coinex
راهنمای خرید تکراتو

انصراف نیمی از متقاضیان خودروهای مونتاژی در نتیجه وضعیت نامشخص قیمت‌ها!

مدیر سامانه یکپارچه خودرو طی اظهاراتی از انصراف نیمی از متقاضیان خودروهای مونتاژی با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز و عدم پرداخت پول خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از تسنیم، طبق زمان‌بندی منتشر شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیانی که تا 10 خردادماه اولویت‌های خودرویی خود در مرحله دوم فروش یکپارچه را گزینش کرده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته و قرعه‌کشی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی نیز انجام پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: خودروهای داخلی ناایمن هستند اما پلیس چاره‌ای جز شماره‌گذاری ندارد!

انصراف نیمی از متقاضیان خودروهای مونتاژی در مرحله دوم ثبت‌نام خودرو

«مهدی تقدسی»، مدیر سامانه یکپارچه خودرو در رابطه با قرعه‌کشی مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: «قرعه‌کشی روز گذشته انجام شد و مطابق برنامه‌ریزی‌ها 24 خردادماه نتایج اولویت‌بندی و موعد تحویل محصولات اعلام می‌شود.» بنابراین با عنایت به انجام قرعه‌کشی نتایج اولویت‌بندی و موعد تحویل محصولات در سامانه یکپارچه 24 خردادماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انصراف نیمی از متقاضیان خودروهای مونتاژی

وی در ادامه افزود: «تعدادی از افرادی که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند که همین امر باعث خالی شدن ظرفیت‌ها شده است.»

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در پایان خاطرنشان کرد: «در محصولات داخلی عدم واریز وجه از سوی متقاضیان 20 درصد و در خودروهای مونتاژی این آمار به بیش از 50 درصد رسیده است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انصراف نیمی از متقاضیان خودروهای مونتاژی در مرحله دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این حرفا مغلطه ای بیش نیست. خودروساز قیمت شورا و وزارت صمت رو تمکین نمیکنه. مردم رو گذاشتن سر دوراهی بعد با افتخار مصاحبه میکنن که انصراف دادن و تولید رو بردیم بالا !!!. بهمن خودرو اولویت تابستان رو هنوز اصلا فراخوان نداده برده تو بورس ماشین میفروشه.کسی هم کاری به کارش نداره.مگه قرار نبود فقط فروش از طریق سامانه باشه.پس چی شد؟.معلوم نیست این ۵۰ درصد آمار چجوری گرفتن؟!! میخان مردمو گول بزنن و به قیمت دلخواه بفروشن.

    پاسخ

    تاجریم اما گدایی میکنیم…

    پاسخ