coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی M34 5G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

سامسونگ گلکسی M34 5G رسماً رونمایی شد. سامسونگ امروز از گوشی میان‌رده مجهز به پردازنده اختصاصی با مشخصات قابل قبول رونمایی کرد.

سامسونگ گلکسی M34 5G رسماً معرفی شد. غول کره‌ای تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی امروز از نسخه ارتقاءیافته M33 5G رونمایی کرد که در کنار مشخصات فنی عالی از کیفیت ساخت مناسبی نیز برخوردار است.

این گوشی میان‌رده جذاب از پردازنده اگزینوس 1280 در کنار 6 تا 8 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و مانند دیگر خانواده گوشی‌های گلکسی، با نمایشگری باکیفیت از نوع Super AMOLED ارائه شده است که به نوعی امضای سامسونگ به‌حساب می‌آید. در ادامه نوشتار با مشخصات کامل این محصول همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید:  سامسونگ گلکسی F54 با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

سامسونگ گلکسی M34 5G رسماً رونمایی شد

سامسونگ امروز از گوشی گلکسی M34 5G رونمایی کرد. گلکسی M34 5G یک گوشی میان‌رده است که می‌توان آن را نسخه‌ای ارتقا یافته از گوشی M33 5G و همچنین نسخه‌ای تغییر یافته از گوشی A34 5G دانست. دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکی، تراشه اگزینوس 1280 و باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت، مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد از گوشی جدیدی با عنوان گلکسی M34 5G رونمایی کند و بالاخره این اتفاق امروز افتاد. باید گفت که این گوشی میان‌رده نسبت‌به نسخه پیشین خود یعنی گلکسی M33 5G دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهتری است و محصولی جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

بنابر گزارش Sammobile، این گوشی جدید سامسونگ به یک نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080 در 2340 پیکسلی یا Full HD+ مجهز است که از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی نیز بهره می‌برد. همچنین عنوان شده است که حداکثر میزان روشنایی در این نمایشگر به 1000 nits می‌رسد و شاهد حضور فناوری Vision Booster در آن هستیم. همچنین شیشه محافظ Gorilla Glass 5 برای محافظت از نمایشگر این گوشی در نظر گرفته شده است.

سامسونگ گلکسی M34 5G رسماً رونمایی شد

نمایشگر گوشی گلکسی M34 5G دارای حاشیه‌های نسبتاً باریکی است اما می‌توان این حاشیه را در لبه پایینی کمی ضخیم‌تر دید. در بالای نمایشگر نیز یک بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود که دسترسی به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را ممکن می‌کند. این دوربین قادر است ویدیوهای 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی آن دیده می‌شود که توسط سه سنسور مجزا پشتیبانی می‌شود. این سه سنسور به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند و برآمدگی یا جزیره‌ خاصی برای قرار گرفتن آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

سنسور اصلی این دوربین دارای وضوح 50 مگاپیکسلی است و از سیستم لرزش‌گیر اپتیکی یا OIS بهره می‌برد. یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز با زاویه دید فوق عریض و همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو تکمیل کننده دوربین اصلی این گوشی هستند. دوربین اصلی این گوشی هم قادر به ثبت ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. برای دوربین این گوشی قابلیت Monster Shot و Nightography نیز در نظر گرفته شده است که به کاربران در ثبت مجموعه‌ای از تصاویر و ویدیوها و همچنین عکاسی از موقعیت‌های تاریک کمک می‌کند.

سامسونگ همچنین برای گوشی گلکسی M34 5G تراشه اگزینوس 1280، شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. البته شیار حافظه microSD نیز برای این گوشی تعبیه شده است و امکان افزایش حافظه داخلی را ممکن می‌کند. دیگر قابلیت مهم این گوشی باتری قدرتمند و با ظرفیت عالی 6000 میلی‌آمپرساعتی است که می‌توان آن را با استفاده از فناوری شارژ سریع 25 واتی شارژ کرد.

سامسونگ گلکسی M34 5G رسماً رونمایی شد

از میان دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به ارتباط بلوتوث 5.2، سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با دکمه Power، ارتباط NFC و استاندارد محافظتی IP67 برای محافظت در برابر گرد و خاک و آب اشاره کرد. تاکنون عرضه گوشی M34 5G در رنگ‌های آبی کم‌رنگ، آبی پر‌رنگ و نقره‌ای تایید شده است. برای این گوشی سیستم‌عامل اندروید 13 نیز در نظر گرفته شده است و سامسونگ به کاربران آن قول داده که بروزرسانی سیستم‌عامل آن را برای چهار نسخه اصلی اندروید ادامه دهد. همچنین قرار است برای پنج سال بروزرسانی امنیتی برای این گوشی منتشر شود.

سامسونگ گلکسی M34 5G رسماً رونمایی شد

سامسونگ اعلام کرده است که نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی و شش گیگابایت حافظه رم از این گوشی با قیمت 218 دلار و نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی و هشت گیگابایت حافظه رم از آن نیز با قیمت 230 دلار عرضه خواهد شد. مرحله پیش‌فروش این گوشی از امروز و تاریخ 7 جولای (16 تیر) آغاز شده است. عرضه رسمی این گوشی نیز از تاریخ 15 جولای (24 تیر) شروع خواهد شد. سامسونگ در حال حاضر قصد دارد این گوشی را تنها در کشور هند عرضه کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ گوشی سامسونگ گلکسی M34 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    منm33دارم حدودیکسال هست دارم استفاده میکنم واقعاعالی هست

    پاسخ