coinex
راهنمای خرید تکراتو

پژو پارس با موتور TU5 به زودی توسط ایرانخودرو روانه بازار می‌شود

به‌نظر پژو پارس با موتور TU5 پلاس به‌زودی عرضه خواهد شد. درواقع ایران خودرو در سدان پژو پارس ELX می‌خواهد از موتور ارتقا یافته TU5P بهره ببرد.

برخی خبرها بیانگر برنامه ایران خودرو جهت عرضه نسخه جدید پژو پارس با موتور TU5 بوده و به‌نظر به‌زودی شاهد عرضه آن در بازار خواهیم بود. در این راستا ایران خودرو تصمیم گرفته نسخه جدید پژو پارس مجهز به موتور TU5P را در بازار ارائه کند. این در حالی است که طبق انتظارات قبلی به‌نظر می‌رسید که تولید این خودرو با توقف روبرو شود.

بیشتر بخوانید: قیمت لاماری ایما تیر 1402 توسط شورای رقابت اعلام شد

عرضه پژو پارس با موتور TU5

هم‌اکنون ایران خودرو پیشرانه TU5 پلاس را روی پژو 207، رانا پلاس سقف شیشه‌ای، تارا دنده‌ای و اتوماتیک نصب کرده و براساس شنیده‌ها پژو پارس ELX هم به‌زودی با همین پیشرانه عرضه شود. این موتور توانایی تولید قدرتی معادل 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه هم از سوی گیربکس‌های 5 سرعته دستی، 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می‌یابد.

پژو پارس با موتور TU5

درواقع پژو پارس ELX نسخه آپشنال پژو پارس به شمار می‌آید و در قیاس با مدل‌های قبلی خود از امکانات بیشتری همچون جلوآمپر نیمه دیجیتال، سنسور نور و باران، کروز کنترل، سنسور پایش باد تایرها، دوربین دنده عقب، مالتی‌مدیا و چراغ‌های عقب دودی استفاده می‌کند.

پژو پارس ELX با پیشرانه TU5 پلاس نسبت به قبل یک سدان خانوادگی مجهزتر برای مشتریان محسوب می‌شود؛ به این دلیل که این پیشرانه نسبت به نسخه معمولی خود به‌میزان چشمگیری توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پژو پارس با موتور TU5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر