همین کارو بنحو احسن درمقام قیاس با بقیه همکارانش انجام میده بنده زیاد اهل فضای مجازی و این برنامه ها نیستم بطور اتفاقی کلیپای ایشون رو بهم نشون دادن وتماشا کردم میشه گفت همه کلیپای ایشون رو دیدم و هیچ مورد منافی عفت و موازین شرعی درش ندیدم . به نسبت خیلی از کسانی که دارن همین کارو انجام میدن واقعا ایشون بسیار بااستعداد و خلاق و حرفه ایه وحیفه همچنین استعدادی رو با این تهمتها حیف کنیم.
    خداوند نسبت به این گناه تهمت کوتاه نمی‌آید. هم در دنیا و هم در آخرت انتقام می‌گیرد. عالم، عالم اثر و مۆثّر است.

    پاسخ

    خو که چی!
    هر کی حجابش درست نبود ارایش کرد و….
    خرابه؟
    واقعا متاسفم واسه همچین جامعه ای
    هنوز تو 1400 سال پیش موندین

    پاسخ

    فقط صبوری میکنیم
    تا خدا کم کند
    شر شما😑😑

    پاسخ

    حرف حق ندارد هیچ جواب
    گر کم کند خدایم
    شر این بی حیا هارا

    پاسخ

    هر شخصی که در حال پیشرفت میباشد دشمنان خاص خودشو داره. و اینک خانم سرنا امینی هم از این امر مستثنا نیست، با توجه به توانمندی ها و پیشرفتی که داشته، کسایی که دوست نداشتن پیشرفتش رو ببینند این کلیپ جعلی رو به اسم سرنا امینی پخش کرده اند. خانم سرنا امنینی هنرمند و یک شخص آبرومندی است. چون مث بعضی ها برای جلب توجه و فالورر خودشو لخت نکرد.

    پاسخ

    سلام مگه رقص بده اینهمه ناراحتی واسه چی آخه رقص خیلی هم خوبه موفق باشی

    پاسخ

    من ندیدم فیلم و.چجوریه.بنظرم عیبی نداره هر کسی دشمنی داره .خودتو ناراحت نکن سرنا جان.برا ما ثابت شدی.

    پاسخ

    سلام دوستا این شایعات همش دورغ هستند…. لطفا باور نکنید.
    کسانی هستند که میخوان اسم سرنا رو لک دار کنن اما لطفا طرفدار های سرنا باور نکنید.

    پاسخ

    بابا چرا با ابروی سرنا جون بازی میکنید زشته
    بابا یه مادر مهربون یه دختر با استعداد چرا اینجوری میکنید

    سرنا جون توهم ناراحت نباش شما چون معروفی دشمن زیاد داری عزیزم بهت حسودی میکنن تو ناراحت نشو
    فدتشم مهم نباشه برات

    پاسخ

    من نمیدونم هدف از این فیلما چیه ولی میدونم هرکی باد بکاره طوفان درو میکنه

    پاسخ

    سرنا ما همه میدونیم تو یه مادری هیچوقت این کارو نمیکنی
    اگه این ویدیو هارا دیدید اصلا لایک نکنید کامنت نذارید نذارید برای سرنا حاشیه درست بشه

    پاسخ

    اره گناه داره

    پاسخ

    حالت خوبه؟مگه مادرا نمیرقصن؟😂 اصن فکر نمیکنید شماها فقط تقلید میکنید . اگه فیلمشو دیده باشی متوجه میشی فیلم دوسه سال پیششه و هیچ برنامه ای نمیتونه میمک صورت و ادا اطوار رو فتوشاپ کنه

    پاسخ

    سرنا جون حسودی میکنن تو انقدر جذابی میخوان ابروی تو رو ببرن خدا بزرگه ناراحت نباش من وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شدم بخدااا

    پاسخ

    اره والا . ادم حسودیش میشه به اون رقص و عشوه هاش

    پاسخ

    چیه چقدر شماها ساده آید ، یه نقشه با هماهنگی خودش بوده که خودشو معروف کنه ، الان کلیه سایتهای داخلی یکی از خبرهاشونو به این خانم اختصاص دادند ، چرا الکی یه نفرو بزرگ میکنید آخه چقدر ساده اید

    پاسخ

    ۷میلیون فالوور داره تو اینستا بعد میگی بزرگش میکنن؟؟

    پاسخ

    من به شخصه طرفدار سرنا هستم و وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شدم
    لطفا این شایعات رو باور نکنید. یه آدم متاهل و پر طرفداری که که بهش پیشنهاد بازیگری میدن هرگزززز همچین کاری نمیکنه
    حالا جدا از اینا واقعا اون یاروئی که رقص کرد چقدر شبیه سرنا بود😐خدا نسل اینجور آدما رو منقرض کنه

    پاسخ

    دقیقا

    پاسخ

    اینستاگرام، یک فضای افسار گسیخته ای هست که بی شرم و حیایی و بی بند و باری را تبلیغ می کند. توقعات مردم را بالا می برد. سبک زندگی ها را تغییر داده.. از غیرت مردها کاسته و به لی حجابی و مُدگرایی خانم ها افزوده..
    اصولا فضای مجازی، یک فضای توهم زا و یک دنیای خیالی است..
    ای کاش، مردم ما اهل مطالعه و کتابخخوانی می شدند؛ نه دلبسته یک فضای خیالی.
    به عنوان یک مشاور توصیه می کنم، از تردد در این فضا بکاهید و بیشتر به زندگی حقیقی خود بپردازید.

    پاسخ

    کم فضولی کنید توی زندگی مردم

    پاسخ