coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی ردمی 12 5G رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

شیائومی ردمی 12 5G رسماً رونمایی شد. شیائومی در رویداد اختصاصی خود که در هند برگزار شد به چند محصول پرداخت که این گوشی یکی‌از این محصولات است.

شیائومی ردمی 12 5G رسماً در کشور هند معرفی شد. شیائومی امروز در هند و طی یک رویداد اختصاصی به معرفی چند محصول پرداخت. در جریانی این رویداد غول فناوری چین نسخه مقرون‌به‌صزفه ردمی 12 را با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب مانند پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 2 و نمایشگر با رفرش ریت 90 هرتز را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 4 میلیون تومان [مرداد 1402]

گوشی شیائومی ردمی 12 5G معرفی شد

گوشی Redmi 12 5G با یک نمایشگر دارای پنل LCD در اندازه 6.79 اینچ و با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز عرضه می‌شود که وضوح +FHD دارد. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی نیز با Redmi 12 مشترک است.

گوشی شیائومی ردمی 12 5G معرفی شد

در بخش دوربین یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.8 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی f/2.4 ماکرو قرار دارد. در جلو دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.0 با پیکسل‌های 1.12 میکرومتر است.

ردمی ۱۲ فایوجی دارای رابط کاربری MIUI 14 و سیستم‌عامل اندروید 13 است. این دستگاه با قاب پشتی شیشه‌ای همراه است که نمونه با این قابلیت در سری پایه Redmi محسوب می‌شود. این تغییر ضخامت دستگاه را به کمتر از 8.2 میلی‌متر می‌رساند. همچنین گواهی IP53 برای مقاومت در برابر خاک و پاشش آب وجود دارد.

قیمت ردمی 12 مدل 5G

شیائومی Redmi 12 5G در سه رنگ مشکی یشمی، آبی پاستلی و نقره‌ای مهتابی وارد بازار می‌شود. در بازار هند قیمت مدل‌های مختلف معادل زیر است:

  • مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۳۳ دلار
  • مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۵۰ دلار
  • مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۷۵ دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شیائومی ردمی 12 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ