;
coinex

مشخصات، طراحی و زمان معرفی هواوی P60 فاش شد

پس از رونمایی از سری هواوی میت 40، این شرکت نزدیک به دو سال بعد نسخه جدید این سری، سری هواوی میت 50 را عرضه کرد. حال مشخصات فنی، طراحی و زمان معرفی هواوی P60 فاش شده است.

هواوی به تازگی در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار دیگر است، اما این بار، قصد دارد از سری جدید گوشی‌های P60، رونمایی کند.

طبق اخبار فاش شده، به نظر می‌رسد که غول فناوری چینی قصد دارد از گوشی هوشمند پرچم‌دار سری P60 که جانشین سری P50 است، با مشخصات و ویژگی‌های فوق‌العاده، در سال آینده رونمایی نماید. بر این اساس شرکت هواوی زمان معرفی هواوی P60 را، مارس 2023 (اسفند 1401) اعلام کرده است. گفته شده است که این دستگاه در زمینه‌های مختلف نسبت به سری P50، ارتقا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

زمان معرفی هواوی P60 در اوایل سال آینده تعیین شد

طبق اطلاعات فاش شده، بخش دوربین شاهد تغییرات اساسی خواهد بود. همچنین شایعه شده که P60 دارای لنز با دیافراگم متغیر است که اولین بار با مدل Mate 50 معرفی شد.

به طور مشابه، لنز تله فوتو این دستگاه نیز ارتقاء داده شده است که این لنز شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. از آنجایی که OEM هنوز با تحریم‌های مختلف مواجه است، استفاده از فناوری خاصی مانند شبکه 5G در گوشی‌های هوشمند این شرکت همچنان ممنوع است. بنابراین، انتظار می‌رود که این شرکت، هواوی P60 را بدون مودم 5G عرضه کند؛ اما همچنان از چیپست پیشرفته در این گوشی استفاده می‌کند.

زمان معرفی هواوی P60

این بدان معنی است که این دستگاه احتمالا از یک پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام بهره می‌برد. اگرچه، در شایعات قبلی گفته شده است که این برند، از چیپست HiSilicon Kirin 9100 مبتنی بر فرآیند 14 نانومتری در گوشی آینده خود استفاده می‌کند.

طبق افشای اطلاعات اخیر، به نظر می‌رسد که در قسمت بریدگی قرصی شکل صفحه‌نمایش، یک دوربین سلفی دوگانه وجود داشته باشد. همچنین گمان می‌رود که در یکی از ماژول‌های دایره‌ای دوقلو که در پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است، دو سنسور بزرگ دوربین جایگذاری شده باشد و ماژول پایین این دستگاه نیز دارای یک فلاش LED و یک دوربین دیگر باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زمان معرفی هواوی P60 که به تازگی اعلام شده است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر