;
coinex

بهترین اقامتگاه های قشم ؛ معرفی بوم گردی و هتل های قشم [+آدرس و شماره تلفن]

قشم بزرگ‌ترین جزیره‌ی ایران و یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است. اگر شما هم راهی جزیره زیبای قشم هستید، این نوشتار به شما کمک می‌کند بهترین اقامتگاه های قشم را انتخاب و رزرو کنید.

اقامتگاه‌ها درواقع خانه‌هایی با بافت سنتی هستند که توسط خانواده‌های محلی و بومی منطقه اداره می‌شوند و امروز بین مسافران و گردشگران پرطرفدار شده‌اند. جزیره زیبای قشم، بهشت اقامتگاه های بوم گردی است.

در این جزیره علاوه بر بهترین اقامتگاه های قشم ، هتل‌های خوبی به لحاظ خدمات و امکانات وجود دارد که دارای اتاق‌های مجهز، سالن ورزشی، کافی‌شاپ و رستوران و پارکینک هستند و با مراکز تجاری و تفریحی فاصله‌ی اندکی دارند.

اگر شما هم برای یک سفر دوستانه و یا خانوادگی به جنوب کشور برنامه‌ریزی کردید و می‌خواهید از جزیره‌ی زیبای قشم دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین اقامتگاه های قشم و بهترین هتل های قشم از نظر مردم با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین هتل های قشم

بهترین اقامتگاه های قشم

بهترین اقامتگاه های قشم خود بخشی از جاذبه‌های گردشگری قشم هستند که با داشتن ظاهری قدیمی و سنتی گردشگران را چند روزی از زندگی مدرنیته دور می‌کنند. مسافران می‌توانند خارج از هیایو و اضطراب شهر، لحظات بسیار خوبی را در این فضا‌ی ساده و خودمانی سپری کنند. علاوه‌براین، تعامل با اهالی بومی منطقه که به عنوان اداره کننده اقامتگاه بوم گردی قشم فعالیت می‌کنند، می‌تواند امکان آشنایی به فرهنگ کهن قشم را نیز برای شما فراهم نماید.

بهترین اقامتگاه های قشم
بهترین اقامتگاه های قشم

از سوی دیگر، برخی مسافران و گردشگران به دنبال بهترین هتل های قشم 5 ستاره یا 4 ستاره هستند؛ یعنی خواستار اقامتی در جریزه قشم هستند که همه امکانات و خدمات در بهترین حالت ممکن در دسترس‌شان باشد.

اما در حال حاضر جزیره‌ی قشم هتل 5 ستاره برای رزرو ندارد و پروژه‌های مربوط به هتل سورینت و هتل زیگورات، از معروف‌ترین پروژه‌های هتل‌های پنج ستاره قشم، ناتمام هستند. البته پیش‌بینی شده است هتل زیگورات با چشم انداز زیبای خلیج فارس و هتل سورینت با معماری باشکوه و خاص خود، به بهترین‌ هتل های پنج ستاره قشم تبدیل شوند.

هتل های ساحلی قشم 5 ستاره نیستند، اما بهترین اقامتگاه های قشم نزدیک به دریا امکانات و خدماتی مشابه هتل های ساحلی قشم 5 ستاره را به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهند. ما در این نوشتار به معرفی هتل های ساحلی قشم 5 ستاره که به زودی افتتاح می‌شوند و بهترین هتل های قشم از نظر مسافران می‌پردازیم.

اقامتگاه بوم گردی مُهَناد

بهترین اقامتگاه های قشم

  • آدرس: قشم، جاده ساحلی روستای سلخ، روبه روی آب شیرین کن، جنب شرکت سوخت رسانی
  • تلفن: 09170211112

مهناد از بهترین اقامتگاه های قشم از نظر مردم است که در دو طبقه بنا شده و با داشتن 19 اتاق، در مجموع امکان اسکان و پذیرش حداکثر 60 نفر را داراست.

بوم گردی مهناد مجهز به سرویس تخت است. در همکف اقامتگاه بوم گردی مُهَناد 14 اتاق و در طبقه دوم 5 اتاق قرار داشته و تمامی اتاق‌ها مجهز به تخت هستند. اتاق‌های بوم گردی دارای حمام و سرویس بهداشتی و یخچال مستقل است.

سرویس گرمایشی این اقامتگاه بوم گردی بخاری برقی و همچنین سیستم سرمایشی آن اسپیلت است. گفتنی‌است که مهمانان اقامتگاه می‌توانند از استخر به صورت رایگان استفاده کنند.

در اقامتگاه مهناد، امکانات و خدماتی از قبیل پارکینگ مسقف، اینترنت رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای گردشگر، سالن غذاخوری، آتشکده، سالن روباز برای صرف صبحانه و وسایل بازی برای کودکان فراهم شده است.

مُهَناد امکان طبخ انواع غذاهای محلی و سنتی از جمله هواری، گوبولی، میگو دو پیازه، ماهی، انکاس و کوسه را دارد و مسافرین محترم می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه، غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم متفاوت آن لذت ببرند.

موسیقی زنده محلی از جمله برنامه‌های مفرحی است که این اقامتگاه بوم گردی برای میهمانان تدارک دیده است. این ویژگی‌ها مهناد را به یکی از بهترین اقامتگاه های قشم از نظر مردم تبدیل کرده‌اند.

اقامتگاه فردیس قشم

بهترین هتل های قشم 5 ستاره
بهترین اقامتگاه های قشم نزدیک به دریا
  • آدرس: جزیره قشم، ساحل جنوبی، سه کیلومتری فرودگاه بین المللی قشم، رو به روی جزیره هنگام

فردیس یکی از بهترین اقامتگاه های قشم نزدیک به دریا است. این اقامتگاه که در ۵۵ کیلومتری مرکز جزیره قشم قرار دارد، به دلیل معماری خاص و جذابش، تجربه به یاد ماندنی را برای شما می‌سازد.

اقامتگاه فردیس قشم چندین اتاق و سالن برای اقامت دارد که می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و شرایط خود، هرکدام از این اتاق‌ها را رزرو کنید. اتاق‌های این اقامتگاه در ساحل دریا قرار دارند و درب هر اتاق رو به خلیج همیشه فارس باز می‌شود که باعث شده تا هوای داخل اتاق‌ها در فصول گرم سال خیلی مرطوب نباشند و سیستم تهویه اتاق‌ها، هوا را مطبوع می‌سازد.

اقامتگاه فردیس بهترین بوم گردی قشم توسط اهالی بومی منطقه اداره می‌شوند و می‌توانید در مدت زمان حضور خود در این اقامتگاه، با فرهنگ و آداب و رسوم قشم آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود قشم

ارزان ترین مراکز خرید قشم

اقامتگاه بوم گردی تاخِره

بهترین اقامتگاه های قشم

  • آدرس: روستای سهیلی
  • تلفن: 09173634965

اقامتگاه بوم گردی تاخِره 22 کیلومتر با مرکز قشم فاصله دارد. این خانه بومی دارای هال پذیرایی، آشپزخانه با تمامی امکانات آشپزی و 6 اتاق با سرویس کف خواب شامل 3 اتاق 12 متری، 2 اتاق 16 متری و یک اتاق 20 متری است که هر کدام به ترتیب دارای ظرفیت 4 نفر، 6 نفر و 8 نفر است که در مجموع ظرفیت پذیرایی از 32 گردشگر یا مهمان را دارد.

از امکانات و خدماتی که این اقامتگاه در اختیار مسافران قرار می‌دهد، می‌توان سرویس بهداشتی و حمام مشترک، پارکینگ غیر مسقف، سیستم سرمایشی، آشپزخانه عمومی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور را نام برد. چنانچه مسافران تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی می‌توانند از غذاهای محلی و دریایی این اقامتگاه سفارش دهند.

اقامتگاه بوم گردی تاخِره در سمت چپ میدان ماهی، جنب کوچه رنگین کمان روستای سهیلی قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم

بهترین اقامتگاه های قشم
بهترین اقامتگاه های قشم از نظر مردم
  • آدرس: شهر سوزا ( ٢٣ کیلومتری قشم)
  • تلفن: 09173986811 – 09178651144

اقامتگاه خانه دوست بهترین بوم گردی قشم و یکی از زیباترین اقامتگاه این جزیره است که در شهر سوزا جزیره قشم قرار دارد.

این بوم گردی که در یک فضای کاملا سنتی قرار دارد و در سال ۱۳۹۶ به صورت کامل بازسازی شده، آماده پذیرایی از مهمانان جزیره قشم است. اقامتگاه خانه دوست، بیش از ۱۰ اتاق و سوئیت دارد که تمامی آن‌ها در یک حیاط ساخته شده‌اند.

اقامتگاه خانه دوست در شهر سوزا قرار گرفته است و فاصله کوتاهی با بخش زیادی از مراکز دیدنی و تفریحی قشم دارد. فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه دوست تا ساحل حدود ۷۰۰ متر است.

تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم برای حفظ بافت سنتی و تاریخی خود، بدون تخت خواب هستند. همچنین سرویس بهداشتی به صورت مشترک در حیاط این اقامتگاه بوم گردی قرار دارد و حمام‌های اقامتگاه به صورت مجزا برای خانم‌ها و آقایان در بخش عمومی بوم گردی خانه دوست ساخته شده‌اند.

اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی

بهترین اقامتگاه های قشم

  • آدرس: جزیره هنگام

گاروم زنگی در جزیره هنگام قرار دارد و دو کیلومتر با قشم فاصله دارد. این اقامتگاه با معماری سنتی، بهترین بوم گردی قشم است که ۸ اتاق و سوئیت دارد. تمام اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام مستقل دارند. فضای داخلی اقامتگاه دارای نشیمنگاه مستقل در مقابل هر اتاق است و می‌توانید لحظات بسیار آرامش‌بخشی را در هوای جزیره قشم تجربه کنید.

جزیره هنگام یکی از زیباترین جزیره‌های اطراف قشم است. اگر قصد اقامت در جزیره هنگام را داشته باشید، اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی بهترین گزینه شما خواهد بود.

اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی رستوران غذاهای محلی دارد که می‌توانید انواع غذاهای محلی را سفارش دهید. نزدیکی به ساحل زیبای جزیره هنگام، از مهمترین ویژگی‌های اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی است.

تمام اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی گاروم زنگی هنگام، دارای تخت خواب، سرویس بهداشتی و حمام مستقل، یخچال، کتری و وسایل رفاهی لازم هستند. شما با اقامت در این بوم گردی می‌توانید از خدمات تور گردش جزیره به همراه تور لیدر آشنا به منطقه استفاده کنید.

گاروم زنگی از اقامتگاه های لوکس قشم است که به سواحل پافیلی، برشه، خماسی و نیز ساحل معروف تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها مشرف بوده و امکان بازدید از درخت 800 ساله و محل زندگی آهوها و خاردم مصری را برای مهمانان و مسافران فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های کیش

جاهای دیدنی کیش

اقامتگاه بوم گردی نخل ناخدا

بهترین اقامتگاه های قشم
بهترین اقامتگاه قشم
  • آدرس: نرسیده به شهر طبل (۵۵ کیلومتری قشم)
  • تلفن: 09176171017

بوم گردی نخل ناخدا از اقامتگاه های لوکس قشم است که با نام هتل سنتی هم شناخته می‌شود. این اقامتگاه در یک فضای بسیار زیبا و صمیمی بنا شده‌ است. نخل ناخدا بهترین بوم گردی قشم به شمار می‌آید که در زمینی به مساحت بیش از  10 هزار متر ساخته شده و به دو بخش وی آی پی و سنتی تقسیم می‌شود.

بخش سنتی و پرطرفدار اقامتگاه نخل ناخدا از ۶ اتاق مجزا تشکیل شده‌ است. هم چنین ۲ سوئیت خانوادگی هم در این بخش از اقامتگاه قرار دارد. اتاق‌های بخش سنتی، حس زندگی ساکنین بومی این منطقه در سال‌های گذشته و در دل تاریخ را به شما القا می‌کنند.

اقامتگاه نخل ناخدا در نزدیکی یک نخلستان بزرگ قرار دارد و نمای این اقامتگاه به منظره شگفت انگیز و زیبای نخل‌های سر به فلک کشیده می‌رسد. بومگردی نخل ناخدا در بخش وی آی پی دارای ۶ اتاق است که تمامی این اتاق‌ها تخت خواب دو نفره باکیفیت دارند. همچنین تلویزیون، یخچال، کولرگازی، سرویس بهداشتی، حمام و توالت فرنگی اختصاصی در تمام اتاق‌های بخش وی آی پی اقامتگاه بوم گردی نخل ناخدا قشم تعبیه شده‌اند.

نخل ناخدا که از اقامتگاه های لوکس قشم محسوب می‌شود، می‌توانید صبحانه ناهار و شام را میل کنید و از خدماتی مانند صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، گشت در جزیره به همراه تورلیدر بومی و آشنا به منطقه، ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، قایق سواری، غواصی، موج سواری، پاراگلایدر و پاراموتور و سایر تفریحات ساحلی بهره‌مند شوید.

اقامتگاه بوم گردی صفا آباد

بهترین اقامتگاه های قشم

  • آدرس: جاده لافت در روستای صفا آباد

اگر قصد یک سفر تفریحی به قشم را دارید، اقامتگاه صفا آباد بهترین بوم گردی قشم برای شماست که یکی از آرام‌ترین اقامتگاه های لوکس قشم محسوب می‌شود.

فاصله اقامتگاه بوم گردی صفا آباد تا مرکز قشم هم تقریبا 60 کیلومتر است و اگر با پرواز به قشم سفر می‌کنید، نگران نباشید؛ چون اینجا فاصله زیادی با فرودگاه قشم ندارد. آرامش بخش بودن این اقامتگاه در عین دسترسی بسیار خوب آن به نقاط دیدنی و اسکله و فرودگاه قشم یکی از دلایل پرطرفدار بودن این بوم گردی است.

اقامتگاه بوم گردی صفا آباد قشم ۱۶ اتاق متنوع دارد که هرکدام از این اتاق‌ها ظرفیت متفاوتی دارند. تمامی آن‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام مستقل هستند. اگر اهل خرید هستید و بوم گردی صفا آباد را برای اقامت خود انتخاب کردید، می‌توانید در کمتر از 40 دقیقه به درگهان برسید و به قلب مراکز خرید جذاب این منطقه بروید.

همچنین اتاق‌های این اقامتگاه بسته به ظرفیت، مجهز به تخت‌های تک نفره و دو نفره هستند. اگر به دنبال یک اقامتگاه بوم گردی جذاب و مناسب استراحت و آرامش در جزیره قشم هستید، اقامتگاه بوم گردی صفا آباد گزینه بسیار مناسبی است.

اقامتگاه بوم گردی دریای جنوب

بهترین اقامتگاه های قشم
بهترین اقامتگاه های قشم نزدیک به دریا
  • آدرس: روستای شیب دراز در فاصله 12 کیلومتری قشم

دریای جنوب از بوم گردی های زیبای قشم است که در فضایی روستایی، محیطی آرام و دنج را برای گردشگران فراهم کرده است.

اقامتگاه بوم گردی دریای جنوب دارای 10 باب اتاق کف خواب به صورت 1 اتاق 3 نفره، 3 اتاق 4 تا 5 نفره، 4 اتاق 6 تا 7 نفره، 1 اتاق 10 نفره و 1 اتاق 12 نفره است و در مجموع امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر 65 گردشگر را دارد. تمامی اتاق های بوم گردی دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی هستند.

در اقامتگاه بوم گردی دریای جنوب انواع غذاهای محلی و دریایی مانند ماهی و میگو سرخ شده، میگو دوپیازه، قلیه ماهی و ماهی مرکب طبخ می‌شود که مسافرین محترم می‌توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه، غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم متفاوت و منحصر به فرد آن لذت ببرند.

پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، آشپزخانه (مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل اقامتگاه از آشپزخانه استفاده نمایند)، سیستم گرمایش بخاری برقی و سیستم سرمایش کولر گازی و اسپیلت، از دیگر خدماتی هستند که این بوم گردی برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های کیش

ارزان ترین مراکز خرید کیش

اقامتگاه ساحلی فین دلفین

بهترین اقامتگاه های قشم

  • آدرس: قشم، روستای شیب‌دار

اقامتگاه ساحلی فین دلفین از بهترین اقامتگاه های قشم نزدیک به دریا محسوب می‌شود. این بوم گردی ساحلی در محیطی زیبا و در ساحل دریا پذیرای مهمانان و مسافران است.

فین دلفین با داشتن پنج کلبه 12 متری در مجموع امکان پذیرش و اسکان 15 مهمان را دارد. کلبه‌های این اقامتگاه بوم گردی در ساحل و همکف واقع بوده و چشم انداز تمامی آنها رو به دریا است. تمامی کلبه‌های اقامتگاه ساحلی فین دلفین به حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی مجهز شده‌اند.

همه کلبه‌های اقامتگاه ساحلی فین دلفین دارای سیستم سرمایش اسپیلیت هستند. رستوران، ترنسفر، پارکینگ غیرمسقف و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی از دیگر امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی فین دلفین است. گفتنی‌است که تمامی کلبه‌های اقامتگاه ساحلی فین دلفین دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل بوده و حداکثر امکان اسکان 3 نفر در هر کلبه وجود دارد.

مسافران و گردشگران این بوم گردی در صورت تمایل می‌توانند از غواصی و گشت دریایی به جزیره هنگام با هماهنگی قبلی بهره‌مند شوند.

هتل جیزرو قشم (هتل مریخ قشم)

بهترین هتل های قشم 5 ستاره
بهترین هتل های قشم نزدیک دریا
  • آدرس:  غرب نقاشه و ابتدای روستای سهیلی
  • تلفن: 07635246718

به گودال‌هایی که روی مریخ وجود دارد، جیزرو می‌گویند. در قشم هتلی بسیار زیبا و شیک به همین نام آماده‌ی میزبانی از گردشگران و مسافران است. سوییت‌های دو نفره این هتل با تمام امکانات رفاهی، به سبک بسیار نوین با ایده گرفتن از سیاره مریخ ساخته شده و منظره‌ای فضایی و رویایی دارد.

jezero camp از خاص‌ترین و بهترین هتل های قشم نزدیک دریا است که از یک طرف رو به دریاست و از سوی دیگر رو به کویر و کوهستان است. این هتل خارج از شهر قشم و در محیطی آرام قرار دارد.

هتل مریخی ۴ ستاره با طراحی نو و امکانات منحصربه‌فرد است. اگر به دنبال اقامت در محیطی فرازمینی و به دور از هیاهو هستید، ما هتل جیزرو قشم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رستوران این هتل نیز برقرار است و شما با اقامت در هتل می‌توانید از این رستوران استفاده کنید. همچنین با رزرو این هتل از صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز بصورت رایگان بهره‌مند می‌شوید.

هتل الیت قشم

بهترین هتل های قشم 5 ستاره

  • آدرس: منطقه طولا، روبروی دانشگاه پیام نور

هتل الیت یکی از هتل های 4 ستاره قشم است که در سال 1401 افتتاح شد. ساختمان هتل در 2 طبقه بنا شده و دارای 16 باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است و دسترسی مناسبی به ساحل دارد.
هتل آپارتمان الیت در منطقه طولا جزیره قشم قرار دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل الیت 14:00 و ساعت تخلیه اتاق 12:00 است. الیت، از بهترین هتل های قشم نزدیک دریا است که موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد.

این هتل نوساز و تمیز در نزدیکی درگهان و شهر قشم واقع شده است. هتل الیت دارای 30 تخت، ظرفیت لابی 30 نفر، آسانسور، کافی شاپ، اتاق چمدان، چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش، یخچال، صبحانه و مبلمان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

هتل ساحل طلایی

بهترین اقامتگاه های قشم
بهترین هتل های قشم از نظر مسافران
  • آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید
  • تلفن: 35342900-076

هتل ساحل طلایی در لیست بهترین اقامتگاه های قشم نزدیک به دریا قرار دارد که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. این هتل جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد.

این مجموعه در گذشته به ساحل سیمین یا پلاژ سیمین معروف بوده و دارای ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب و اسکله تفریحی برای ماهیگیری است.

هتل ساحل طلایی دارای ۵۸ باب سوئیت و اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. هر چند این هتل در لیست بهترین هتل های قشم 5 ستاره نیست، اما از بهترین و گرانترین هتل‌های 4 ستاره است.

هتل دریتا

بهترین اقامتگاه های قشم

  • آدرس: به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان، بعد از پمپ بنزین، میدان حافظ

هتل دریتا یکی از نوسازترین و بهترین هتل های قشم از نظر مردم است که در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید. هتل دریتا دارای ۶۲ اتاق با کامل‌ترین امکانات رفاهی است و یکی از بهترین هتل های جزیره است.

این هتل ۴ ستاره است که برخی از اتاق‌ها دارای سوییت‌های لوکس و وی آی پی هستند. هتل دریتا یک هتل اقتصادی است و هزینه رزرو اتاق، به نسبت تازه ساز بودن و مجهز بودن هتل، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

صبحانه رایگان، خدمات و سرویس دهی مناسب، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، تلویزیون هوشمند، اتاق مخصوص ماساژ و تاکسی سرویس شبانه‌روزی، از مزایای هتل دریتا قشم هستند.

سوالات متداول

بهترین اقامتگاه های قشم نزدیک به دریا کدامند؟

اقامتگاه بوم گردی مُهَناد، فردیس و فین دلفین قشم از بهترین اقامتگاه های قشم نزدیک به دریا هستند.

بهترین هتل های 5 ستاره قشم کدامند؟

هتل سورینت و هتل زیگورات از بهترین هتل های قشم 5 ستاره هستند که هنوز رسما افتتاح نشدند.

بهترین هتل های قشم از نظر مسافران کدام ها هستند؟

هتل جیزرو (هتل مریخی قشم)، هتل ساحل طلایی، هتل آوینا و هتل الیت برخی از بهترین هتل های قشم از نظر مردم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین اقامتگاه های قشم چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر