coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت جدید محصولات ایرانخودرو شهریور 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید محصولات ایرانخودرو شهریور 1402 اعلام شد. ایران خودرو لیست قیمت خودروهای خود را با تغییرات جدید منتشر کرد. در ادامه نوشته با تکراتو همراه باشید.

قیمت کارخانه محصولات ایرانخودرو شهریور 1402 منتشر شد. ایران خودرو لیست قیمت محصولات خود را با قیمت‌های جدید همراه کرده است که با توجه به تحویل خودروهای متقاضیان برخی از این قیمت‌ها نامعقول به نظر می‌رسند. در ادامه مطلب لیست منتشر شده از قیمت محصولات ایران خودرو ویژه شهریور 1402 را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات سایپا شهریور 1402 [+جدول]

قیمت جدید محصولات ایرانخودرو شهریور 1402 اعلام شد

لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو ویژه شهریور 1402 از سوی این شرکت اعلام شد:

قیمت جدید محصولات ایرانخودرو شهریور 1402

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید محصولات ایران خودرو شهریور 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    آقایون همه با هم هستن ، یادمه خودرو سازی ارگ بم که راه اندازی شد همه می گفتن مال حاج آقا اکبرو هست،حالا هی بشینین به انتظار شورای رقابت و نهادهای دیگه و….

    پاسخ

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ

    اهل کدوم شهری مشکل خانومتون چی هست

    پاسخ

    یه شماره تماس بدید

    پاسخ