coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی K60 اولترا (Redmi K60 Ultra) رسما معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

ردمی K60 اولترا توسط شیائومی معرفی شد. سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های موبایل در جهان از نسل جدید گوشی‌های سری K ردمی با پردازنده قدرتمند مدیاتک رونمایی کرد.

شیائومی در مراسم معرفی محصولات جدید خود از جدیدترین گوشی سری K ردمی به‌نام ردمی K60 اولترا رونمایی کرد. قلب تپنده این گوشی قدرتمند را پردازنده سریع، روان و همه‌فن‌حریف مدیاتک دایمنسیتی 9200 پلاس تشکیل داده که در کنار 24 گیگابایت حافظه رم از نوع LPPDR5X و حافظه ذخیره‌سازی 1 ترابایتی، هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. در ادامه به معرفی مشخصات کامل این گوشی جذاب می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: شیائومی ردمی نوت 12R رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

ردمی K60 اولترا با 24 گیگابایت حافظه رم رونمایی شد

این گوشی هوشمند در کنار گوشی تاشوی میکس فولد 3، تبلت غول‌پیکر می پد 6 مکس، مچ‌بند هوشمند اسمارت بند 8 پرو (یا همان بند 8 پرو) و البته سگ رباتیک CyberDog 2 معرفی شد.

این گوشی هوشمند ردمی به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت 144 هرتز مجهز شده است که حداکثر روشنایی برابر 2600 نیت دارد. این دستگاه از تراشه PixelWorks X7 بهره می‌برد تا کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

قدرت ردمی K60 اولترا توسط تراشه 8 هسته‌ای و 4 نانومتری مدیاتک دایمنسیتی 9200 پلاس با حداکثر فرکانس 3.35 گیگاهرتز تأمین می‌شود. این دستگاه از رم LPPDR5X با حداکثر ظرفیت 24 گیگابایت بهره می‌برد و در بالاترین نسخه 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

ردمی K60 اولترا رسما معرفی شد [+مشخصات فنی و قیمت]

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 قرار دارد که به لرزشگیر اپتیکال هم مجهز است. جدیدترین گوشی ردمی همچنین به دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی پرتره مجهز شده است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری نیز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی دسترسی دارند.

انرژی پرچمدار ردمی توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تأمین می‌شود. از سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، وای‌فای 7، بلوتوث 5.3 و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

قیمت ردمی K60 اولترا در نسخه پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برابر 358 دلار است و در بالاترین نسخه با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی هوشمند ردمی K60 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اگر سلفیش کمتر از سی و دو مگا پیکسل باشه نشونه ضعفه…که انگار بیست مگا پیکسله وحتی شما نوشتید شونزده مگا پیکسل…وگرنه باقی مشخصاتش واقعا خوبه از شارژر صدوبیست واتش تا نمایشگر یک و نیمk که باتوجه به همه اینها بازهم بالای بیست میلیون تومن این گوشی ارزش خرید نداره چون با سی میلیون تومن شیاومی دوازده پرو با نمایشگر خمیده 2k در بازار وجود داره و تمام مشخصات این گوشی هم داره. بله درسته امروزه به این نتیجه رسیدم که نمایشگر جزو مهمترین بخش یک گوشیه و بعد اون هم دوربین ها و بعدش هم فست شارژی مناسب….خوشبختانه redmi k60 ultra راضی کنندس اما همون بیست میلیون تومن حدودا. که شک دارم زیر بیست و هفت هشت تومن باشه که خب بجاش گزینه های بهتری مثل دوازده پرو وجود داره

    پاسخ

    پردازندش قوی ترین پردازنده گوشی های اندرویده
    رم ۲۴ گیگ که داخل هیچ گوشی گیمینگیم نیست
    و حافظه ۱۰۰۰گیگ که از PS5هم بیشتره

    پاسخ

    پردازندش قوی ترین پردازنده گوشی های اندرویده
    رم ۲۴ گیگ که داخل هیچ گوشی گیمینگیم نیست
    و حافظه ۱۰۰۰گیگ که از PS5هم بیشتره

    پاسخ