;
coinex

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

هان سو هی (Han So Hee) یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن کره‌ای در سالیان اخیر است که در این مطلب به معرفی او می‌پردازیم.

هان سو هی (Han So Hee) زاده 18 نوامبر  1994 در اولسان، بازیگر و مدل اهل کره‌جنوبی است که از سال 2016 تا امروز فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.

از مهمترین فیلم و سریال‌هایی که منجر به شهرت این بازیگر شده باید به شاهزاده صد روزه من، با وجود اینکه می‌دانم و نام من اشاره کرد. نام اصلی هان سو هی درواقع لی سو هی است اما او معمولا با نام هنری‌اش معروف است و ما هم در طول زندگینامه هان سو هی با همین نام به او اشاره می‌کنیم. با ما در بیوگرافی Han So Hee همراه باشید.

هان سو هی (Han So Hee)

Han So Hee در دبیرستان دخترانه اولسان و دبیرستان هنر اولسان تحصیلات متوسطه را گذراند و در سال 2017 با کمپانی فیلم‌سازی Ato Entertainment قرارداد امضا کرد و از آن زمان به بعد در سریال‌های متعددی بازی کرد که زمینه‌ساز شهرت او شد. ما در این مطلب ضمن پرداختن به زندگینامه هان سو هی ، بهترین سریال های Han So Hee هم می‌پردازیم و در پایان گالری عکس های هان سو هی را هم در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آغاز فعالیت و بهترین سریال های هان سو هی

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها
عکس های هان سو هی

هان سو هی (Han So Hee) در نوجوانی در رشته هنر تحصیل کرد و سرانجام تصمیم گرفت بازیگری را به عنوان حرفه‌ اصلی خو انتخاب کند. با این هدف و برای تمرکز بیشتر، هان سو هی از اولسان به سئول، پایتخت کره نقل مکان کرد.

فعالیت او به عنوان بازیگر اولین بار به عنوان شخصیت فرعی در سریال گل پول (Money Flower) آغاز شد. او در سال 2020 در سریال دنیای متاهلی (The World of the Married) در کنار کیم هه ای و پارک هه جون به ایفای نقش پرداخت و در آن نقش اصلی را به عنوان یک معشوقه جوان بازی کرد. این سریال شهرت زیادی برای خانم هی در بر داشت و بعدها به یکی از بهترین سریال های هان سو هی بدل شد.

اما اوج شهرت در بیوگرافی Han So Hee بی‌تردید باید به نام سریال نام من ( My Name) محصول نتفلیکس ثبت شود که یکی از بهترین سریال های Han So Hee است و شهرتی جهانی برای او در پی داشت. داستان این سریال درباره زنی است که برای انتقام مرگ پدر خود، به یک باند مافیایی می‌پیوندد و سپس به عنوان پلیس مخفی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

در سال 2021 اعلام شد که هان سو هی (Han So Hee) در کنار دیگر سوپراستار کره‌ای، پارک سوجون در درام موجود سخت به ایفای نقش خواهد پرداخت. به علاوه حضور این هنرمند در فیلم جنتلمن در کنار جو جی هون تایید شده که قرار است در ماه می 2022 اکران شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2022

بهترین سریال های چینی 2021

خانواده و روابط عاشقانه

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها
عکس های هان سو هی

بخش مهمی از زندگینامه هان سو هی (Han So Hee)  مربوط به جدایی پدر و مادرش در زمانی است که تنها 5 سال سن داشت. در نتیجه او بیشتر زندگی خود را نزد مادربزرگش گذراند و چندان با خانواده ارتباطی نداشت.

تا به امروز خبری مبنی بر ازدواج سو منتشر نشده است و به نظر می‌رسد او هنوز مجرد باشد، هرچند در مورد او نیز شایعات زیادی در جریان است اما تا به حال صحت هیچ‌یک تایید نشده است.

جوایز و افتخارات

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها
عکس های Han So Hee

بعد از موفقیت‌های چشمگیری که هان سو هی (Han So Hee) در سال 2021 به دست آورد، در لیست قدرتمندترین سلبریتی‌های کره‌ای مجله فوربز، در رده 39 قرار گرفت.

خانم هی برای بازی در سریال دنیای متاهلی (The World of the Married) جوایز زیادی از جمله بازیگر زن در حال ظهور، بهترین بازیگر مکمل زن، بهترین بازیگر زن سال و بهترین تازه کار را کسب کرد.

او همچنین در سال 2017 در جشنواره مدلینگ MAXIM برنده جایزه بهترین مدل تبلیغاتی شد. البته به فعالیت مدلینگ این بازیگر معروف در بخش دیگری از بیوگرافی Han So Hee به طور مفصل خواهیم پرداخت.

فضای مجازی

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها
عکس های Han So Hee

در رسانه‌های اجتماعی هان سو هی (Han So Hee) از محبوبیت زیادی برخوردار است و با تبلیغ محصولاتی چون لوازم آرایش و البسه مختلف درآمد زیادی کسب می‌کند. اینستاگرام هان سو هی در حال حاضر بیش از 6.6 میلیون دنبال‌کننده دارد.

مدلینگ

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

هان سو هی (Han So Hee) مدت‌ها است که در کنار بازیگری به عنوان مدل نیز فعال است و با برندهای مطرح و معروفی نظیر Banila.co و‌ Paul’s Boutique و Me Sense همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

بهترین فیلم های کره ای کمدی

جنجال بدهی مادر

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

در سال 2020 فردی در فضای مجازی مدعی شد که مادر هان سو هی (Han So Hee) از او کلاهبرداری کرده و فرار کرده است. نهایتا با تایید این ماجرا، این بازیگر از همه عذرخواهی کرد و گفت که بعد از طلاق والدینش چندان با هیچ یک از آن‌ها ارتباطی نداشته است و حتی قبل از شهرت هم همواره کوشیده که بدهی‌های مادرش را بپردازد.

حتی این بازیگر مدعی شد که مادرش همین الان از نام او برای قرض گرفتن استفاده می‌کند و دردسرهای زیادی برایش ایجاد کرده است.

فکت هایی از Han SoHee :

  1. در رشته هنر فارغ‌التحصیل شده و وارد بازیگری شده است
  2. در بیست سالگی به سئول آمده است
  3. در موزیک ویدیوهای؛ /shinee – tell me what to do/ jung yong hwa – That Girl/ roy Kim – the hardest part و Melomance – You&U حاضر شده است.
  4. برای بسیاری از برندهای معروف لوازم‌ آرایشی مدل بوده است.
  5. قبلا بسیار تتو دوست داشته است اما حالا تتو ندارد.
  6. الگوی او در بازیگری کیم هی آی است.

در ادامه به بهترین سریال های Han So Hee می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی تاریخی

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

نام من (2021)

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها
عکس های Han So Hee

سریال نام من به تهیه‌کنندگی کمپانی استودیو سانتا کلاوس انجام شده است و پخش آن را سرویس نتفلیکس بر عهده گرفت که به یکی از بهترین سریال های هان سو هی (Han So Hee) بدل شد. نویسندگی و کارگردانی سریال بر عهده کارگردان معروف کره‌ای، کیم جین مین بوده و از بازیگران معروف سریال جز خانم هان باید به آن بو هیون،‌ هی سون پارک و لی کی هنگ اشاره کرد.

کارگردان این سریال آقای کیم جین مین سابقه زیادی در کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای دارد و از سال 2003 که اولین سریال خود Forever Love را برای شبکه MBC ساخت پیوسته به ساخت فیلم و سریال مشغول بوده است.

داستان این سریال مربوط به دختری با بازی هان سو هی است که سعی دارد با فهمیدن حقایق مربوط به مرگ پدرش، انتقام او را از مقصر یا مقصران احتمالی بگیرد و به همین دلیل به عضویت یک باند خلافکاری بزرگ در می‌آید و می‌کوشد اعتماد رئیس خلافکاران را جلب کند.

با وجود اینکه میدانم (2021)

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

یکی از بهترین سریال های هان سو هی (Han So Hee) بی‌تردید سریال معروف با وجود اینکه می دانم محصول سال 2021 است. داستان سریال به عنوان یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای 2021 مربوط به پارک جه اون یک دانشجوی هنر است که در ظاهر با همه خوب رفتار می‌کند و اهل بگو بخند و بسیار اجتماعی است.

اما در واقعیت فردی منزوی و فراری از افراد دیگر است و می‌کوشد از حتی وارد شدن به یک رابطه عاشقانه فرار کند. این روند ادامه دارد تا جایی که به طور غیرمنتظره‌ای عاشق یو نا بی می‌شود و ماجراهایی میان این دو و دوستان‌شان پیش می‌آید.

دنیای متاهلی (2020)

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

دنیای متاهلی یکی از بهترین سریال های Han So Hee است که در سال 2020 با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون کیم هی، پارک هه جون و چند تن از بازیگران معروف دیگر ساخته شده. این سریال درباره یک زوج متاهل است که خیانت‌شان به هم منجر به جدایی، انتقام و نهایتا بخشش می‌شود.

این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای 2020 از اساس بر مبنای یکی از درام‌های بی بی سی وان به نام دکتر فاستر با بازی سوران جونز ساخته شده است و جمعه‌ها و شنبه‌ها از 27 مارس تا 16 مه 2020 از شبکه JTBC پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای کمدی

پرتگاه (2019)

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

سریال پرتگاه درباره اتفاقات عجیبی است که برای دو نفر رخ می‌دهد و داستان آن مربوط به دو نفری است که با توانایی‌های خود توانسته‌اند به موفقیت‌هایی برسند و زندگی خوبی برای خود بسازند.

این دو در ادامه سریال جان خود را از دست می‌دهند اما با اتفاقاتی جادویی به زندگی بازمی‌گردند اما این بار نه به زندگی سابق خود، که در زندگی متفاوتی نسبتا به گذشته زندگی می‌کنند.

اولین فردی که در داستان با او آشنا می‌شویم، یک دادستان موفق وکاربلد به نام گو سه یون است که همواره به دنبال اجرای عدالت است و در تصادف رانندگی جان خود را از دست داده و به جهانی دیگر منتقل می‌شود اما بار دیگر فرصتی به دست می‌آورد تا با استفاده از گویی جادویی به زندگی بازگردد اما با ظاهری متفاوت که زشتی و زیبایی آن با توجه به میزان خوب یا بد بودن او در زندگی اولش تعیین می‌شود.

از سوی دیگر فردی به نام چا مین که بسیار باهوش و وارث یکی از بزرگترین شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی است و با همه مهربان است نیز وجود دارد. از آنجایی که او با همه رفتار خوب و مناسبی دارد در میان اطرافیانش بسیار محبوب است. مشکل او این است که با وجود محبوبیت، جذابیت و ثروتی که دارد خود را اصلا فرد جذابی نمی‌بیند.

او هم مانند دادستان جان خود را در یک تصادف رانندگی از دست می‌دهد و به جهانی دیگر منتقل می‌شود و با گوی سحر‌آمیز با ظاهر یک مرد به دنیا بازمی‌گردد. در اینجا نگاهی به فهرست بهترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای را توصیه می‌کنیم.

بعد از باران (2018)

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

کیدراما بعد از باران از سریال های کوتاه کره‌ای است که تنها 2 قسمت دارد و داستان آن درباره شخصی است که قصد دارد به هر نحوی زندگی خود را تغییر دهد و چون احساس می‌کند زندگی خود را تلف کرده می‌خواهد هرچه سریعتر این کار را انجام دهد.

بر همین اساس تصمیم می‌گیرد با طرحی دقیق سال‌های باقی مانده زندگی را به بهترین شکل سپری کند تا نهایتا هیچ پشیمانی نداشته باشد. اما در ادامه داستان متوجه می‌شویم که او برای تغییری که مد نظر دارد باید از چیزهایی که دارد و دوستشان دارد دل بکند و سوال اصلی این است که آیا او می‌تواند این کار را بکند؟

شخصیت اصلی سریال بونگ گیل یک شخص عادی و معمولی است که در دهه چهارم حیات خود به سر می‌برد و با این وجود هنوز ازدواج نکرده و زندگی را به تنهایی می‌گذراند که این امر بسیار برایش ناراحت کننده است و منجر به افسردگی‌اش شده است.

او در کنار پدربزرگ 90 ساله خود زندگی می‌کند که ذهن و تفکراتی قدیمی دارد. این دو در پیونگ یانگف پایتخت کره‌شمالی زندگی می‌کنند و در طول داستان سریال متوجه می‌شویم که پدربزرگ برای هفتاد سال در حال تکرار یک کار تکراری بوده و هرگز خسته نشده است.

شاهزاده صد روزه من (2018)

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

شاهزاده صد روزه من یا شوهر صد روزه من یک سریال ساخت کره جنوبی محصول سال 2018 است و از بهترین سریال‌های تاریخی کره‌ای است که دو کیونگ سو و نام جی هیون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال از 10 سپتامبر تا 30 اکتبر 2018 دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از شبکه تی وی ان پخش شد و یازدهمین درام کره‌ای با بالاترین امتیاز محسوب می‌شود.

داستان سریال مربوط به لی یول است که یک شاهزاده است که به جانش سوقصد می‌شود و از صخره‌ای سقوط می‌کند. گرچه او از جان آدم‌کش‌ها نجات پیدا می‌کند اما حافظه‌اش را از دست می‌دهد و به مدت 100 روز با اسم و شخصیت جدیدی به نام وون دوک زندگی می‌‌کند. در این صد روز، شاهزاده با هونگ شیم، فرمانده گماشتگان بازرس سلطنتی در چوسان زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های لی جونگ سوک

بهترین سریال های جی سانگ

گل پول (2017)

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

داستان سریال گل پول به عنوان یکی از بهترین سریال‌های جنایی کره‌ای درباره شخصی به نام کانگ پیل جو است که زندگی سختی داشته و در یتیم‌خانه بزرگ شده و در طول سال‌های سختی که بر او گذشته، هیچ حامی نداشته است.

او بعد از گذراندن سال‌های دشوار زیاد به مدیر موفقی در یک شرکت حقوقی بدل شده و به دلیل عملکرد فوق‌العاده و هوشی که دارد مورد حسادت بسیاری از همکاران خود است و از این رو باید بسیار تلاش کند تا موقعیتش را از دست ندهد.

کانگ پیل جو البته هویت واقعی خود را از شرکتش مخفی کرده و اجازه نداده کسی دریابد او واقعا کیست و چطور به جایی که الان قرار دارد رسیده است. او به خاطر گذشته سختی که داشته در واقع قصد دارد شرکتی که در آن کار می‌کند را به طوری از پایه ویران کند که شرکت دیگر توان برخواستن نداشته باشد. اما مسائلی در راه است که وضعیت او را تغییر داده و سبب می‌شود او به تدریج از فکر انتقام منصرف شود.

دنیاهای موازی (2017)

هان سو هی (Han So Hee) ؛ بیوگرافی و بهترین سریال ها

داستان سریال دنیاهای موازی درباره دو دوست با نام‌های سونگ هائه سونگ و جونگ جونگ وون است که از کودکی با هم دوست بوده‌اند و دقیقا در یک سال با هم متولد شده‌اند اما این دو سرعت رشد متفاوتی دارند و با هم در یک زمان رشد نمی‌کنند و در دنیاهای موازی که با هم پیوسته هستند به سر می‌برند.

این دو در زندگی با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شوند که رخ دادن چنین اتفاقاتی بسیار بعید به نظر می‌رسد اما بعد از مدتی هر دو متوجه می‌شوند که این اتفاقات تنها برای آن‌ها نیفتاده است.

عکس های Han So Hee

در گالری زیر می‌توانید عکس‌های این بازیگر جوان کره‌ای را ببینید. برای بزرگنمایی، کافیست روی عکس کلیک کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص هان سو هی (Han So Hee) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لطفااا

    پاسخ