coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تست خم شدن گلکسی تب اس 8 اولترا را ببینید

گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ دارای یک صفحه‌نمایش 14.6 اینچی با ضخامت 5.5 میلی‌متر است؛ اما این تبلت با وجود داشتن ضخامت کم، ساختاری مقاوم دارد. این ویژگی در تست خم شدن Galaxy Tab S8 Ultra مورد بررسی قرار گرفته است.

دو ماه از معرفی تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا با باتری 11200 میلی‌آمپر‌ساعتی می‌گذرد و حالا، ویدئویی از این تبلت منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه، در برابر تست خم شدن، نمی‌شکند و دارای مقاومت کافی است. می‌خواهیم در این مطلب تست خم شدن تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra را تماشا کنیم؛ پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

مقاومت گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ در برابر خمیدگی

گلکسی تب اس 8 اولترا هم مانند دیگر تبلت‌ها از بدنه‌ی شیشه‌ای بهره نمی‌برد و دارای یک بدنه‌ی آلومینیومی است؛ پس بدیهی است که خراشیدگی اجسام تیز، بر روی بدنه‌ی تبلت ایجاد خط‌ و خش کند. از مشخصات بارز این تبلت می‌توان به نمایشگر 14.6 اینچی AMOLED که از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد، اشاره کرد. همچنین صفحه‌نمایش این تبلت، از جنس شیشه گوریلا گلس 5 است که در برابر حرارت مقاوم نیست.

بزرگ‌ترین ویژگی این تبلت، عملکرد خوب نسبت به خمیدگی و مقاومت در برابر شکستن است. در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید که این تبلت چطور در برابر خمیدگی مقاومت می‌‌کند.

همانطور که دیدید، این تبلت حتی با وجود خمیدگی، به حالت اولیه خود بازگشت. درواقع Galaxy Tab S8 Ultra با مقاومت فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند رقیب سرسختی برای آیپد‌های اپل باشد. نظر شما درباره مقاومت Galaxy Tab S8 Ultra سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی تب اس 8 اولترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر