coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد؛ سامسونگ کاربران قدیمی را فراموش نمی‌کند!

پس از گذشت مدت‌ها از انتشار آخرین بروزرسانی، حال جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 10 لایت توسط سامسونگ برای کاربران این گوشی عرضه شده است.

به تازگی سامسونگ آپدیت جدیدی را برای یکی از گوشی‌های قدیمی خود عرضه کرده است. اگر چه برخی از گوشی‌های فراموش شده دیگر آپدیت نسخه جدیدی از اندروید را دریافت نمی‌کنند اما شرکت کره‌ای آپدیت‌ جدیدی را برای گوشی گلکسی نوت 10 لایت منتشر کرده که شامل جدیدترین وصله‌های امنیتی بوده و عملکرد دستگاه را بهبود می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آپدیت MIUI 14 پوکو M4 پرو 5G منتشر شد

انتشار جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 10 لایت

گلکسی نوت 10 لایت دیگر واجد شرایط به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید یا One UI نیست، اما سامسونگ این گوشی را فراموش نکرده و به‌روزرسانی‌ امنیتی جدیدی را برای آن منتشر کرده است. آخرین آپدیت گوشی گلکسی نوت 10 لایت شامل پچ امنیتی ژوئن 2023 است که سامسونگ آن را نیز در چند هفته گذشته برای دستگاه‌های زیادی منتشر کرده است.

بروزرسانی جدید برای گوشی گلکسی نوت 10 لایت

بر اساس اعلام Sammobile نکته مهم در به‌روزرسانی امنیتی ژوئن گلکسی نوت 10 لایت عرضه آپدیت‌هایی برای بهبود عملکرد این گوشی است. سامسونگ می‌گوید این به‌روزرسانی عملکرد دستگاه را بهبود داده و بسیاری از باگ‌ها را برطرف می‌کند.

به‌روزرسانی ژوئن 2023 برای گلکسی نوت 10 لایت تحت شماره بیلد N770FXXU9HWE1 منتشر شده است. این آپدیت ابتدا در اختیار کاربران فرانسوی قرار گرفته و انتظار می‌رود در روزهای آینده برای کاربران سایر کشورها نیز منتشر شود. برای دانلود آخرین به‌روزرسانی به قسمت تنظیمات گوشی گلکسی نوت 10 لایت رفته و پس از بررسی بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار روی گزینه Download and install ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 10 لایت چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر