coinex
راهنمای خرید تکراتو

بستیون T77 توسط بهمن موتور در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد [+تصاویر]

طی نمایشگاه خودروی مشهد از خودروی بستیون T77 رونمایی شد و این کراس اوور وارداتی تحت برند بی ام کارز و شرکت فرسام به‌عنوان خودروهای وارداتی عرضه خواهند شد.

از لحظه اعلام خبر از سرگیری واردات خودرو بعد از ممنوعیت چندساله، ورود شرکت بهمن موتور با برنامه‌های جدید به این عرصه دور از تصور نبود. هم‌اکنون نیز احتمال حضور این برند تجاری جهت واردات با طراحی شوروم BM بسیار جدی مطرح شده است. از اواخر سال پیش نیز موضوع واردات خودروهایی از برندهای هونگچی، هاوال، ام جی، سانگ یانگ و بستیون از سوی بی ام کارز به میان آمده و در این بین کراس اوور بستیون T77 یکی از خودروهایی بوده که قرار است به بازار ایران ورود یابد.

بستیون نشانی از FAW بوده که جایگزین بسترن است و محصولاتی با درجه کیفی بالاتر و لوکس‌تر را عرضه خواهد کرد. هم‌اکنون از بستیون T77 در جریان نمایشگاه خودروی مشهد 1402 از سوی بی ام کارز رونمایی شده و به‌زودی این کراس اوور از طرف بی ام کارز و فرسام روانه بازار خواهد شد.

با معرفی بستیون T77 نخستین نکته جالب توجه، طراحی آن بوده است. سبک طراحی‌های انجام شده در این کراس اوور همان سبکی به‌کار گرفته شده که در دیگر خودروهای برند بستیون دیده می‌شود. جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های کشیده از عناصر این زبان طراحی بوده در این سبک بوده است.

در عقب چراغ‌ها به هم پیوسته هستند و پایین سپر و رکاپ قطعات مشکی رنگ مشاهده می‌شود که باعث ایجاد ظاهری اسپرت‌تر در این کراس اوور شد. چراغ‌های عقب زمینه مشکی رنگ داشته و با قطعه‌ای مشکی رنگ به یکدیگر اتصال خواهند یافت و اسپویلر نیز در امتداد سقف امتداد یافته است. در کل طراحی در کراس اوور وارداتی بی ام کارز قابل قبول و جذاب به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور ویژه شهریور 1402 [+شرایط و قیمت]

مشخصات بستیون T77

در کابین سبک مرسوم این روزها در خودروهای چینی به چشم می‌خورد. رنگ زمینه مشکی در کابین قابل مشاهده بوده و قطعاتی با رنگ مشکی پیانویی و نقره‌ای منجر به ایجاد تمایز در طراحی تا میزان فراوانی نسبت به دیگر خودروهای این رده خواهد شد. همچنین جلو آمپر دیجیتال و صفحه نمایش مالتی مدیا در یک پنل یکپارچه تعبیه شده‌اند.

فرمان سه شاخه طراحی شده و کلیدهای کنترلر روی آن جای گرفته‌اند. سبک طراحی فرمان تا مقدار فراوانی نسبت به آنچه در دیگر خودروهای مشاهده کرده بودیم تفاوت داشته و در مجموع طراحی جذابی را در کابین این کراس اوور خواهیم دید.

بستیون T77 بستیون T77

نیروی محرکه بستیون T77 از طرف یک پیشرانه 1.5 لیتر توربو تامین شده که توان تولید نهایت قدرت 158 اسب بخار و حداکثر گشتاور 258 نیوتن متر را دارد. قدرت از پیشرانه از طریق جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه‌تر به چرخ‌های انتقال می‌یابد و مصرف سوخت ترکیبی 7.1 لیتر برای این خودرو خواهد بود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون بوده و در عقب سیستم تعلیق توییست بیم در این خودرو وجود دارد. همچنین فرمان از نوع کمکی برقی بوده و رینگ‌های آلومینیومی 19 اینچی نیز در آن تعبیه شده است.

بستیون T77 بستیون T77

در مورد امکانات و آپشن‌های این کراس اوور همچنین شایان ذکر است که خودرو T77 امکاناتی همچون رادار هشدار خروج از خط، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سیستم هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیق پذیر، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، سنسور تشخیص هوشیاری و خستگی راننده، صندلی برقی راننده (6 حالته)، صندلی برقی شاگرد (4 حالته)، نورپردازی کابین، کلاستر دیجیتال، مالتی مدیای لمسی، نور بالای اتوماتیک، سنسور نور، دسته دنده الکترونیکی، سقف سانروف پانورامیک، سیستم تهویه اتوماتیک و… در اختیار دارد.

بستیون T77 بستیون T77

با چنین امکاناتی، بستیون T77 یک اوور فول آپشن در بازار به‌شمار خواهد رفت و خرید آن می‌تواند برای بسیاری از مشتریان مناسب باشد. این خودرو قرار است با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سفید روانه بازار شود و تریم‌های داخلی نیز مشکی و یا ترکیبی از قهوه‌ای و بژ خواهد بود. در پایان باید منتظر بمانیم که کراس اوور وارداتی بی ام کارز چه زمانی به سامانه عرضه وارداتی‌ها ورود خواهد یافت و چه قیمتی برای این خودرو تعیین خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین مشخصات خودرو بستیون T77 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر