;
coinex

گوشی ZTE Axon 30S رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت ZTE در اوایل روز گذشته از گوشی ZTE Axon 30S خود در چین رسما رونمایی کرد. درواقع این گوشی هوشمند همان نسخه توسعه یافته از گوشی Axon 30 است.

باید بگوییم که گوشی ZTE اکسون 30S با گوشی Axon 30 که در سال گذشته رونمایی شده بود، تفاوت چندانی ندارد. مشخصات اصلی و طراحی نسخه جدید کاملا بدون تغییر باقی مانده و تنها تفاوت قابل توجه در بخش نرم‌افزاری گوشی زی تی ای آکسون 30S است. از جمله این تغییرات می‌توان به پشتیبانی این دستگاه از رابط کاربری MyOS 12 ZTE که مبتنی بر اندروید 12 است، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های زد تی ای (ZTE)

ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی ZTE Axon 30S

گوشی ZTE Axon 30S دارای یک صفحه نمایش 6.92 اینچی 10 بیتی OLED است که رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. این گوشی همچنین از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر (UD) و اسکنر اثر انگشت UD بهره می‌برد.

گوشی ZTE Axon 30S رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ماژول دوربین این دستگاه نیز شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و در نهایت یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است. در زیر پنل پشتی گوشی ZTE Axon 30S یک چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام و یک باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت تعبیه شده است. گفتنی است که این باتری از یک شارژ 55 واتی پشتیبانی می‌کند.

نسخه پایه این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دارای قیمتی معادل 1698 یوان (238 دلار) است که نسبت به نسخه قبلی Axon 30، افزایش قیمت داشته است. نسخه 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت نسخه قبلی این گوشی که برابر است با 2198 یوان (308 دلار)، عرضه می‌شود.

این دستگاه همچنین در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار ارائه می‌شود و هنوز اطلاعاتی از دسترس بودن این گوشی هوشمند به بازارهای بین‌المللی، منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد مشخصات فنی گوشی ZTE Axon 30S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر