coinex
راهنمای خرید تکراتو

گزارش عجیب خبرگزاری فارس از شناسایی زنان بی‌حجاب با هوش مصنوعی [+فیلم]

گزارش عجیب خبرگزاری فارس نشان می‌دهد که طرح شناسایی زنان بی‌حجاب با هوش مصنوعی در کشور استارت خورده است و هویت اطلاعاتی این افراد نیز فاش می‌شود.

خبرگزارش فارش در گزارشی عجیب و غیرقابل باور نحوه شناسایی زنان بی‌حجاب با هوش مصنوعی در کشور را به نمایش کشید. با روی کار آمدن تکنولوژی هوش مصنوعی و استفاده فراگیر از این تکنولوژی، ایران نیز در برخی از موارد به استفاده از آن روی آورده است. اما چرا از این تکنولوژی پیشرفته در مقاصد درست و به‌جا استفاده نمی‌شود؟

کاربری AI بسیار فراتر از چیزی است که مسئولین به آن فکر می‌کنند و باید در جنبه‌های درست بکار گرفته شود تا سهولت خدمات‌رسانی به حداکثر برسد. در هر حال اما در حال حاضر در ایران از هوش مصنوعی برای تشخیص بی‌حجابی استفاده می‌شود!

بیشتر بخوانید: نسخه نهایی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب منتشر شد

طرح شناسایی زنان بی‌حجاب با هوش مصنوعی استارت خورد

خبرگزاری فارس، تصاویری در قالب یک گزارش عجیب و جنجالی منتشر کرده که در آن ادعا شده است با استفاده از هوش مصنوعی، هویت خانم‌های بدون حجاب شناسایی خواهند شد. در ادامه ویدیوی منتشر شده توسط فارس را تماشا کنید:

ماجرای گزارش ویدیویی فارس که هنوز در خصوص صحت و سقم روش ادعایی آن تردید زیادی وجود دارد با واکنش‌های زیادی از سوی مردم و چهره‌های سرشناس مواجه شده است. در یکی از مهمترین موارد، عباس عبدی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتشار توییتی در واکنش به استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص بی‌حجابی نوشت:

توسعه‌نیافتگی یعنی این که پیشرفته‌ترین لپ تاپ مک بوک پرو را از آمریکا بخری بیاری اینجا با آن فیلم‌های کارتونی ببینی. یا بنز آخرین مدل را بخری و اینجا با آن آجر جابجا کنی. مثل استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی زنانی که در خیابان هستند و خود را پوشیده هم نمی‌کنند.

گزارش عجیب خبرگزاری فارس از شناسایی زنان بی‌حجاب با هوش مصنوعی [+فیلم]

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ویدیوی منتشر شده توسط خبرگزاری فارس با موضوع شناسایی زنان بی‌حجاب با هوش مصنوعی در ایران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظرم اگر کسی با خواهش بی قانوتی رو کنار نمیزاره، باید با زبان زور باش حرف زد وگرنه جامعه میشه یک جنگل بزرگ.

    پاسخ