;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال اتریوم یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال اتریوم (ETH): اتریوم یک سیستم بلاک چین منبع باز غیر متمرکز است که ارز رمزنگاری شده اتر را دارد. ETH به عنوان بستری برای بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده دیگر و همچنین اجرای قراردادهای هوشمند غیر متمرکز عمل می‌کند.

اتریوم برای اولین بار در 2013 توسط ویتالیک بوترین توصیف شد. بوترین، همراه با دیگر بنیانگذاران، بودجه این پروژه را در یک فروش آنلاین عمومی در تابستان 2014 تأمین کرد. تیم پروژه توانست 18.3 میلیون دلار بیت کوین جمع آوری کند و قیمت اتریوم در پیشنهاد اولیه سکه (ICO) 0.311 دلار بود.

با در نظر گرفتن قیمت اتریوم، این امر بازده سرمایه گذاری (ROI) را با نرخ سالانه بیش از 270 puts قرار می‌دهد و تقریباً سرمایه گذاری شما را از تابستان 2014 تقریباً چهار برابر می‌کند. بنیاد اتریوم بلاک چین را در تاریخ 30 ژوئیه 2015 تحت نمونه اولیه با نام رمز «Frontier» راه اندازی کرد. از آن زمان، چندین به روزرسانی شبکه وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: آینده اتریوم در سال 2022

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال اتریوم (ETH)

نمودار عقربه‌ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز اتریوم (ETH) است. در استفاده از نمودار عقربه‌ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز اتریوم (ETH) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج‌ترین و بهترین روش‌های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز اتریوم (ETH) بوده و حتی برای دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می‌شود. از تحلیل تکنیکال می‌توان برای پیش بینی قیمت امروز اتریوم (ETH) استفاده کرد.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم بعد شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

اتریوم در مجموع هشت بنیانگذار دارد-تعداد فوق العاده زیادی برای یک پروژه رمزنگاری. آنها برای اولین بار در 7 ژوئن 2014 در Zug، سوئیس ملاقات کردند. ویتالیک بوترین روسی-کانادایی شاید مشهورترین گروه باشد. او مقاله سفید اصلی را که اولین بار اتریوم را در سال 2013 توصیف کرد تألیف کرد و هنوز هم در بهبود پلتفرم تا به امروز کار می‌کند. قبل از ETH، بوترین بنیانگذار و نویسنده وب سایت خبری مجله بیت کوین بود.

گاوین وود، برنامه نویس بریتانیایی، مسلماً دومین بنیانگذار مهم ETH است، زیرا او اولین پیاده سازی فنی اتریوم را در زبان برنامه نویسی C ++ کدگذاری کرد، زبان برنامه نویسی بومی اتریوم Solidity را پیشنهاد کرد و اولین مدیر ارشد فناوری بنیاد اتریوم بود. قبل از اتریوم، وود یک محقق در مایکروسافت بود. پس از آن، وی به ایجاد بنیاد Web3 پرداخت.

از دیگر بنیانگذاران اتریوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آنتونی دی یوریو، که در مراحل اولیه توسعه این پروژه را زیر نظر داشت.
  • چارلز هوسکینسون، که نقش اصلی را در ایجاد بنیاد اتریوم در سوئیس و چارچوب قانونی آن ایفا کرد.
  • میهای آلیسیه، که در ایجاد بنیاد اتریوم کمک کرد.
  • جوزف لوبین، کارآفرین کانادایی، که مانند دی یوریو، در روزهای اولیه تأمین سرمایه اتریوم کمک کرده است، و بعداً یک انکوباتور برای استارتاپ‌ها بر اساس ETH به نام ConsenSys تأسیس کرد.
  • امیر چتریت، که در تأسیس اتریوم کمک کرد، اما در مراحل اولیه توسعه از آن کنار رفت.

اتریوم در زمینه پلتفرم قرارداد هوشمند بلاک چین پیشگام بوده است. قراردادهای هوشمند برنامه های کامپیوتری هستند که به طور خودکار اقدامات لازم برای تحقق توافق بین چندین طرف در اینترنت را انجام می دهند. آنها برای کاهش نیاز به واسطه های معتبر بین پیمانکاران طراحی شده‌اند، بنابراین هزینه‌های معامله را کاهش داده و در عین حال قابلیت اطمینان تراکنش را افزایش می‌دهند.

نوآوری اصلی اتریوم طراحی پلتفرمی بود که به آن اجازه می‌داد قراردادهای هوشمند را با استفاده از بلاک چین اجرا کند، که مزایای موجود در زمینه فناوری قرارداد هوشمند را بیشتر تقویت می‌کند. طبق گفته یکی از بنیانگذاران Gavin Wood، بلاک چین اتریوم به نوعی «یک رایانه برای کل کره زمین» طراحی شده است، از لحاظ نظری قادر است هر برنامه‌ای را قوی‌تر، مقاوم در برابر سانسور و کمتر در معرض تقلب با اجرای آن در سراسر جهان قرار دهد. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، مقدار اتریومی که می‌خواهید خریداری کنید را مشخص کنید.
  • مرحله سوم: نحوه پرداخت خود را تعیین کنید.
  • مرحله چهارم: پس از انتخاب نحوه پرداخت، خرید خود را تکمیل کنید
  • مرحله پنجم: در پایان اتریومی را که خریده‌اید به کیف پول خود منتقل کنید.
قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH)
قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال اتریوم (ETH) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال اتریوم (ETH)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال اتریوم (ETH) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزونه مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را تنها با یک کلیک، به ورود امن کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی‌های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت می‌توانید به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس‌ها. با ذخیره کردن توکن‌ها و کلکسیون‌های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ،BCH ،ETH ،ETC ،LTC و همه توکن‌های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

سوالات متداول

اتریوم چیست؟

اتریوم یک پلتفرم آزاد مبتنی بر فن آوری بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی کنند. به بیانی دیگر، Ethereum با هدف هوشمندسازی فرایندها و ایجاد فضایی برای اجرای برنامه‌های غیر متمرکز و خودکار ایجاد شده است.

هدف از ایجاد اتریوم چه بوده است؟

به گفته یکی از توسعه‌دهندگان اصلی این پلتفرم، اتریوم ایجاد شده تا برای انجام امور زندگی‌مان به هیچ بانک، شرکت و نهاد دیگری به‌جز خودمان نیاز نداشته باشیم.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر