;
coinex

قابلیت Call Links واتساپ برای تماس‌های تصویری 32 نفره معرفی شد

قابلیت Call Links واتساپ به منظور رقابت با پلتفرم‌هایی همچون زوم و گوگل میت برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

دو سال پیش با شیوع گسترده ویروس کرونا در کل جهان، کاربران برای برقراری ارتباط با افراد دیگر، مجبور به استفاده از اپلیکیشن‌هایی همچون زوم و گوگل میت که برقراری ارتباط با دیگر کاربران در سراسر دنیا را فراهم می‌ساختند، بودند.

حال با وجود اینکه از آن زمان تا به الان، محدودیت‌ها تا حدی از بین رفته است، اما این اپلیکیشن‌ها همچنان محبوبیت خود را در میان کاربران حفظ کرده‌اند. بنابراین واتساپ قصد دارد قابلیتی به نام Call Links را که امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری 32 نفره را ارائه می‌دهد به نسخه‌هی بعدی اپلیکیشن خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: مهاجرت کاربران ایرانی واتساپ به تلگرام ؛ پیامد مستقیم فیلترینگ!

قابلیت Call Links واتساپ امکان برقراری تماس‌های 32 نفره را برای کاربران این اپلیکیشن فراهم می‌سازد

قابلیت Call Links واتساپ توسط مارک زاکربرگ نیز به طور کامل معرفی شده است. او در توضیحات خود در رابطه با سازوکار این ویژگی گفته است که این قابلیت از تماس‌های ویدیویی با ظرفیت 32 نفر که کاملا رمزگذاری شده است، پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند با رفتن به تب Calls و انتخاب گزینه Create call link یک لینک تماس ایجاد کنند و با کاربران دیگر ارتباط تصویری داشته باشند.

قابلیت Call Links واتساپ

گفتنی است که در حال حاضر اپلیکیشن واتساپ امکان برقراری تماس تصویری با ظرفیت حداکثر 8 نفر را دارد که این ظرفیت برای کسب و کارهای بزرگ نمی‌تواند مفید باشد. با استفاده از این قابلیت جدید، کاربر می‌تواند لینکی را ایجاد کند و آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد تا پس از کلیک کردن روی آن لینک، افراد تا حداکثر 32 نفر مستقیما وارد تماس ویدیویی شوند.

با توجه به اینکه واتساپ در مقایسه با دیگر پیامرسان‌‌ها از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است و قابلیت‌هایی از جمله ارسال و دریافت پیام‌های صوتی، متنی و تصویری را به‌صورت یکجا ارائه می‌دهد؛ اضافه شدن قابلیت Call Links واتساپ می‌تواند این اپلیکیشن را به یکی از رقبای سرسخت برنامه‌های زوم و گوگل میت تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درمورد قابلیت Call Links واتساپ چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر