coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

لو رفتن مشخصات گلکسی واچ 5 پرو ما را با یک مورد خاص مواجه کرد

مشخصات فاش شده از گلکسی واچ 5 پرو بیانگر آن است که این ساعت هوشمند، قرار است با باتری 572 میلی‌آمپر‌ساعتی به بازار عرضه شود. سامسونگ هرساله دو مدل از ساعت هوشمند گلکسی واچ خود را در اندازه‌های مختلف عرضه کرده است؛ اما در حال حاضر طبق گزارشات منتشر شده از SamMobile به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در سال 2022 نسخه «Classic» را حذف کرده و نسخه «Pro» را جایگزین آن کند. Watch5 نسخه استاندارد این سری خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که دلیل این تغییر نام چیست؛ شاید به دلیل حذف قاب چرخان باشد یا اینکه صرفا به جهت بازاریابی، چنین تغییری ایجاد شود. در این مطلب قصد داریم به مشخصات گلکسی واچ 5 پرو بپردازیم؛ پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

مشخصات فاش شده از گلکسی واچ 5 پرو

از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی واچ 5 پرو می‌توان به مجهز بودن به یک باتری 572 میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره کرد. گفتنیست که حجم باتری مدل‌ قبلی این ساعت که گلکسی واچ 4 و کلاسیک است، تنها 361 میلی‌آمپر‌ساعت بوده که همین مسئله اعتراض کاربران را در رابطه با عمر باتری، به دنبال داشته است. اما هم‌اکنون با توجه به باتری 572 میلی‌آمپری می‌توان گفت که مدل جدید، از قابلیت افزایش 60 درصدی ظرفیت باتری بهره می‌برد. با وجود این افزایش ظرفیت، عمر باتری برای کاربران پر مصرف 48 ساعت خواهد بود، اما برای کسانی که از تمام قابلیت‌های ساعت خود، استفاده نمی‌کنند، بیش از 2 روز کار خواهد کرد.

گلکسی واچ 5 پرو

گفتنیست که داشتن باتری بزرگ‌تر، با حجم بیش‌تر معایبی نیز می‌تواند داشته باشد که یکی از این معایب، سنگین‌تر بودن ساعت و دیگری نیز گران بودن آن نسبت به مدل‌های قبلی است و به عنوان نکته آخر باید بگوییم، با آنکه گلکسی واچ 5 در دو اندازه مختلف عرضه شده است؛ اما گمان می‌رود که گلکسی واچ 5 پرو تنها در یک اندازه با طراحی دایره‌ای شکل ارائه شود و همچنین این ساعت با رابط کاربری One UI Watch مبتنی بر Wear OS 3 اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرمایه هک شده اکسی اینفینیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر