coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده لیورپول منچسترسیتی را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال دوستانه از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده لیورپول منچسترسیتی امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال لیورپول منچسترسیتی بازی دوستانه به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی لیورپول منچسترسیتی را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه لیورپول منچسترسیتی را تماشا کنید.

پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد

لیورپول یورگن کلوپ در فصل گذشته رقابت‌های اروپایی شانس ۴ قهرمانی داشت اما تنها به ۲ جام اکتفا کرد. آن‌ها در نقل و انتقالات به زحمت قرارداد صلاح را تمدید کردند اما نتوانستند مانع از جدایی سادیو مانه شوند و مانه به بایرن پیوست. البته آن‌ها داروین نونیز، ستاره گلزن فصل قبل بنفیکا را جذب کرده‌اند.

پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد
پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد 1401, پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد, پخش زنده لیورپول منچسترسیتی, هالند, نونیز, پخش زنده فوتبال, پخش زنده بازی ها دوستانه, پخش زنده سوپرکاپ انگلیس, پخش زنده سوپرکاپ,
از سوی دیگر، منچسترسیتی پپ گواردیولا که از زمان آمدن پپ در قهرمانی لیگ قهرمانان، رویای دیرینه مالکان اماراتی ناکام مانده است، امسال با جذب ارلینگ هالند امید زیادی به فصل پیش رو دارد. آن‌ها سال گذشته به زحمت توانستند لیگ جزیره را فتح کنند و با حقارت هرچه تمام تر برابر رئال مادرید حذف شدند.

ساعت بازی لیورپول منچستر سیتی کی است؟

ساعت بازی دو تیم منچستر سیتی و لیورپول نیز 20:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده لیورپول منچستر سیتی

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد از Manchester Live Stream

پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد از beIN Arabic

پخش زنده لیورپول منچسترسیتی 8 مرداد از beIN Sport EN

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر