coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی وان پلاس 10 آر فاش شد

وان پلاس 10 آر ، از جدید‌ترین مدل‌های گوشی شرکت وان پلاس، به صورت رسمی رونمایی شد. می‌خواهیم در این مقاله به جزئیات و مشخصات فاش شده این گوشی بپردازیم. پس با تکراتو همراه باشید.

در بین مدل‌های جدید این کمپانی که در سال جدید رونمایی می‌شود، وان پلاس 10 آر، با تراشه‌ی قدرتمند مدیاتک و پشتیبانی از فناوری شارژ 150 واتی و دیمنسیتی 8100 و موارد دیگر وارد بازار خواهد شد. طبق گزارشاتی از 91Mobiles، احتمال می‌رود که OnePlus 10R در بهار امسال بعد از عرضه دو گوشی OnePlus Nord 2T و OnePlus Nord CE 2 Lite رونمایی شود. اما باید بگوییم که این گوشی در مقایسه با گوشی‌ وان پلاس پرو ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. حال اطلاعات و مشخصات این گوشی نیز قبل از معرفی کامل آن به بیرون درز پیدا کرده است.

مشخصات وان پلاس 10 آر

در واقع ممکن است که OnePlus 10R یک نسخه ری-برند شده از ریلمی GT Neo 3 باشد. به طور حتم وان‌پلاس تغییراتی را نیز در این گوشی که قاتل پرچم‌دار گوشی‌های چینی است ایجاد خواهد کرد. این گوشی در دو نسخه 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. همچنین این گوشی به تراشه دیمنسیتی 8100 مدیاتک نیز مجهز است و از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED، بهره می‌برد.

در وان پلاس 10 آر، از اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos  استفاده خواهد شد. اما تصمیمی که در این بین برای طرفداران و کاربران فعلی این گوشی بسیار عجیب به نظر می‌رسید ذز واقع، حذف آپشن‌هایی مثل دکمه مخصوص سایلنت کردن این گوشی و جک هدفون بود.

بیشتر بخوانید:

ماژول دوربین وان پلاس 10 آر، در واقع جایگاه سنسورهای 2+8+50 مگاپیکسلی است که در کنار هم قرار گرفته است. همچنین دوربین اصلی این دستگاه از سنسور IMX766 با لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. محل قرار گیری دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی آن در بالای صفحه نمایش وان پلاس 10 آر قرار گرفته است.

وان پلاس 10 آر

از ویژگی‌های باتری این گوشی می‌توان به ظرفیت 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی و همچنین بهره‌مندی از شارژ پر توان 150 واتی اشاره کرد. اما قابل ذکر است که همه این اطلاعات فاش شده، احتمالی است و شاید این گوشی مانند نسخه ریلمی GT Neo 3 از باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژر 80 واتی بهره‌مند شود. به عنوان نکته آخر باید بگوییم که این گوشی از اندروید 13 بی‌بهره بوده و با اندروید 12 پیش‌فرض به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر