;
coinex

سریال Ms. Marvel بازخورد جالبی از سوی تماشاگران داشت؛ بدترین سریال مارول یا بهترین؟

بدترین سریال مارول در عین حال جزو بهترین سریال‌های این استودیو نیز هست. برای درک این تناقض پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این خبر همراه ما بمانید.

با شیوع کرونا، خیلی از استودیوهای بزرگ، به ساخت سریال و پخش آن از استریم‌های مخصوص خود پرداختند. در این میان، مارول نیز با پشتوانه دیزنی پلاس دست به ساخت چند سریال از ابرقهرمانان جهان سینمایی‌اش زد. حال به نظر می‌رسد، این کمپانی قصد دارد، به جای ادامه داستان ابرقهرمانان همیشگی‌اش، سریال‌هایی درباره ابرقهرمانان جدید بسازد.

برای نمونه شخصیت Moon Knight برای اولین بار در سریالی با همین نام معرفی شد و مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. حال چند وقتی می‌شود که سریال Ms.Marvel از شبکه دیزنی پلاس پخش می‌شود. این سریال داستان نوجوانی با بازی ایمان ولانی را روایت می‌کند که در اثر اتفاقی، به ابرقهرمان تبدیل می‌شود. Ms.Marvel اولین ابرقهرمان مسلمان دنیای مارول است. این اولین بار است که فردی از اقلیت در جهان سینمایی مارول به تصویر کشیده می‌شود.

چرا Mrs.Marvel بدترین سریال مارول است؟

این سریال در 6 قسمت ساخته شده است. با پخش دو قسمت اول این سریال، سامبا گزارشی درباره تعداد مخاطبان این سریال ارائه داده که قابل تأمل است. نکته جالب این است که سریال Ms.Marvel با آنکه نظر مثبت منتقدان را جلب کرده است، اما پایین‌ترین میزان مخاطبین را میان دیگر سریال‌های مارول دارد.

بدترین سریال مارول

سریال لوکی با بیش از 2 میلیون مخاطب برای قسمت اول، بهترین سریال مارول محسوب می‌شود؛ اما Ms.Marvel با 700 هزار تماشاگر لقب بدترین سریال مارول را یدک می‌کشد. با این‌حال، طبق گزارش سامبا، این سریال بیشترین جذب مخاطب 20 تا 24 سال را میان دیگر آثار مارول داشته است. نکته دیگر، استقبال دیگر اقلیت‌ها (آسیایی‌ها و لاتین‌تبارها) از این سریال بوده است. به همین خاطر نمی‌توان گفت، سریال Ms.Marvel بدترین سریال مارول است.

سریال Ms.Marvel به نویسندگی بیشا کی علی و کارگردانی شرمین عبید چنائی، میرا منون، عادل ال عربی و بلال فلاح است. شاید همین رویکرد در انتخاب سازندگان سریال توانسته رنگین‌پوستان را جذب این سریال کند. علاوه بر ایمان ولانی که نقش اصلی (کامالا خان) را بازی می‌کند، دیگر بازیگران سریال Ms.Marvel عبارتند از: آرامیس نایت، ریش شاه، زنوبیا شروف، موهان کاپور، آنجلی بمانی، مت لینتز، ساغر شیخ، یاسمن فلچر، لیث ناکی، آذر اوسمان، تراوینا اسپرینگر، موهان کاپور، لورل مارسدن و نیمرا بوچا.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سریال Ms.Marvel چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر