coinex
راهنمای خرید تکراتو

فیلم جنجالی توهین زننده حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا و امام زمان + [ویدئوی کامل پاسخ کوبنده آیت‌الله مومنی]

ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) چه بود؟ فیلم واکنش تند مومنی به حمید فرخ نژاد و توهینش به حضرت فاطمه زهرا را ببینید.

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما در صفحه اینستاگرامش به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) و امام حسین (ع) اهانت کرده که با واکنش کاربران همراه شد. این بازیگر هتاک هم اکنون به آمریکا رفته و پست هایی علیه نظام به اشتراک می‌گذارد و به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا و روضه های امام حسین و امام زمان نیز توهین کرده است.

آدرس صفحه‌ی اینستاگرام حمید فرخ نژاد:

hamid.farrokhnezhad

فیلم +18 توهین زننده حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا و امام زمان

فرخ‌نژاد تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در ادامه تصویری از یک سکانس می‌بینید که فرخ نژاد در حال برقراری دیالوگ با بازیگر مقابلش است.

توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا
توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا – عکسی از فرخ نژاد در حین بازی

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در اقدام بی شرمانه در اینستاگرامش به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا (س) اهانت کرد که واکنش های زیادی را به وجود اورده است. در ادامه می‌توانید فیلم واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) که در اینستاگرام منتشر شده است را ببینید:

در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، آیت الله حسین مومنی با نقل روایتی از دعای حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شیعیان خطاب به حمید فرخ نژاد بازیگر هتاک به اهل بیت (علیهم السلام) می‌گوید:

حمید فرخ نژاد در رابطه با حضرت زهرا و ائمه‌ی اطهار دین نداری نداشته باش، مرام و وجود داشته باش، ما نسبت به حضرت زهرا (س) تعصبی داریم که ایشان را ناموس خود بالاتر می‌دانیم.

تصویری از آیت‌الله مومنی
تصویری از آیت‌الله مومنی

در ادامه استاد حوزه علمیه خطاب به فرخ نژاد می‌گوید:

مشهور بی‌مصرف به ملت و ارتش توهین می‌کند/ آه پدر و مادر شهدا دامن خودفروشانی که برای ضد انقلاب خوش‌رقصی می‌کنند خواهد گرفت.

برخی رسانه‌ها با تیتر حمید فرخ نژاد حدود ساعت ۸ صبح مجوز گرفت اشاره دارند به برگشت این بازیگر که این روزها نامش ورد زبان شده، بر روی پرده‌ی سینما… درواقع پروانه نمایش فیلم سینمایی «حدود ساعت ۸ صبح» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منوچهر هادی و بازیگری حمید فرخ نژاد صادر شد و احتمالا تابستان امسال اکران خواهد شد.

ویدئویی را که حمید فرخ نژاد درباره مردم ایران حرف میزند را ببینید:

هشتاد میلیون ایرانی فدای زن و بچه‌ام!

قابل ذکر است که اسفند ۱۳۹۶ در جریان اعتراضات گلستان هفتم حمید فرخ‌نژاد مشاهدات خود از اتفاقات را به همراه ویدئویی که از پنجره منزلش تهیه کرده بود به اشتراک گذاشت و از نیروی انتظامی قدردانی کرده بود و امروز به این شکل صحبت می‌کند. آدم نمی‌داند چه چیز را باید باور کرد!!!

ویدئوی کامل صحبت‌های جنجالی حمید فرخ نژاد و فیلم توهین وی به امام زمان و حضرت زهرا را از طریق سایت فیگار ببینید:

فیلم کامل: توهین نامشروع حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان [+ویدئوی انتقاد مومنی]

در ادامه می‌توانید مهران مدیری بهمراه حمید فرخ نژاد را در سریال پدر گواردیولا را ببینید:

پدر گواردیولا سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی درام اجتماعی است که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی (سعید نعمت الله) و تهیه کنندگی (جواد نوروزبیگی) در سال ۱۴۰۰ تدارک دیده شده است. همچنین سریال پدر گواردیولا ، اولین سریال سعید نعمت الله ویژه شبکه نمایش خانگی می‌باشد.

ناگفته هایی از حمید فرخ نژاد را در ویدئوی زیر ببینید:

حمید فرخ نژاد اخیرا در اینستاگرام خود انتقادات سیاسی تندی را در رابطه با اتفاقات اخیر ایران مطرح کرد که بسیار جنجال برانگیز شد.

حرف‌های صفحه‌ی پاسخگوها در آپارات درباره توهین حمید فرخ نژاد به رهبری را در ویدئوی زیر ببینید:

بررسی توهین حمید فرخ نژاد به رهبر معظم انقلاب پس از فرارش به آمریکا در یکی از ویدئوهای آپارات را ببینید:

بیشتر بخوانید:

توهین حمید فرخ نژاد حضرت زهرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (272 نظر)

    …خیلی خیلی سوخته بوش پیچیده. ** بدبخت شما حقتون همون نونو انگورو خونه های ده بیست متریه
    تو ۱۴۰۰سال پیش گیر کردین
    با این مغزای پوسیدتون

    پاسخ

    نون اینجا را خورده معروف شده پولدار شده بعد آنجا پارس میکنه

    پاسخ

    بی غیرت

    پاسخ

    دهنتو ببند لجن زاده🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    پاسخ

    درک منزلت اسلام و ائمه درک و شعور میخواد و البته لیاقت.بدون شک کسیکه لقمه حروم بخوره اینو درک نمیکنه.مطمئنم خدام تورو فراموش کرده و آدم بدبختی هستی.چقدر دلم برای امثال تو میسوزه

    پاسخ

    همین که میگید هرکی با دین ما مخالفت کنه حروم زادست نشون از شخصیت تربیت شما میده کسی که رو مخالفینش انگ حروم زاده میزنه ادم سالم که هیچی اصلن ادم نیست

    پاسخ

    اینا آخرت خودشونو و طرفداراشونو به بهای اندک دنیا فروختن و دچار بزرگترین و‌بدترین خسران ها شدن

    پاسخ

    واقعاکجااین اقابه اسلام یاپیعمبرماتوهین کرده که یک کلمه بنده نشنیدم وبماندکه ازاین مسلمان نماها که بدترین واژهارانثاریک ادمی که به نظریکنفرکه فتوا داده توهین کرده راشمااسمی ازیک مسلمان رایدک می کشیدواگربواقعیت بودیدمسلمان شیعه پیروحضرت محمدکه به عیادت کسی که خاکسترواتش برسرمبارکشون میریخت رفتن خداوکیلی ادم شرمش میاداین حرفهای زشت راازکسی که پیرودین مبین اسلام است بشنوددرکجای اسلام این حرفهافحشهای زشت شنیده شده که شماکاسه ازاش داغترهادادین متاسفم خداوندهمه مارااگرقابل هدایتیم عدایت وگرنه…

    پاسخ

    خداریشه نامسلمانان از زمین قطع کنه به حق مادر پهلوشکسته بیوجودهای وطن فروش

    پاسخ

    خدتیا آخر و عاقبت هممون بخیر باشه مثل این آدما خسرالدنیا و الاخره نشیم

    پاسخ

    امان صادق ع درمورد کسانی که به اهل بیت علافه مند نمی‌شوند حدیثی فرمودند که فرخ نژاد باید بخوند چون روم نمیشه بنویسم

    پاسخ

    من کاری به دین کسی ندارم که اگه بخوایم به دین اسلام نگاهی بندازیم همون حسین میگه اگه دین ندارین آزادمرد باشین…. من حرفم با اوناییه که برای زهرا گریه میکنن وتو سرشون میزنن ولی برای دخترای مملکتشون که مردن وکور شدن و خونواده هاشون وخودشون بدبخت شدن گریه نمیکنین مگه اینا ناموستون نیستن؟ کجای اسلام گفته دستتون وروی زن بلند کنین؟ کجای اسلام گفته زورتون و به مظلوم نشون بدین؟ کجای قرآن گفته هرکی اعتراض کرد وباخشونت باهاش برخورد کنین، بیاین یه فرصت به مردم بدین ببینین خواسته هاشون چیه کی گفته هرکی اعتراض کرد میخواد لخت شه، کی گفته هرکی روسری رو سرش نبود بی ایمانه؟ مگه همین ترکیه وعراق که میگین کشور دوست وبرادر (بعد اونهمه غارت وکشت وکشتار ایران) تو مملکتشون هرکسی هرجوری میخواد نمیاد بیرون کشورشون به کجا داره میره؟ ترکیه پشرفته تر شده یا ایران؟ حرف مردم وبشنوین همین….

    پاسخ

    اولا: همین که توی تیتر نوشتند «بدون سانسور» مشخصه که این فیلم برش خورده. دوما: اگر مصاحبه کامل فرخ نژاد را ببینید داره در مورد همدردی با هشتاد میلیون ایرانی صحبت میکنه. اگه راست میگید چرا جمله ایشون و مصاحبه شون را کامل پخش نمیکنید؟؟ فریب این تبلیغات دروغین رسانه ها را نخورید

    پاسخ

    سگ ولگردگداشاه بی رگ ریشه

    پاسخ

    هردو دیو…….ث. .یکی از یکی کثیف تر

    پاسخ

    هیچکس ححق توهین به ائمه علیه السلام و اعتقادات مردم را نداره غلط زیادی کرده هرکسی بخواهد کوچکترین حرف نابجایی بزنه

    پاسخ

    اصلا یهودی باش .مسیحی باش مگه توی شعارتون نمیگید آزادی؟
    منطورم همون زن زندگی آزادیه
    به توهین مقدسات میگین آزادی؟
    نه عزیزم به این میگن نمک به حروم
    تو حای یه بار هم نمک این خاندان رو خوردی اونوقت به حضرت زهرا توهین میکنی؟

    پاسخ

    متاسفانه به براش جوسازی میکنند من باشناختی که ازش دارم باورندارم

    پاسخ

    فرخ نژاد وامثال فرخ نژاد هاراخدا رها کرده به حال خودشون شما هم رهاشون کنید

    پاسخ

    خاک عالم تو سر مملکتی که تو باسوادش باشی در ضمن از تو ** مگر چه بچه ای بعمل میاد

    پاسخ

    اون خانم کم حجاب هم هموطن خودمان هستن ما باید پشت هم کنار هم باشیم دشمن همینو میخواد ولله از سیاست به دور باشید زندگی تونو کنید

    پاسخ

    دوستان بخاطر یک فیلم و آدم بی ارزشی مثل این ارزش نداره اینقدر بحث و ناراحتی حرف کلی اینه من به دین اسلام و گفته هاش پایبندم دینم رو قبول دارم به اعتقادات و عقیده و علایق دیگران احترام میزارم دنیا زمانی خوب میشه به دین علایق و چیز های دیگه انسان های دیگه احترام گذاشته بشه من میگم این هایی که میگن لعنت بر آخوند و میگن زندگی آزادی این ها هم هم وطن و خواهران و برادران خودمان هستن همه داخل یک کشور به دنیا آمدیم بخدا.

    پاسخ

    من اصلا حمید فرخ نژاد و امثال ایشون
    برام مهم نیستند اما این سید زبون باز ازون عمروعاص های زمانه…غلط کردی که سنگ حضرت زهرا(س) را به سینه می زنید!! شماها زمان حضرت علی ع بودید بلا شک جزء حمله کنندگان به خانهٔ حضرت زهرا بودید.و در ظهر عاشورا در لشکر عمر سعد….شما از دین و اهل بیت درو دکان ساختید برای منافعتون و سرپوش گذاشتن بر دروغها،خیانتها و ستم هاتون به مردم،….
    فکر کردین مردم احمقند؟؟! روضهٔ حضرت زهرا س و عزاداری امام حسین ع توسط شما و مداحاتون،وسیلهٔ ریا و کاسبیتون شده‌..بنی عباس های معاصر..لعنت الله علی القوم المنافقین و الظالمین… ..اللهم عجل لولیک الفرج که اول از همه حساب شماها رو خواهد رسید..

    پاسخ

    کی مردم براش عزیزتر ازبچه ش هست؟؟؟ حرف عجیبی نزده‌…یه موقع نیش می زنن، یکیو عصبانی می کنن اونم اینجوری جواب میده..همه مصاحبه رو ببینید نه فقط یک تکه شو.‌‌.‌‌.هیچکژ بچه شو با نه تنها مردم ایران که کل مردم دنیا عوض نمیکنه..به پدرو مادره بگن بچه تو بکشیم یا مردمو….نمیگه بچه مو‌…
    همین فرخ نژاد که بهش فحش میدن یه عمر نقش پاسدار و حاجیو فرمانده رو.‌بازی کرد..اون موقع خوب بود نه؟؟!!!

    پاسخ

    مخاطبان. داغتراز آش چقد زر مفت مینویسید اون یکی شومپت فکر کرده بش گفتن انشا بنویس طومار چرت نوشته .
    برید باسواد بشید . مغزاتون و برا زیر خاک نزارید خوراک مورو ملخ بشه

    پاسخ

    مخاطبان. داغتراز آش چقد زر مفت مینویسید اون یکی شومپت فکر کرده بش گفتن انشا بنویس طومار چرت نوشته .
    برید باسواد بشید . مغزو برا زیر خاک نزارید علکی بپوسه

    پاسخ

    الان تو با سواد خودت فهمیدی چی نوشتی

    پاسخ

    از حمید فرخ نژاد. بعید هستش. که بره با منگول عقب افتاده از خدا بیخبری مثل شازده پهلوی عکس بگیره .جای تاسف داره .
    اعتراض یا ناراحتی اگر. دلشته به سیستم یا گرانی یا مسعولین جای خود دارد ولیکن با این عکس نشون داد به به حرف و ادعاهایی که داره نمیخوره

    پاسخ

    ارازل اوباشی که صدا و سیما با پول مالیات ملت مظلوم ایران چاقشون کرد واسم هنرمند روشون گذاشت این بیشرفهای وطن فروش همنجسگرا نه هنرمندنند و ته تعصب دارند بلکه ارازلی ومزدوری برای استکبار وصیهونیسم هیچی نیستند .مرگ بر منافق

    پاسخ

    بازیگران مزدشونو تو خون مردم میزنن میخورن بعد میان ژست حمایت از مردم میگیرن ،با شلوارک کنار سواحل امریکا،بی مصرف ولگرد

    پاسخ