coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو ایکس 80 پرو پلاس با تراشه پرچمدار اسنپدراگون در گیک‌بنچ دیده شد

ویوو برای راه‌اندازی سری Vivo X80 در آینده نزدیک برنامه‌ریزی کرده است. این خانواده شامل گوشی‌های ویوو ایکس 80، ویوو ایکس 80 پرو و ویوو ایکس 80 پرو پلاس خواهد بود. اخیرا امتیازهای نسخه رده‌بالاتر در گیک‌بنچ رویت شده است.

تاکنون اطلاعات مختلفی درباره دو گوشی Vivo X80 و Vivo X80 Pro منتشر شده؛ اما جزییات زیادی از مشخصات نسخه پلاس در دست نیست. خوشبختانه برخی از مشخصات این گوشی اخیرا در بنچمارک محبوب گیک‌بنچ دیده شده که در ادامه، آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات ویوو ایکس 80 پرو پلاس در گیک‌بنچ

این گوشی با شماره مدل V2145 در گیک‌بنچ دیده شده و توانسته امتیازهای 1209 و 3330 را به ترتیب در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کند.

ویوو ایکس 80 پرو پلاس با تراشه پرچمدار اسنپدراگون در گیک‌بنچ دیده شد

در فهرست گیک‌بنچ رویت شده که ویوو ایکس 80 پرو پلاس از تراشه‌ای با اسم کد «taro» بهره می‌برد. این اسم کد مخصوص تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

این اطلاعات با اخباری که تاکنون از این گوشی شنیده بودیم، مطابقت دارند. فرکانس استاندارد این تراشه 1.78 گیگاهرتز و فرکانس حداکثری آن 3.00 گیگاهرتز است. این سیستم روی تراشه همراه با رم 12 گیگابایتی،‌ قدرت پردازش گوشی را تامین می‌کند. اندروید 12 هم به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود.

اگر گزارش‌های قبلی درباره مشخصات ویوو ایکس 80 پرو پلاس درست باشند، باید منتظر راه‌اندازی این گوشی با نمایشگر 6.78 اینچی LTPO 2.0 AMOLED باشیم که از نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن +Quad HD پشتیبانی می‌کند.

ویوو ایکس 80 پرو پلاس با تراشه پرچمدار اسنپدراگون در گیک‌بنچ دیده شد

انتظار می‌رود که Vivo X80 Pro Plus به چهار لنز دوربین مجهز شود. احتمالا یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 48 مگاپیکسلی سونی IMX598، لنز 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و سنسور 50 مگاپیکسلی JN2 برای این گوشی در نظر گرفته می‌شود. در نمای جلویی این گوشی هم یک دوربین 50 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی قرار می‌گیرد.

دو گوشی دیگر از این خانواده، یعنی ویوو ایکس 80 و ویوو ایکس 80 پرو هم احتمالا به ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی 8000 و دایمنسیتی 9000 برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ویوو ایکس 80 پرو پلاس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر