coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فیلم رقص سرنا امینی که جنجال به پا کرد واقعی بود؟

فیلم رقص سرنا امینی ، چهره معروف و محبوب اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شد. انتشار این فیلم که شباهت بسیار زیادی به سرنا امینی دارد باعث دردسر این واینر اینستاگرام شد. در ادامه‌ی مطلب رقص جنجالی سرنا امینی با تکراتو همراه باشید.

چند روز پیش فیلمی با عنوان فیلم رقص سرنا امینی در فضای مجازی پخش شد که این فیلم باعث دردسر زیاد برای این بلاگر معروف شد. این فیلم همچنان در‌حال دست به دست شدن میان مردم است و کلی جنجال به‌پا کرد.

فیلم رقص سرنا امینی واقعیت دارد؟

سرنا امینی چهره معروف اینستاگرامی، دانش آموخته عکاسی که به دلیل علاقه‌ی زیاد به بازیگری تصمیم به شروع فعالیت خود در اینستاگرام گرفته است، با ساخت ویدئو‌های کوتاه طنز به یک واینر معروف اینستاگرامی تبدیل شده است. او همچنین در ماه‌های اخیر موفق به دریافت چندین پیشنهاد بازیگری شده است.

سرنا امینی چندی پیش، در لایو اینستاگرامی در پیج خود با گریه‌های تلخ اقدام به توضیحاتی درمورد کلیپ رقص پخش شده در فضای مجازی کرد. او خود را فردی متاهل و آبرومند می‌داند. به گفته‌ی او هیچ توضیح و توجیهی در مورد این کلیپ لورفته ندارد و از هواداران خود عاجزانه درخواست می‌کند در صورت مشاهده ویدئو‌هایی از این قبیل، محتوای آن را گزارش دهند. این چهره ازدواج کرده و متاهل است، حاصل زندگی مشترک او و همسر سرنا امینی یک بچه است که متولد دهه 90 می باشد، او در برخی کلیپ هاش از فرزندش رونمایی کرده است.

سرنا امینی

بیوگرافی سرنا امینی

سرنا امینی فعالیت خود را در اینستاگرام از سال 98 آغاز کرده و در همین بازه زمانی کوتاه توانسته است فالوور‌های میلیونی جذب کند و در بین هواداران خود دارای محبوبیت زیادی شود. ایشان یکی از استعدادهای بازیگری بوده که به صورت آزاد و در شبکه های اجتماعی اقدام به ساخت کلیپ های طنز میکند و از این طریق توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد و در حال حاصر پیج های اینستاگرام و یوتیوب او دنبال کننده های زیادی را به دست اورده است.

سرنا امینی

تا قبل از آن او به عنوان یک مربی ایروبیک مشغول بوده است. به دلیل علاقه‌ی زیاد سرنا امینی به بازیگری در فیلم ‌ها و سریال‌ها او در سن 26 سالگی با ساختن کلیپ‌های طنز کوتاه در پیج شخصی، کار خود را آغاز کرده است. لازم به ذکر است که او چند سالی است که ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر است.

سرنا امینی

خیلی ها ادعا کردند که او در عرض 1 ماه به این تعداد فالوور رسیده است، برای صفحه اش فیک زده است. اما با توجه به ویوی ویدیوهایش مشخص می شود که او فیک ندارد و همه فالوورهای صفحه او واقعی است.

سرنا امینی در لایو دیشب خود، به دلیل کلیپ پخش شده که خود خانم سرنا امینی نیست و شخصی خود را شبیه به سرنا کرده با اظهار تاسف و گریه توضیحاتی در این باره به طرفداران خود داد.

فیلم رقص سرنا امینی

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (373 نظر)

    واقعا جای تعجب داره.خب گیرم رقصیده چرا میاد گریه میکنه یا چرا انقدر به این ماجرای رقص دامن میزنین.مگر کار منافی افت کرده؟مگر توی مجلس پارتی رقصیده؟یه رقص که تنها هم بوده و برا دل خودش ساخته چه مشکلی داره چرا فکر میکنه ابروش رفته…هم خودش کوتاه فکره هم مردمی که فکر کیکنن یک رقص ابروی ادمو میبره.واقعا متاسفم هم برا خودش هم مردم…..

    پاسخ

    درد سر و شایعه نسازید

    پاسخ

    سلام
    اون افرادی که این فیلم ها رو پخش میکنن یک لحظه با خودشون فکر کنن اگر برای خواهر خودشان این اتفاق بیافتد چه حالی به اونا دست میده.
    واقعا با آبروی یک انسان بازی کردن کار درستی نیست.
    کمی انصاف هم بد نیست.

    پاسخ

    خودش رفته رقصده بعد میگه من نیستم. رو که رو نیست سنگ پا هست

    پاسخ

    نباید دیگران براش شایعه می‌ساختن
    کارشون واقعا زشته

    پاسخ

    محبوب کیه محبوب چیه
    کی هس اصلا
    عامو نکنین بزرگ
    طرف بنده خدا وهم ورش میداره

    پاسخ

    من عاشقتم سرنا

    پاسخ

    ببینید کار نداشته باشید رقص حرامه یا حلاله
    مهم اینه که توی جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی هست و یکسری افراد مریض میان از این موضوع سوءاستفاده میکنن تا بازیگر ها رو از کار بیکار کنن و ممنوع تصویر بشن
    چرا ؟ چون حسودن
    ملت چشم دیدن موفق شدن بقیه رو ندارن

    پاسخ

    خاک تو سر همتون که اینترنت خودتون خراب میکنید که پول واریز بشه تو جیب امثال سرنا خاک تو سرتون این بازی تبلیغاتیه برای جمع کردن احمقای که هنوز فالوش نکردن متاسفم

    پاسخ

    یکی پول داره یکی نه تو این موقع که همه دارن میمیرن غصه س خواسته مردم و شاد کنه کلیپ روز تولدش و ببین بع قضاوت کنید

    پاسخ

    لطفا به خانم امینی توهین نکنید. ایشان واقعا واینر فوق العاده محبوب و دوست داشتنی ای هستند. اگر خود سرنا این کلیپ رو درست کرده باشه هیچ وقت نمیره پلیس فتا و شکایت نمیکنه و هیچ وقت تو لایو اون جور گریه نمیکنه. لطفا با آبروش بازی نکنید.

    پاسخ

    این مسخره بازیها از صدتا رقص بدتره.من موندم با یه بچه وشوهر این مسخره بازیها.یعنی چی فالور جمع کنه تو دوستو اشنا.فامیل.وقتی میبینشش.چطور سرشو بالا میکنه.بنده خدا همسرش.نمیتونه حرف بزنه.حتما مهریه سنگین.داره مدام تحطیط میشه.این همه خانم متاهل .کی اجازه میده همسرش .تو انزال عمومی خودشو نشون بده با مسخره بازی.بنده خدا همسرش.

    پاسخ

    لطفاً با آبروی خانم سرنا امینی بازی نکنید

    پاسخ

    واقعا متاسفم اخه دردتون چیه که انقد راحت شخصیت یک نفرو نادیده میگیرید و توهین میکنید😑
    خواهش میکنم با آبروی کسی انقد راحت بازی نکنید کاری نکنید آدما از استعدادی که دارن بخاطر این شایعات مزخرف استفاده نکنن

    پاسخ

    بعضیا چش ندارن موفقیتش رو ببینن با آبروش بازی نکنین
    خاک برسر اون کسی که اومده خودشو شبیه سرنا کرده و رقصیده چه بیشعوری بوده اون طرف سرنا در این مورد لایو گذاشته بود دلم ریش ریش شده بود برا گریه هاش

    پاسخ

    چرا با آبروی سرنا بازی میکنید چشم دیدن موفقیت های سرنا رو ندارن

    پاسخ

    واقعا برای اینجور آدما متاسفم که یه روزه تلاش چند ساله کسی را خراب می کنند .

    پاسخ

    چرا با آبروی یه زن بازی می کنید بخدا گناه داره کارتون خیلی زشته و واقعا شعور خودتون رو رسوندین

    پاسخ

    همه ما میدونیم که خانم سرنا امینی یک خانم جوان و با استعداد هستن که دارن تلاش میکنن که دیده بشن و بتونن وارد سینما بشن. ما به عنوان هم وطن ایشون باید ازشون حمایت کنیم نه اینکه شخصیت ایشون رو با ساختن همچین فیلم هایی، خراب کنیم😢 واقعا متاسفم برای افرادی که اینقدر بی رحم هستند و مثل آب خوردن آبروی دیگران رو می برن. همه ما شاهد زحماتی که این خانم می کشن هستیم و براشون آرزوی موفقیت می کنیم. خدا خودش می دونه با اون آدمای بی رحم و سنگدل چی کار کنه🙂

    پاسخ

    سرنا این کارا نکرده سرنا خیلی خوبه فیلم رقص الکی فیلم رقص فتوشاپ است سرنا این کارا نکرده

    پاسخ

    بابا اینقدر از این شایع برای مردم می‌سازین بابا این سرنا نیست به پیر به پیغمبر نیست بابا بکشیم بیرون از این دیگه الان مردم باس خودشون برای سحر قریشی نمی‌دونم تتلو ماجرا درست میکنن مثل اولین غذا سحر باباااااااا ول کنین کلن همه بیکارن ابرو بیچاره سرنا بردین

    پاسخ

    من لایو خانم امینی رو دیدم با اون گریه هاشون معلوم بود فیلم رقص خود خانم امینی نیست

    پاسخ

    چرا با آبروی سرنا بازی میکنید اون هیچ وقت اینکار را نمیکنه

    پاسخ

    اتفاقا خیلی خوب بود امیدوارم از این کلیپ ها بیشتر بسازن سرونا دوست داشتنی.

    پاسخ

    برای معروف شدن چه کارهایی انجام میدن

    پاسخ

    این _یااینهای که چنینن مسائلی رابه یک مادر باآبرووخانواده دوست ربط میدهند شخص یااشخاص بی پدر ومادری هستند که باآبروی مردم بازی میکنند اونهم یک مادر.سرنا جون بیخیال خودتوناراحت نکن چسم حسودات کور ادامه بده آبجی

    پاسخ

    سلام بر همه بچها سرنا خانم کارش چیه کجا کار میکنه خانه داره یا نه چیکارس

    پاسخ

    این اسم نیست امینی از دوران دانشگاه دوست دخترم بود نمیخواستم بگم

    پاسخ

    فشار سینگلی روت فشار آورده که اینو میگی وگرنه چرا یک نفر باید اینو بگه 😑😑

    پاسخ

    چرا به شعور مردم توهین میکنید خود خانومه امینیه تو اون کلیپ ،حالا که داستان به اینجا رسیده میگن خودش نیس بیخیال بابا….!؟

    پاسخ

    خانم امینی یکی از بهترین فعالان اینستاگرامه. ایشون با همسرشون فعالیت هنری میکنن. بسیار زوج فعال خلاق و باشرافتی هستن. همیشه دوسشون دارم

    پاسخ

    حرف شما درست است 👌👌👌👌👌👌👌

    پاسخ

    بله

    پاسخ

    عزیز ما هست برای ما مهم نیست برای من اصلاً

    پاسخ

    من عاشقتم عزیزم . این چیزا رو هم اصلا برام مهم میست

    پاسخ

    من قدیم خیلی ویدیو هاشو نگاه میکردم بعد ی مدتی کاری برام‌پیش اومد که دیگه وقت نمیکردم نگاه کنم ویدیو هاشو براش پاپوش درست کردن احتمالا چون اون نمیاد فیلم رقص بگیره پخش کنه چه دلیلی داره اصلا حالا واسه ی رقصی کسی نمیاد این همه حاشیه درست کنه باوا راستی دوستم میشی؟🙄😅

    پاسخ