;
coinex

بازیگران سریال نیکان [بیوگرافی + عکس]

نیکان جدیدترین سریال شبکه سه است که پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی و رضا داودنژاد در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. در این مطلب به زندگینامه بازیگران سریال نیکان می‌پردازیم.

سریال «نیکان» ملودرامی اجتماعی به کارگردانی علی سراهنگ است. در این مجموعه جدید، بازیگرانی جوان در کنار هنرمندانی مطرح به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. کامران مجیدی تهیه‌کنندگی سریال نیکان را برعهده دارد.

سریال «نیکان» محصول مرکز سیما فیلم است. پیش از این اعلام شده بود که این مجموعه، ادامه‌ای بر فیلم «لاک قرمز» است، اما به گفته‌ی کامران مجیدی، تهیه کننده سریال نیکان، شاید شباهت‌هایی در داستان فیلم لاک قرمز و سریال نیکان وجود داشته باشد، اما مجموعه نیکان یک قصه کاملا مجزا دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال نون خ 4 [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال گیلدخت [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال نیکان

شبکه سه سیما با انتشار تیزر مجموعه نیکان، از پخش این سریال در خرداد ماه خبر داد. به عبارت دیگر، پس از پایان مجموعه آتش و باد، سریال 30 قسمتی نیکان جایگزین آن خواهد شد و هر شب حوالی ساعت 20:30 از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.

بازیگران سریال نیکان
بازیگران سریال نیکان

در سریال نیکان، علاوه بر بازیگران مطرحی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، بهنام تشکر، مریم سعادت، اصغر نقی‌زاده، مه‌لقا می‌نوش‌زاد، رویا جاویدنیا، سام کبودوند، مهدی صباغی، فروغ قجابگلی، نادر شهسواری، آزاده مهدی‌زاده، مریم شعبانی، امید سلیمی، نوا نعمتی، محمد یادگاری، نسیم مسلمی، رزا ماندنی، حسین شفیعی، حسین توکلی، فریده دریامج، مهری آل‌آقا، سعید بحرالعلومی و صادق سراهنگ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رونیکا بهرام‌زاده و محمدعلی اکبرشاهی بازیگران کودک مجموعه نیکان هستند. در ادامه، علاوه بر اسامی عوامل تولید و بیوگرافی کارگردان این مجموعه، می‌توانید عکس بازیگران سریال نیکان را نیز مشاهده کنید.

مه‌لقا مینوش‌زاد

بازیگران سریال نیکان

بیوگرافی بازیگران سریال نیکان را با مه‌لقا مینوش‌زاد آغاز می‌کنیم. وی در 23 اردیبهشت ماه سال 1379 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر جوان در هنرستان سوره تحصیل کرده و دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری دانشگاه تهران است.

مه‌لقا مینوش‌زاد در سال 1393 بازیگری را با بازی در تئاتر «چشم‌هایمان به تاریکی عادت کرده‌اند» آغاز کرد. او دو سال بعد در فیلم کوتاه «در بین» به ایفای نقش پرداخت و سپس در سال 1396 با بازی در فیلم «آوا» وارد دنیای سینما شد.

مینوش‌زاد در فیلم «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی نیز حضور داشت و سرانجام با بازی در مجموعه «حکایت‌های کمال» وارد قاب تلویزیون شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

بازیگران سریال سقوط [بیوگرافی + عکس]

پژمان بازغی

بازیگران سریال نیکان
بیوگرافی بازیگران سریال نیکان

پژمان بازغی زاده‌ی نوزدهم مرداد سال ۱۳۵۳در تهران است. او دوران کودکی را به خاطر شغل پدرش، در شهرهای مختلف سپری کرد. بازغی دانش‌آموخته‌ی مهندسی معدن است و از سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان، در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی کرد.

پژمان بازغی در سال 1378 با نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی به شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری، اجرای چند برنامه‌ی تلویزیونی از جمله چند درجه، کودک شو و برنامه‌ی سال تحویل ۱۳۹۶ شبکه دو سیما را برعهده داشته‌ است.

از سریال‌ها و فیلم‌هایی که پژمان بازغی در آن نقش‌آفرینی داشته می‌توان به پلاک، افرا، بیگانه‌ای با من است، مرضیه، کوبار، محکومین، در جستجوی آرامش، گمشدگان، روزهای بی‌ قراری، هشت و نیم دقیقه، پرونده باز است، هفته‌‌ای یک‌ بار آدم باش، خورشید آن ماه، وثیقه، جوجه تیغی، راند چهارم و سلفی با دموکراسی اشاره کرد.

پژمان بازغی در 33 سالگی با مستانه مهاجر (تدوینگر) ازدواج کرد. ثمره ازدواج این زندگی هنری یک فرزند دختر به نام «نفس» است.

مریم سعادت

بازیگران سریال نیکان

مریم سعادت متولد بیست‌و‌چهارم شهریور ماه سال 1337 در تهران است. ایشان دانش‌آموخته‌ی رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک است و کارش را از 23 سالگی با یک تئاتر عروسکی شروع کرد.

مریم سعادت سال 1366 به عنوان صداپیشه نقش نوک طلا در مجموعه «خونه مادربزرگه» حضور داشت و سال 1367 هم عروسک گردان و صداپیشه مجموعه «عطر و گلاب بپاشید» بود.

این بازیگر با تجربه در سال 1373 با مجموعه «قصه های تا به تا» علاوه بر عروسک گردانی زی زی گولو در نقش اعظم جمالی بازی کرد و به شهرت رسید.

از آثار کارنامه هنری مریم سعادت می‌توان یکی بود، یکی نبود، شرایط خاص، محکومین، پنچری، قطارچیان، قرعه، دردسرهای عظیم، باغ سرهنگ، زن‌ها فرشته‌اند، گروه آلما، دشمن، متولد 65، پدر آن دیگری و عملیات مهد کودک را نام برد.

مریم سعادت سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

فروغ قجابگلی

بازیگران سریال نیکان
عکس بازیگران سریال نیکان

فروغ قجابگلی در چهاردم اردیبهشت 1349 در دزفول به دنیا آمد. وی تحصیلکرده رشته علوم هنری از دانشگاه تربیت معلم و رشته‌ی بازیگری و کارگردانی از دانشکده غیرانتفاعی عالی جهاد دانشگاه است.

قجابگلی از 19 سالگی و در دوران دانشجویی با نمایش «خرقه ارغوانی» بازیگری را شروع کرد. او دو سال بعد در مقام کارگردان، نمایش «قصه جنگل سبز» را در سالن آغاجاری روی صحنه برد.

فروغ قجابگلی که از مدرسان بازیگری است، اولین بار در سال 1378 با فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش جلوی دوربین رفت.

این بازیگر پرکار تئاتر در سال 1380 با بازی در سریال خاک سرخ ابراهیم حاتمی کیا وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 1395 با سریال قرعه دیده شد. ایشان با نقش‌آفرینی درخشانش در فیلم سینمایی تهران، شهر عشق سال 1397 موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره معظم و الف پکن شد.

فروغ قجابگلی خود را یک تئاتری می‌داند و در این باره می‌گوید: «یک تئاتری اصیل و با سابقه هستم و خودم را مدیون تئاتر می‌دانم. تئاتر یک هنر اصیل، ناب و متعالی است و در خیلی از هنرها اثرگذار بوده است.»

سیما تیرانداز

بازیگران سریال نیکان

سیما تیرانداز، زاده‌ی نهم شهریور ماه سال ۱۳۴۹ در تهران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده‌ی سینما و تئاتر است.

سیما تیرانداز از سال 1367 با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر گلاب آدینه فعالیت هنری خود را آغاز کرد . وی با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی وارد سینما شد و سپس در فیلم بانو که یکی بهترین فیلم های داریوش مهرجویی  است، به ایفای نقش پرداخت.

سیما تیرانداز با ناصر هاشمی (بازیگر) ازدواج کرد؛ اما پس از مدتی از هم جدا شدند. ازدواج دوم او با مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده‌های سرد بود که این ازدواج هم به طلاق ختم شد. سیما تیرانداز یک فرزند پسر دارد.

از جوایز سیما تیرانداز می‌توان به جایزه بهترین بازیگر زن دهمین جشنواره تئاتر فجر برای مرگ یزدگرد، بهترین بازیگر زن بیستمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش محاله فکر کنین این طوری هم ممکنه بشه، بهترین بازیگر نقش مکمل زن یازدهمین جشن خانه سینما برای پاداش سکوت و بهترین بازیگر زن بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش پری خوانی عشق و سنگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال پوست شیر ؛ بیوگرافی و عکس

بهترین فیلم ها و سریال های پارسا پیروزفر

شقایق فراهانی

بازیگران سریال نیکان
زندگینامه بازیگران سریال نیکان

شقایق فراهانی در دوم مرداد ماه سال ۱۳۵۱در یک خانواده هنری در تهران به دنیا آمد. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا از بازیگران سینما است. وی فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است و بازیگری را از تئاتر شروع کرد.

این بازیگر پرکار مدتی با پدر و مادرش در فرانسه زندگی کرد و در زمان انقلاب به ایران آمدند؛ اما با شروع جنگ تحمیلی به استرالیا رفتند. وی در 24 سالگی در فیلم «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد، سه سال بعد با بازی در سریال «داستان یک شهر» اصغر فرهادی وارد قاب تلویزیون شد.

منتقدین بازی شقایق فراهانی را در فیلم چتری برای دو نفر ستوده‌اند. این بازیگر مطرح، نقش‌هایش در فیلم‌های چتری برای دو نفر، پروانه‌ای در باد و سریال کلاه پهلوی را ماندگار می‌داند.

شقایق فراهانی در 19 سالگی با آقای حسامی ازدواج کرد؛ اما این زندگی مشترک در سال 71 به جدایی ختم شد.

رضا داوودنژاد

بازیگران سریال نیکان

رضا داوودنژاد متولد بیست‌و‌نهم اردیبهشت ماه سال 1359 در تهران است. او دیپلم رشته علوم انسانی دارد و در 6 سالگی با ایفای نقش در فیلم «بی پناه» بازیگری را تجربه کرد.

وی تا 18 سالگی از بازیگری فاصله گرفت. در نوجوانی وارد کار شیرینی و آشپزی شد و با راهنمایی سامان گلریز به کلاس‌های آشپزی تخصصی رفت و پس از آن لوازم تخصصی شیرینی‌پزی خرید و شروع به کار کرد.

اما در 18 سالگی با نقش‌آفرینی در فیلم «مصائب شیرین» نامزد بهترین نقش اول جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد و همین موضوع انگیزه‌ای شد تا دوباره به دنیای بازیگری برگردد.

داودنژاد اولین بار در ماه رمضان 1381 با سریال «پشت کنکوری‌ها» وارد قاب تلویزیون شد و با همین مجموعه به شهرت رسید.

رضا داوودنژاد در 28 سالگی با «غزل بدیعی» خواهر مرحومه عسل بدیعی (بازیگر) نامزد کرد و دو سال بعد باهم ازدواج کردند. داوودنژاد داور هفدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان (۱۳۸۱) بود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بهترین فیلم ها و سریال های طناز طباطبایی

رویا جاویدنیا

بازیگران سریال نیکان
عکس بازیگران سریال نیکان

رویا جاویدنیا در دهم مرداد ماه سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته هنرهای تجسمی است و از سال ۱۳۸۳وارد دنیای بازیگری شد.

از آثاری که رویا جاویدنیا در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته، می‌توان به عقرب عاشق، در وجه حامل، وارونگی، هفت و نیم، به دنیا آمدن، پنهان، بیداری، شبانه روز، به آهستگی و سیاوش اشاره کرد.

رویا جاویدنیا فعالیتی در فضای مجازی ندارد و در این باره گفته است: «در حال حاضر در ایران شبکه‌های اجتماعی به جا استفاده نمی‌شود و گاهی مسمومیتی دارد که من ترجیح می‌دهم وارد نشوم و آرامش‌ام را ازدست ندهم.»

بهنام تشکر

بازیگران سریال نیکان

بیوگرافی بازیگران سریال نیکان را با بهنام تشکر ادامه می‌دهیم. وی متولد چهارم بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهرستان نمین است. پس مدتی خانواده‌‌ی او به خاطر شغل پدرش، به بندرانزلی مهاجرت می‌کنند و پس از 20 سال‌ از بندر انزلی به ساری نقل مکان کردند. او از سال 1375 وارد تئاتر ساری شد و با نمایش کمدی میرزا فرفره بازیگری را شروع کرد.

بهنام تشکر در سال 1384 به عنوان گوینده وارد رادیو شد. اولین تجربه بازی او جلوی دوربین در فیلم «کوتاه اتو استاپ» بوده است. تشکر در سال 1384 با سریال «مروارید سرخ» وارد قاب تلویزیون شد.

وی از بازیگران توانمند کمدی است و در سریال‌هایی از جمله لیسانسه‌‌ها، پژمان، دودکش، دزد و پلیس و ساختمان پزشکان هنرمندانه به ایفای نقش پرداخته است.

بهنام تشکر دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است. او در 30 سالگی با آیدا یزدانی ازدواج کرده و یک پسر به نام کاوه دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سارق روح [بیوگرافی + عکس]

بهترین سریال های تاریخی ایرانی

سام کبودوند

بازیگران سریال نیکان
بیوگرافی بازیگران سریال نیکان

سام کبودوند در هفدهم دی ماه سال 1361 به دنیا آمد. او که فارغ‌التحصیل رشته‌ی مهندسی معدن است، در سال 1384 با اجرای نمایش کارش را آغاز کرد.

کبودوند در سال 92 برای بازی در اولین سریال انحصاری شبکه آی فیلم، به نام یادآوری در نقش علیرضا بیات جلوی دوربین رفت که این مجموعه یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه آی فیلم شد.

سام کبودوند در سال اول بازیگری خود توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره آزاد دانشجویی را کسب کند و پس از آن برنده لوح تقدیر جشن روز بازیگری خانه تئاتر شد.

او در رمضان 93 در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن ایفای نقش کرد. سپس در تاریکی شب، روشنایی روز  و هیئت مدیره به نقش‌آفرینی پرداخت.

اصغر نقی‌زاده

بازیگران سریال نیکان

زندگینامه بازیگران سریال نیکان را با اصغر نقی‌زاده به پایان می‌رسانیم. وی زاده‌ی ۱۳۴۱ در تهران است. او دارای مدرک دیپلم اقتصاد بوده و فعالیت خود در بازیگری را با بازی در فیلم توبه نصوح به‌ طور حرفه‌ای آغاز کرده است.

او در فیلم‌های دیگری همچون مهاجر، آژانس شیشه‌ای، خاکستر سبز، از کرخه تا راین و گاهی به آسمان نگاه کن نقش‌آفرینی کرده است.

نقی‌زاده بیشتر در نقش یک رزمنده در فیلم‌ها ایفای نقش کرده است. او در دوازدهمین دوره جشنواره فجر، نامزد بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم خاکستر سبز شد.

خلاصه داستان سریال «نیکان»

پس از بیوگرافی بازیگران سریال نیکان به مختصری از داستان آن می‌پردازیم. قصه‌ی مجموعه نیکان درباره‌ی دختر نوجوانی به نام نیکان است. نیکان وارد چرخه زندگی شده و کارآفرینی می‌کند. او در مسیر کار و زندگی خود با چالش‌های غیرقابل پیش‌بینی روبرو می‌شود.

بازیگران سریال نیکان
زندگینامه بازیگران سریال نیکان

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی «نیکان» آمده است: «یه پرنده کوچیک قبل از پرواز، اولین چیزی که تجربه می‌‌کنه یه حسی شبیه به سقوطه»

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سرگیجه [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال آکتور [بیوگرافی + عکس]

کارگردان سریال «نیکان»

سریال تلویزیونی نیکان، نخستین تجربه سرآهنگ در ساخت سریال در مقام کارگردانی است. ایشان علاوه بر کارگردانی، به عنوان نویسنده، منشی صحنه و دستیار کارگردان در آثار سینمایی و تلویزیونی فعالیت داشته است.

کارنامه هنری علی سرآهنگ شامل کارگردانی فیلم‌های سینمایی دریا موج کاکا، زمانی برای ایستادن و همچنین نویسندگی فیلم‌های دریا موج کاکا و ملاقات خصوصی می‌شود. او همچنین منشی صحنه و دستیار اول کارگردان خاله سوسکه بوده است.

عوامل تولید سریال «نیکان»

  • تهیه‌کننده: کامران مجیدی
  • کارگردان: علی سراهنگ
  • نویسندگان: نسیم محمدی فارسانی و نسیم سیفی‌پور
  • مشاور پروژه: جواد میرزاآقازاده
  • مدیر تولید و مدیر برنامه‌ریزی: احسان طرخورانی
  • مدیر فیلمبرداری: احمدرضا گودرزی
  • تدوین: افشین شهسواری
  • موسیقی: حبیب خزائی فر
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • طراح صحنه: مرتضی پورحیدری
  • صداگذاری: محمدحسین ابراهیمی
  • طراح لباس: مهتاب تقی‌نژاد اوغانی
  • مدیر صدابرداری: سیوان محمودی و محمد عیوضی
  • جانشین تولید: علیرضا قبله
  • دستیار اول کارگردان: صدرالدین صدرایی
  • منشی صحنه: فاطمه احمدی
  • مدیر تدارکات: علیرضا رفائیان
  • اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی و آرش کاظم‌زاده
  • جلوه‌های ویژه بصری: کامیار شفیع‌پور و سام دریامج
  • مسئول هنروران: الناز عطایی
  • تیتراژ: امیر مهران
  • عکاس: اردلان آذرمی
  • دستیار اول صحنه: سارا گرزین

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال نیکان نقش آفرینی می‌کنند؟

پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، رضا داودنژاد، بهنام تشکر، مریم سعادت، اصغر نقی‌زاده، با معرفی مه‌لقا می‌نوش‌زاد، رویا جاویدنیا، سام کبودوند، مهدی صباغی، فروغ قجابگلی، نادر شهسواری، آزاده مهدی‌زاده، مریم شعبانی، امید سلیمی، نوا نعمتی، محمد یادگاری، نسیم مسلمی، رزا ماندنی، حسین شفیعی، حسین توکلی، فریده دریامج، مهری آل‌آقا، سعید بحرالعلومی، صادق سراهنگ و بازیگران کودک رونیکا بهرام‌زاده و محمدعلی اکبرشاهی در سریال نیکان ایفای نقش کرده‌اند.

سریال نیکان چند قسمتی است و چه ساعتی پخش می‌شود؟

مجموعه اجتماعی نیکان در 30 قسمت و به کارگردانی علی سراهنگ ساخته شده و ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال نیکان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    خانم سروناز شما یعنی شما وحشیید خاکت تو سزت

    پاسخ

    یعنی واقعا قحطی اسم دختر اومده بوده که اسم پسر گذاشتن روی شخصیت دختر داستان.نیکان یه اسم پسرانه و اصیل ایرانی هست که حتی در دو فیلم سینمایی شخصیت پسر داستان نیکان بوده همین طور در انیمیشن ساخته شده نیکان و نیکو دو خواهر و برادر نیکان نام پسر داستان هست.همین طور مجموعه کتاب های کودک که داستان پسری به نام نیکان هست.چقدر بی سواد بودن عوامل سریال نیکان.باید از حدود ۹۵۰۰ آقا نیکان طبق استعلام ثبت احوال در این کشور عذرخواهی کنند.نیکان نامی پسرانه و اصیل ایرانی#

    پاسخ

    اسم داداش نیکان چیه در واقعیت

    پاسخ

    سریال نیکان خانم یا نیکان خان !!!؟؟؟🤥
    واقعا برای صدا و سیما متأسفیم که سواد نامگذاری سریال هم ندارند؛
    ریشه نام نیکان فارسی است و نیکان یک اسم پسرانه ایرانی اصیل محسوب می شود و هیچوقت حتی اسم مشترک هم نبوده و تا الان یک دختر به نام نیکان تو ایران ثبت نشده و تا کنون حدود ده هزار پسر در ایران این اسم را دارند😔
    دلیلش احتمال زیاد تحقیر اسم های اصیل ایرانی بوده وگرنه اون همه آدم تو صدا و سیما یک نفر نبوده این موضوع بدونه 😤 چطور اسامی پسرانه اعراب ملخ خور را نگذاشتید ⁦☠️🤔
    و همچنین بخاطر تشابه اسمی با نیکا شاکرمی کشته شده در اعتراضات ترجیح دادند اسم نیکا عنوان نشه بجاش نیکان به تمسخر بگیرند🤬

    پاسخ

    اُه اُه شما دیگه چه وحشی درب و داغونی هستی ننه نیکان بیچاره بچه های امثال شماها دقیقا همین افکار ، داعش و ماعش و کومله و مجاهدین و هزار جور گروه تروریستی رو درست کرده برای نابودی ایران و اسلام و این منطقه میلیارد ها بار لعنت خالق یگانه به هر چی جهل و بلاهت و بدبختی و بی احساسی و دنیا پرستیه و جنایته یه کلام لعنت بر ابلیس و پیروان بیچاره ی سنگ شده اش

    پاسخ

    نیکان نامی کاملا پسرانه و اصیل ایرانی هست.شما که شعور و ادب این و نداری به جای واژه ننه از مادر نیکان استفاده کنی حتما سواد این و هم نداری که نیکان نامی پسرانه هست.۹۵۰۰ پسر توی این مملکت اسمشون نیکان هست.چرا از هویت خودشون دفاع نکنند؟الکی اسم اسلام و وسط نکش بی شعور.پسر من اسمش آقا نیکان هست و چند وقته دیگه حافظ قرآن میشه.نیکان نامی کاملا پسرانه و اصیل ایرانی….همه تماس بگیرید ۱۶۲ اعتراض و انتقاد خودتون و به سریالی که نام پسر گذاشتن رو شخصیت دختر داستان عنوان کنید.نیکان نامی پسرانه و اصیل ایرانی#

    پاسخ

    باسلام
    لطفا در کارزار نت به شماره 76995 حمایت کنید از اسم پسرانه نیکان.

    پاسخ

    سوتی بزرگتر از این که حتی مجموعه ندونستند اسم نیکان پسرونه اس…

    پاسخ

    نیکان اسم پسرونست ، چه نویسنده بیسوادی داشته سریال

    پاسخ

    تا اونجایی که می دونم اسم پسر من نیکان هست! یعنی نویسنده و کارگردان و این همه عوامل ، هیچ کس نفهمید !!!!!!!!!!!!!

    پاسخ

    تو مجموعه تون (کارگردان، تهیه کننده، بازیگران و…) یه آدم با سواد پیدا نمیشد که بگه اسم نیکان پسرونه س نه دخترونه.

    پاسخ

    نیکان اسم پسر است در ثبت احوال ؟!!

    پاسخ

    بله. ثبت احوال فقط روی پسر اسم نیکان می ذاره. اسم دختر نیکا هست.

    پاسخ

    این بازیگران اکثرشان یا چندبار ازدواج وطلاقی. اکثر درب وداغون جنبش می تو و پوزیشن اپوزیسن بگیر. برای این ملت چه بار فرهنگی میتوانند داشته باشند ؟!
    متاسفانه بجای اینکه یک پاکسازی اساسی در این حوزه بشود بدتر هرکس بیشتر داغون تر را بیشتر نقش میدهند

    پاسخ