coinex
راهنمای خرید تکراتو

بلومبرگ: منتظر آیفون 15 اولترا نباشید!

روز سه‌شنبه زمان رونمایی از نسل جدید آیفون‌های اپل است و بااین‌حال برخی گزارش‌ها حاکی از عدم نام‌گذاری آیفون 15 اولترا به‌عنوان بالاترین عضو این سری است.

پیش‌تر مارک گورمن از بلومبرگ، گزارش داده بود که اپل از پسوند Ultra برای بالارده‌ترین عضو خانواده آیفون 15 خود استفاده می‌کند و این تصمیم مشابه با موردی بود که در Apple Watch Ultra نیز دیده شده بود. اما حالا طبق جدیدترین گزارش گورمن این موضوع تکذیب شده و به‌نظر خبری از نامگذاری آیفون 15 اولترا به‌عنوان رده بالاترین آیفون امسال اپل نیست و احتمالاً به‌جای آن از عنوان آیفون 15 پرو مکس استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 فاش شد؛ قیمت آیفون 15 پرو بی‌تغییر خواهد بود!

آیفون 15 پرومکس به‌جای آیفون 15 اولترا

با همه این تفاسیر احتمالاً چنین پسوندی را سال آینده برای گوشی آیفون 16 اولترا با صفحه نمایش بزرگتر 6.9 اینچی ببینیم. به‌هرحال، به نظر هم‌اکنون برند Pro Max حداقل یک سال دیگر به فعالیت خود ادامه خواهد داد. سایر دستگاه‌های این سری نیز شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو خواهند بود.

آیفون 15 اولترا

بنابر آخرین شایعات، آیفون 15 پرو مکس به صورت انحصاری مجهز به لنز تله فوتو ارتقا یافته با زوم اپتیکال تا 6 برابر خواهد بود. این در قیاس با محدودیت زوم اپتیکال 3 برابری در مدل‌های آیفون 14 پرو یک پیشرفت به‌حساب خواهد آمد.

همچنین به‌نظر این محصول از قاب تیتانیومی، دکمه فشاری قابل تنظیم (به جای اسلایدی تنظیم صدا)، تراشه A17 Bionic، حاشیه نمایشگر کمتر، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و موارد دیگر برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نامگذاری آیفون 15 پرومکس به‌جای آیفون 15 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر