;
coinex

بازیگران سریال آنتن ؛ بیوگرافی و عکس

آنتن با بازی پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین جدیدترین مجموعه کمدی اجتماعی نماواست. در این نوشتار به زندگینامه بازیگران سریال آنتن می‌پردازیم.

سریال آنتن به نویسندگی حمزه صالحی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان ساخته شده است. این مجموعه جدید شبکه نمایش خانگی نماوا، داستان جذاب هم دانشگاهی شدن یک مادربزرگ با نوه‌اش را به تصویر کشیده است.

در سریال کمدی آنتن، بازیگران مشهور و محبوبی از جمله هادی کاظمی، بهنام تشکر،رویا افشار ، الیکا عبدالرزاقی، پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ما در ادامه خلاصه‌ای از داستان این مجموعه طنز و بیوگرافی بازیگران سریال آنتن و کارگردان آن را به شما ارائه می‎دهیم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال آنتن

بر اساس اعلام سازندگان سریال آنتن، این مجموعه 12 قسمت دارد و پخش آن از چهار شنبه سی‌ام شهریور ماه آغاز شده است و هر هفته در روز چهارشنبه ساعت 20 (به عبارتی دیگر 8 شب) قسمت جدید آن از پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد.

بازیگران سریال آنتن

در مجموعه آنتن علاوه بر بازیگران مشهور و محبوب طنز کشورمان که در بخش بالا نام بردیم، رویا افشار، ارسلان قاسمی، سام نوری، نعیمه نظام دوست، سمانه منیری، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام نیز ایفای نقش کرده‌اند.

شما در ادامه این نوشتار علاوه بر مختصری از زندگینامه هنرپیشه‌های مطرح این مجموعه، می‌توانید عکس بازیگران سریال آنتن را نیز مشاهد کنید.

پژمان جمشیدی

بازیگران سریال آنتن

پژمان جمشیدی در بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶ در یک خانواده فرهنگی به دنیا آمد. او بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بوده و در حال حاضر یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پولسازترین بازیگران تلویزیون و سینماست.

جمشیدی اولین تجربه بازی خود را سال ۱۳۹۰ به صورت بازیگر مهمان در یک قسمت از مجموعه پرطرفدار ساختمان پزشکان (به کارگردانی سروش صحت) تجربه کرد. او در همین سال در نخستین کار سینمایی خود فیلم آتش‌بس 2 (اثر تهمینه میلانی) نیز به ایفای نقش پرداخت.

او در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی پژمان با بازی در نقش خودش به شهرت رسید. پس از آن در فیلم طنز خوب بد جلف خوش درخشید و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. زوج هنری پژمان جمشیدی با سام درخشانی که در سریال پژمان شکل گرفته بود با این فیلم محبوبیت ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کرد.

وی علاوه بر تلویزیون و سینما در تئاتر نیز حضور فعالی داشته و در سال‌های ۹۳ تا ۹۸ در ۲۰ نمایش به نقش‌آفرینی پرداخته است. جمشیدی با بازی خاص خود نظر کارگردانان مطرح بسیاری را به سوی خود جلب کرد، به‌طوری‌ که در سال ۱۳۹۷ در یک مجموعه تلویزیونی، شش فیلم سینمایی و یک تئاتر ایفای نقش کرد و یکی از پرکارترین بازیگران این سال شد.

بیشتر بخوانید:

الیکا عبدالرزاقی

بازیگران سریال آنتن
بیوگرافی بازیگران سریال آنتن

الیکا عبدالرزاقی در هجدهم مرداد ماه سال 1358 در رامسر متولد شده است. او دانش‌آموخته‌ی رشته ادبیات نمایشی بوده و کارش از 1376 با اجرای تئاتر «دایره گچی قفقازی» آغاز کرده است.

او با بازی در سریال «باغ مظفر» به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید و در سال 1391 برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی سال از دوازدهمین جشن سینمایی، تلویزیونی دنیای تصویر برای بازی در سریال «قهوه تلخ» شد.

عبدالرزاقی در آثار موفق بسیاری حضور درخشانی داشته است. ایشان از بازیگران سریال برف بی صدا می بارد به کارگردانی پوریا آذربایجانی بود که اخیرا از شبکه سه بخش شد.

الیکا عبدالرزاقی در 33 سالگی با امین زندگانی که او نیز بازیگر است، در تئاتر آشنا شده بود و در نهایت اسفند 1392 باهم ازدواج کردند.

ارسلان قاسمی

بازیگران سریال آنتن

زندگینامه بازیگران سریال آنتن را با معرفی ارسلان قاسمی ادامه می‌دهیم. وی زاده‌ی در یکم خرداد ماه سال ۱۳۷۴ در تهران است.

پدر ارسلان قاسمی مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش مدیر مهدکودک است. وی دو خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد و دانش‌آموخته‌ی رشته معماری است.

قاسمی بازیگری را از 7 سالگی با بازی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن پارسا پیروزفر (بیژن) آغاز کرد. در چشم باد یکی از بهترین سریال های تاریخی ایرانی ساخته‌ی مسعود جعفری جوزانی است.

این بازیگر جوان، در مجموعه‌ تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین به ایفای نقش پرداخت. وی در فیلم جعبه موسیقی به کارگردانی فرزاد مؤتمن نقش اصلی را به‌ عهده داشت. ارسلان قاسمی در مجموعه هوش سیاه نقش پسر سرگرد احمدی را بازی کرده است.

او علاوه بر بازیگری به خوانندگی هم علاقه دارد و تاکنون دو ترانه به نام‌های آفرین و ای کاش را با همکاری سینا دست‌خوش و تنظیم محمد جواندر خوانده است. قاسمی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، فعالیت در زمیته موسیقی را همچون بازیگری ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

رویا افشار

بازیگران سریال آنتن
زندگینامه بازیگران سریال آنتن

رویا افشار متولد سال 1339 در آبادان است. او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته معماری از دانشگاه تهران بوده و قبل از انقلاب فعالیت هنری خود را در پشت صحنه تئاتر و همکاری در ساخت دکور آغاز کرد.

وی پس از 4 سال کار در پشت صحنه تئاتر، در 19 سالگی به عنوان بازیگر به اجرای نمایش در تئاتر پرداخت و سپس در سال 1360 با تله تئاترهای تصویری وارد تلویزیون شد.

او با بازی در سریال آینه شناخته شد و در ادامه با ایفای نقش در خانه و راویان اخبار به شهرت رسید. او با فیلم «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی وارد سینما شد.

افشاری از سال 69 مربی تئاتر در مدرسه تئاتر بوده و پس از مدتی در دانشگاه تهران تئاتر عروسکی تدریس کرد و سال 1376 به آموزش بازیگری را در وزارت فرهنگ و ارشاد پرداخت.

ایستگاه اتمسفر، سرکوب، خانواده دکتر ماهان، دست بالای دست، بایرام ، کمربندها را ببندیم، آهوی ماه نهم، سیب ترش برخی از فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که رویا افشار در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

رویا افشار برای نقش‌آفرینی درخشانش در فیلم مامان، از سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

هادی کاظمی

بازیگران سریال آنتن

هادی کاظمی در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او سه برادر به‌نام‌های مهدی و حامد و توحید دارد که حامد و توحید با هم گروه موسیقی دکور را شکل دادند.

او بازیگری را از دوران مدرسه آغاز کرد و سپس در دانشگاه در رشته بازیگری به تحصیل پرداخت. کاظمی از سال ۱۳۷۵ وارد تلویزیون شد اما سال‌ها بعد با ایفای نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره شاخته شد.

از دیگر کارهای او می‌توان به سریال «در چشم باد» (نقش عباس پذیرش هتل)، مجموعه «قهوه تلخ» (نقش باباشاه) و سریال علی‌البدل اشاره کرد.

در حال حاضر هادی کاظمی یکی از کمدین‌های محبوب و مشهور کشورمان به شمار می‌آید. او در ۴۱ سالگی با سمانه پاکدل ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:

مرجانه گلچین

بازیگران سریال آنتن

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران به دنیا آمد. پدر او آذری و مادرش شمالی است. او آخرین فرزند یک خانواده 9 نفره بوده و شش خواهر و برادر دارد.

او دانش‌آموخته‌ی رشته تخصصی نوازندگی تئاتر از هنرستان موسیقی و کارگردانی سینما از دانشکده سوره است. وی به تشویق خواهرش منیژه که بازیگر بود، بازیگری را با اجرای تئاتر شروع کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد.

این بازیگر مطرح مدتی به خارج کشور مهاجرت کرد و تقریبا 10 سال در انگلیس زندگی کرد. او پس بازگشت به کشور با ایفای نقش در سریال کلانتر به دنیای بازیگری برگشت.

راه در رو، خوش‌نشین‌ها، دارا و ندار، شمس‌العماره، بوتیمار، زوج یا فرد، آرماندو، شب عید، نفس گرم، دزد و پلیس، نقطه سر خط و سه دونگ، سه دونگ، از آثار کارنامه هنری مرجانه گلچین هستند.

مرجانه گلچین با کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما ازدواج کرده بود، اما بعد از مدتی از هم جدا شدند.

بهنام تشکر

بازیگران سریال آنتن

بهنام تشکر در چهارم بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهرستان نمین به دنیا آمد. پس مدتی خانواده‌‌ی او به خاطر شغل پدرش، به بندرانزلی مهاجرت می‌کنند و پس از 20 سال‌ از بندر انزلی به ساری نقل مکان کردند. او از سال 1375 وارد تئاتر ساری شد و با نمایش کمدی میرزا فرفره بازیگری را آغاز کرد.

وی سال 1384 به عنوان گوینده وارد رادیو شد. اولین تجربه بازی او جلوی دوربین در فیلم «کوتاه اتو استاپ» بوده است. تشکر در سال 1384 با سریال «مروارید سرخ» وارد قاب تلویزیون شد.

وی از بازیگران توامند کمدی است و در سریال‌هایی از جمله لیسانسه‌ ها، پژمان، دودکش، دزد و پلیس وساختمان پزشکان هنرمندانه به ایفای نقش پرداخته است.

بهنام تشکر دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است. او در 30 سالگی با آیدا یزدانی ازدواج کرده و یک پسر به نام کاوه دارد.

بیشتر بخوانید:

سام نوری

بازیگران سریال آنتن
عکس بازیگران سریال آنتن

سام نوری در بیست و یکم شهریور ماه سال 1350 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بین الملل تمرکز اصول مذاکره و بازاریابی و مدیریت IT از فرانسه است.

پدرش ایشان قهرمان پیشین تیم ملی کشتی بوده و مادرش خانم «فاطمه فردین» بازیگر است. وی خواهرزاده بازیگر مشهور قبل انقلاب سینمای ایران، زنده یاد «محمد علی فردین» است.

سام نوری 21 سال در فراسه به تحصیل و زبان آموزی مشغول بوده و در حال حاضر به زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی تسلط دارد.

نوری در مصاحبه‌ای درباره ورود به دنیای بازیگری گفته بود: «من و علیرضا عصار خواننده، از دوستان قدیمی هستیم و از طریق وی با آقای مدیری آشنا شدم، تا اینکه ایشان پیشنهاد بازی و جلوی دوربین رفتن من را دادند.»

او در سال 1388 با بازی در سریال «مرد دو هزار چهره» و ایفای نقش «دکتر شمس» در این مجموعه طنز بازیگری جلوی دوربین را تجربه کرد و یک سال بعد در سریال «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری به عنوان مترجم دربار دوباره به نقش‌آفرینی پرداخت.

لیسانسه ها، نهنگ عنبر، شهرزاد، خائن کشی، لاک‌ پشت و حلزون،  عروس خیابان فرشته، غیبت موجه، قاتل و وحشی و ما همه با هم هستیم، برخی از فیلم‌ها و سریال‌های کارنامه سام نوری هستند.

ایشان علاوه بر بازیگری، بخشی از اداره‌ی یک کارخانه در صنعت تولیدات «شیرآلات صنعتی» را بر عهده دارد. این کارخانه به نوعی تجارت خانوادگی آن‌ها محسوب می‌شود. سام نوری در دی ماه سال 1395 خبر ازدواجش را رسانه‌ای کرد.

صحرا اسداللهی

بازیگران سریال آنتن

در ادامه نوشتار بیوگرافی بازیگران سریال آنتن می‌رسیم به صحرا اسداللهی که متولد دهم فروردین ماه سال 1371 در روستای کندور توابع جاده چالوس است. او فرزند اول یک خانواده چهار نفره بوده و تنها یک برادر کوچکتر از خود به نام میلاد دارد.

صحرا اسداللهی هنرجو دوره‌‌ی بازیگری آموزشگاه استاد سمندریان بوده و دانش‌آموخته‌ی رشته معماری و کارگردانی است.

او با بازی در یک نقش فرعی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری وارد تلویزیون شد و در سال 1394 با ایفای نقش مژگان در فیلم فروشنده به شهرت رسید.

صحرا اسداللهی مجرد است و در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است: « ماشین، عشق ابدی من است، قطعا اگر تو سینما اتفاقی برام نیفتد، نمایشگاه ماشین میزم که چرخ بزنم تو نمایشگاه و لذت ببرم، یا اگر نشد راننده ترانزیت می‌شوم.»

بیشتر بخوانید:

نعیمه نظام‌ دوست

بازیگران سریال آنتن
عکس بازیگران سریال آنتن

نعیمه نظام دوست متولد بیست و سوم آبان ماه سال 1353 در تهران است. او دیپلم رشته‌ی علوم تجربی دارد. او از کودکی به بازیگری علاقه داشته و از 17 سالگی با معرفی سروش خلیلی در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کرد.

بازیگری را با اجرا در تئاتر آغاز کرد و سپس برای ایفای نقش در مجموعه «نوروز 72» ساخته‌ی داریوش کاردان جلوی دوربین رفت. او سال 73 با ساعت «خوش شانس» به کارگردانی مهران مدیری خوش درخشید.

او از بازیگران پر کار تلویزیون است و در سریال‌های شن ‌های کف رودخانه ، روزهای زندگی، در گذر لحظه ‌ها، ریحانه، حلقه سبز، روز حسرت، طلاق در وقت اضافه، چاردیواری، نردبام آسمان، ساختمان پزشکان، پایتخت 1 و محله گل و بلبل به ایفای نقش پرداخته است.

ساره رشیدی

بازیگران سریال آنتن
عکس بازیگران سریال آنتن

ساره رشیدی در بیست و سوم دی ماه سال 1366 در شیراز به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ارتباط تصویری (گرافیک) است. او فعالیت هنری‌ خود را از تئاتر شروع کرد، سپس با سریال چلچراغ در شبکه استانی شیراز جلوی دوربین رفت.

وی از سال 1391 با فاصله از دنیای بازیگری، 5 سال مربی استعدادیابی و پرورش خلاقیت کودکان زیر 6 سال بوده است.

او با اجرای استندآپ در برنامه خندوانه به شهرت رسید. رشیدی در سریال میانبر به عنوان بازیگر میهمان حضور داشت و نقش کوتاهی ایفا کرد. وی در حال حاضر از طریق انتشار ویدیوهای استندآپ اینستاگرامی و اسپانسری کسب درآمد می‌کند.

با این حال درباره ادامه بازیگری گفته است: «من به غیر از بازیگری به چیز دیگری فکر نمی کنم ، بازیگری خیلی برای من مهم و حیاطی است و اصلا هیچ چیزی برایم لذت بخش تر از بازیگری نیست. به بازیگری بصورت جدی فکر می کنم و هدف اول و آخر من در زندگی این است که بازیگر بسیار معروفی در ایران و حتی شاید در جهان شوم.»

بیشتر بخوانید:

عرفان ابراهیمی

بازیگران سریال آنتن
زندگینامه بازیگران سریال آنتن

بیوگرافی بازیگران سریال آنتن را با عرفان ابراهیمی به پایان می‌رسانیم. او متولد یازدهم مرداد ماه سال 1367 در تهران است. وی در 17 سالگی بخاطر نوع و لحن بیان وارد حرفه‌ی گویندگی رادیو شد.

ایراهیمی دانشجوی انصرافی رشته سینما از دانشگاه علمی کاربردی است، او پس ناتمام رها کردن دانشگاه در کلاس بازیگری امین تارخ شرکت کرد و در 87 با اجرا در تئاتر وارد دنیای بازیگری شد.

همزمان با بازیگری به عنوان مدیر صحنه و دستیاری کارگردانی را نیز با بهرام بیضایی تجربه کرد. در سال 1387 ابتدا با بازی در فیلم «دویدن در میان ابرها» وارد سینما شد و پس از آن با سریال بچه های من به کارگردان مرضیه برومند وارد قاب تلویزیون شد.

ابراهیمی با نقش‌آفرینی در مجموعه پربیننده‌ی وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله شناخته شد و سپس با بازی در مجموعه آنام به کارگردانی جواد افشار مشهور شد.

عرفان ابراهیمی از بازیگران سریال گاندو بود و درباره همکاری با این مجموعه گفته است: «در سریال گاندو به شدت با تنوع مکان فیلمبرداری و لوکیشن مواجه بودیم و آموزش های کاملی در میدان تیر در خصوص تیراندازی و نوع اسلحه به دست گرفتن دیدم.»

داستان سریال آنتن

قصه‌ی مجموعه طنز آنتن درباره‌ی زنی مسن به نام گوهر است که پس از فوت همسرش، یک سال برنامه‌ریزی شده و هدفمند درس می‌خواند و در آزمون کنکور سراسری در رشته پزشکی قبول می‌شود.

بازیگران سریال آنتن

پس از این موفقیت، گوهر با نوه‌اش هم‌دانشگاهی می‌شود و همین اتفاق جالب، باعث به وجود آمدن ماجراهای بسیاری در خانواده آن‌ها و دانشگاه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کارگردان سریال آنتن

سید ابراهیم عامریان، زاده‌ی یکم اسفند ماه سال 1360 است. او به عنوان مدیر تولید و مجری طرح فیلم «من سالوادور نیستم» فعالیت حرفه‌ای خود در دنیای هنر را آغاز نمود.

بازیگران سریال آنتن

تگزاس، تگزاس ۲، دینامیت، انفرادی و نارگیل از آثار کارنامه هنری سید ابراهیم عامریان به شمار می‌آیند. عامریان در حال حاضر به عنوان تهیه کننده، کارگردان، مجری طرح و مدیر تولید در سینما و شبکه نمایش خانگی مشغول به فعالیت است.

عوامل سریال آنتن

  • کارگردان: سید ابراهیم عامریان
  • نویسنده: حمزه صالحی
  • تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان
  • آهنگساز: امیر توسلی
  • مدیر فیلمبرداری: سید میلاد حسینی
  • تدوین: حسن ایوبی
  • خواننده: امین بانی
  • گریم: میشا جودت
  • طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی
  • طراح لباس: مهناز غنی
  • صداگذار: حسین ابوالصدق
  • صدابردار: منصور شهبازى

سوالات متداول

بازیگران سریال آنتن چه کسانی هستند؟

پژمان جمشیدی، مرجانه گلچین، هادی کاظمی و الیکا عبدالرزاقی، رویا افشار، ارسلان قاسمی، بهنام تشکر،‌ سام نوری، نعیمه نظام دوست، سمانه منیری، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام  بازیگرانی هستند که در سریال آنتن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال آنتن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر