coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S23 FE با دو تراشه متفاوت عرضه می‌شود

دو مدل از گلکسی S23 FE با دو تراشه متفاوت اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از سوی شرکت سامسونگ در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

دیگر تا معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE زمان زیادی باقی نمانده و به‌نظر این گوشی در فصل سوم سال جاری میلادی روانه بازار شود. بسیاری در انتظار رونمایی از نسل جدید گوشی فن ادیشن سامسونگ به‌سر می‌برند و تا به حال گزارش‌های فراوانی در مورد آن منتشر شده که یکی از آن‌ها عرضه گلکسی S23 FE با دو تراشه متفاوت در بازارهای مختلف است.

براساس آخرین نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، این گوشی هوشمند در دو مدل عرضه می‌شود که شامل نسخه مجهز به اگزینوس 2200 برای بازار جهانی و نسخه مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برای بازار آمریکا است.

بیشتر بخوانید: نخستین رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس منتشر شد

عرضه گلکسی S23 FE با دو تراشه متفاوت

براین اساس گوشی آینده سامسونگ در دو مدل به بازار خواهد آمد و نسخه بهتر در دسترس کاربران آمریکایی قرار خواهد گرفت. درواقع گلکسی S23 FE در بازار ایالات‌متحده با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌شود.

از سوی دیگر گوشی جدید سامسونگ در بازار جهانی با چیپ 4 نانومتری اگزینوس 2200 فروخته خواهد شد؛ این همان تراشه‌ای است که در گلکسی S22 اولترا مورد بهره‌برداری قرار گرفته و با انتقادهای فراوانی همراه بوده است. بااین‌حال این چیپ با لیتوگرافی 4 نانومتری توسعه یافته، اما بهره‌وری انرژی آن پایین‌تر از لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC است.

گلکسی S23 FE با دو تراشه متفاوت

هر دو مدل گلکسی اس 23 FE دارای 8 گیگابایت رم هستند؛ البته احتمال دارد که نسخه‌ای مجهز به 12 گیگابایت رم نیز داشته باشند. در مجموع، نسخه مجهز به تراشه کوالکام گزینه بهتری جهت خرید به‌شمار می‌رود؛ زیرا تراشه‌های اگزینوس در برابر اسنپدراگون حرف‌های زیادی می‌تواند برای گفتن داشته باشد.

براساس شایعات، گوشی آینده سامسونگ، نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در اختیار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی گلکسی S23 FE با دو تراشه متفاوت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر