;
coinex

بهترین رستوران های رشت [+ آدرس و شماره تلفن]

رشت، شهر باران‌های نقره‌ای، طبیعتی زیبا و مکان‌های تاریخی و تفریحی بسیاری دارد و یکی از مقاصد محبوب گردشگران است. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، برای آشنایی با بهترین رستوران های رشت با ما همراه شوید.

رشت یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران است که به دلیل بارش‌های مداوم باران‌های ریز و درشت به شهر باران‌های نقره‌ای شهرت دارد. با سفر به رشت علاوه بر طبیعت زیبایش، از گردشگری در شهری با قدمت و بازاری محبوب که آوازه‌اش در همه جا پیچیده، لذت خواهید برد.

برای کسانی که می‌خواهند معاشرت و همنشینی با اهالی و پرسه زدن در فضاهای سنتی و محلی را تجربه کنند، رشت بهترین مقصد است.

اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، انتخاب هتل و رستوران است. ما در این نوشتار تلاش کردیم تا بهترین رستوران رشت با موسیقی زنده و نیز بهترین رستوران سنتی رشت را به شما معرفی کنیم تا از غذاهای خاص رشت همچون جاذبه‌های دیدنی آن خاطره‌ای خوش در ذهن‌تان به یادگار بماند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های گیلان

بهترین هتل های بندر انزلی

بهترین رستوران های رشت

اگر به رشت سفر کردید، زمانی را اختصاص دهید به گذر از خیابان گلسار، دیدن میدان شهرداری، بازار محلی، سبزه‌میدان، پیاده‌راه حد فاصل این دو مکان، کافه‌ها و نیز قهوه‌خانه‌های گرم و صمیمی محلات قدیمی مثل بازار، ساغریسازان و خواهر امام. پس از گردش در شهر، در رستوران‌های شیک رشت و با غذایی خوشمزه‌ از خودتان پذیرایی کنید.

بهترین رستوران رشت
بهترین رستوران های رشت

برای مسافران، رستوران و غذای سنتی هر شهر به اندازه‌ی طبیعت زیبا و جاهای دیدنی آن ارزشمند است. رشت یکی از شهرهایی است که بهترین رستوران‌ها و غذاهای سنتی را دارد.

در ادامه به معرفی بهترین باغ رستوران های رشت و لاکچری ترین رستوران رشت می‌پردازیم تا در سفر به این شهر زیبا از طعم انواع غذاهای اصیل ایرانی و شمالی لذت ببرید.

رستوران حسن رشتی

بهترین رستوران سنتی رشت

  • آدرس: بلوار امام خمینی، بالاتر از میدان توشیبا، نبش کوچه فرشته
  • شماره تلفن: ۰۱۳۱۶۶۶۴۵۰

بسیاری از مردم رشت و البته مسافران و گردشگران، رستوران حسن رشتی را بهترین رستوران محلی رشت می‌دانند که به کیفیت و قیمت مناسب غذاهایش شهرت پیدا کرده است.

رستوران حسن رشتی یکی از قدیمی‌ترین غذاخوری‌های رشت است که در تهران و مازندران هم شعبه دارد. این رستوران به ارائه غذاهای اصیل شمالی مانند ماهی سفید، کباب ترش و میرزاقاسمی معروف است.

پلو کباب ترش مخصوص، چلو کباب شیشلیک، چلو کباب سلطانی، چلو کباب بختیاری، چلو ماهیچه، چلو کباب کوبیده، ماهی قزل آلا، ماهی سفید، ماهی کولی، چلو میرزاقاسمی و پلو کباب چنجه مخصوص، غذاهای منوی رستوران حسن رشتی هستند. ساعت کاری این رستوران از ساعت 11 صبح تا 00:30 بامداد است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی رشت

جاهای دیدنی گیلان

رستوران رازقی

بهترین رستوران های رشت
لاکچری ترین رستوران رشت
  • آدرس: چهارراه گلسار، نبش کوچه ۱۲۳
  • شماره تلفن: ۰۱۳۳۳۷۶۰۰۰۰

مجموعه رستوران‌های رازقی از لاکچری ترین رستوران رشت و استان گیلان هستند که شعبه‌های مختلفی در شهرهای استان از جمله رشت و لاهیجان دارند. کیفیت عالی غذاها در کنار سرویس‌دهی مناسب از جمله ویژگی‌های این رستوران هستند که باعث شده‌اند رستوران رازقی به عنوان بهترین رستوران رشت از نظر مردم شناخته شود.

در رستوران رازقی رشت انواع غذاهای گیلانی مثل کباب ترش، مرغ ترش و باقالی قاتوق سرو می‌شود. بهتر است قبل از رفتن به رستوران رازقی به ویژه در روزهای تعطیل، میز خود را رزرو کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه طعم اصیل غذاهای گیلانی، غذای خود را همراه با مزه مخصوص گیلانی سفارش دهید. اگر در سفر هوس فست فود کردید، رستوران رازقی منوی متنوعی از غذاهای فست فودی، از جمله انواع پیتزا، برگر، سوخاری، سالاد و ساندویچ دارد که می‌توانید سفارش دهید.

رستوران گلسار

بهترین رستوران رشت

  • آدرس: بلوار گلسار، بلوار سمیه، خیابان ۱۲۶
  • شماره تلفن: ۰۱۳۳۳۷۲۱۹۰۰

رستوران گلسار یکی از بهترین رستوران‌ های رشت بوده که منویی متنوع و فضایی دنج و آرام دارد. مسافرانی که یک بار در رستوران گلسار غذا صرف کرده‌اند، مشتری این رستوران شده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم در سفر به شهر زیبای رشت، صرف یک وعده غذا در رستوران گلسار رشت را در برنامه خود قرار دهید و از غذاهای خوشمزه این رستوران محبوب رشت، لذت ببرید.

چلو کباب زعفرانی، خوراک جوجه کباب زعفرانی، خوراک جوجه کباب ترش، خوراک کتف و بال زعفرانی، چلو جوجه کباب ترش، خوراک کوبیده تک سیخ، کباب لقمه استانبولی گلسار، چلو کباب بختیاری، کباب چنجه، ماهی قزل آلا، ماهی سالمون، ماهی کولی سفید، کشک بادمجان، خوراک گوشت و چلو کباب زعفرانی غذاهایی هستند که در منو رستوران گلسار قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شمال

بهترین ساحل های شمال

رستوران محلی میرزا

بهترین رستوران های رشت
بهترین رستوران رشت از نظر مردم
  • آدرس: چهارراه گلسار، بلوار دیلمان غربی، کوچه بوستان
  • شماره: ۰۱۳۳۳۷۳۶۴۴۳

رستوران میرزا زیباترین و بهترین رستوران محلی رشت است که فضای سنتی آن حال و هوای خانه‌های محلی گیلان را دارد. بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت رستوران میرزا بین مسافران و مردم شهر رشت، طراحی داخلی خاص آن است.

مشتریان رستوران محلی میرزا می‌توانند غذای خود را در فضایی صرف کنند که با المان‌های زندگی و فرهنگ مردم رشت تزیین شده است. فضای داخلی این رستوران خاص با دیوارهای کاهگلی و نرده‌های آبی و زیراندازهای رنگین بر روی تخت‌های چوبی، حس آرامش‌بخشی را به شما می‌دهد. البته می‌توانید در فضای باز رستوران که چیزی کم از داخل رستوران ندارد نیز غذای خود را میل کنید و از آن لذت ببرید.

در رستوران محلی میرزا که از بهترین رستوران سنتی رشت است، انواع غذاهای محلی گیلان مانند ترش تره، غوره مسما، باقالی قاتوق و غذاهای پرطرفدار ایرانی و همچنین انواع غذاهای فرنگی مثل پاستا سرو می‌شود. ساعت کاری رستوران میرزا همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ است.

رستوران شورکولی

لاکچری ترین رستوران رشت
بهترین رستوران رشت با موسیقی زنده
  • آدرس رستوران شورکولی: رشت، چهارراه گلسار، ابتدای بلوار توحید
  • شماره تماس: ۰۱۳۲۱۱۲۱۷۴۹

مسافران و اهالی رشت و حتی بعضی از بازیگران و هنرمندان کشور، رستوران شورکولی را بهترین رستوران محلی رشت می‌دانند که با استفاده از المان‌های محلی گیلان، فضایی سنتی و دلنشین، حال و هوای خانه‌های قدیمی گیلان را برای مهمانان خود مهیا ساخته است.

اگر به غذاهای اصیل شمالی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به رشت سری به رستوران شورکولی رشت بزنید و از غذاهای متنوع گیلانی میل کنید. فضای جذاب و زیبای این رستوران این حس را به شما القا می‌کند که مهمان یکی از خانه‌های باصفای روستاهای شمال کشور هستید.

گفتنی‌است شورکولی بهترین رستوران رشت با موسیقی زنده است که با حیاطی مصفا و دلنشین، موسیقی سنتی، سرویس‌دهی عالی در کنار طعم خاص و عالی غذاهای محلی گیلان می‌تواند بخش خاطره‌انگیزی از سفر شما به شهر رشت را رقم بزند.

رستوران شورکولی علاوه بر انواع غذاهای محلی رشت مثل پلو کباب محلی و چلو کباب ترش و انواع خورشت‌های گیلانی، غذاهای کشورهای مختلف مثل غذاهای هندی، کره‌ای، چینی، مکزیکی و ایتالیایی را نیز سرو می‌کند که با میل کردن هر کدام، می‌توانید طمعی خاص و تازه را تجربه‌ کنید. ساعت فعالیت رستوران شورکولی، از یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۱ تا ۲۳ است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های مازندران

رستوران کندو

بهترین رستوران رشت

  • آدرس: رشت، جاده انزلی، نرسیده به پلیس راه خمام، روبروی فروشگاه خانه و کاشانه
  • تلفن: 0911333810

رستوران کندو در بین مسافران و گردشگران به عنوان بهترین رستوران جاده رشت انزلی شناخته می‌شود که ظاهری زیبا و متفاوت دارد. انواع غذاهای محلی شمالی، کباب و حتی فست فود و غذاهای فرنگی در این رستوران سرو می‌شود.

رستوران کندو بهترین رستوران رشت از نظر مردم هم هست که به خدمات عالی و غذاهای لذیذ معروف شده و علاو بر سرو غذا در محل، غذای بیرون‌بر هم دارد. ساعت فعالیت رستوران کندو همه روزه از ساعت 16 تا ساعت 12 شب است.

رستوران سنتی مازیار

بهترین رستوران محلی رشت, بهترین رستوران جاده رشت انزلی
بهترین رستوران جاده رشت انزلی
  • آدرس: استان گیلان، رشت، جاده رشت به انزلی
  • تلفن: 01334424800

اگر مسافر رشت هستید و قصد دارید در یک رستوران بین راهی شام یا نهار میل کنید، رستوران سنتی مازیار گزینه مناسبی برای شماست. این رستوران به‌دلیل سرو غذاهای محلی و خوش‌طعم، به عنوان بهترین رستوران جاده رشت انزلی در بین مسافران معروف است.

در منوی رستوران سنتی مازیار انواع غذاهای محلی رشت مثل پلو کباب محلی و چلو کباب ترش و انواع خورشت‌های گیلانی دیده می‌شود. ساعت فعالیت رستوران سنتی مازیار همه روزه از ساعت 11 تا 12 شب است.

رستوران محرم رشت

لاکچری ترین رستوران رشت

  • آدرس: بلوار امام خمینی، تقاطع منظریه، کوچه اداره‌چی
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۶۶۶۰۹۰

رستوران محرم در سال ۱۳۲۳ افتتاح شده است و حالا پس از گذشت نزدیک به ۸۰ سال، همچنان در بین اهالی شهر رشت و مسافران و گردشگران این شهر زیبا، جایگاه ویژه‌ای دارد. رستوران محرم یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های رشت محسوب می‌شود که از نظر طراحی فضا و ارائه خدمات به مشتریان، همیشه پیشرو بوده است.

فضای این رستوران قدیمی و محبوب شهر رشت زیبا، با صفا و دلباز است. بدون شک حضور در رستوران محرم و صرف غذاهای خوش‌طعم آن می‌تواند خاطره ماندگاری را رقم بزند.

در منوی رستوران محرم رشت انواع غذاهای گیلانی، از ماهی و باقلا قاتوق و کباب ترش تا خورشت فسنجان و میرزاقاسمی وجود دارد. در رستوران محرم، غذاهای اصیل ایرانی و نیز انواع کباب معمول، خوراک گردن، جوجه سرخ شده هم دیده می‌شود. البته همه این غذاها به درخواست شما می‌توانند با باقالی و سیر و گردو تازه و اشپل ماهی سرو شوند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مازندران

جاهای دیدنی رامسر

رستوران دلیجان

لاکچری ترین رستوران رشت
لاکچری ترین رستوران های رشت
  • آدرس رستوران دلیجان رشت: بلوار امام رضا، بعد از پمپ بنزین آج بیشه
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۸۹۲۵۸۲

یکی دیگر از رستوران‌های خوش نام رشت که سال‌هاست در این شهر فعالیت می‌کند، رستوران قدیمی دلیجان است. این رستوران در سال ۱۳۵۶ به بهره‌برداری رسید و در بین پرطرفدارترین و بهترین رستوران های رشت و حتی استان گیلان قرار دارد.

فضای باشکوه، زیبا و قدیمی این رستوران باعث شده تا میزبان مشتریانی از قشرهای مختلف جامعه باشد.  دلیجان از لاکچری‌ترین رستوران رشت است و می‌توانید غذاهای متنوع گیلانی را با طعمی اصیل تجربه کنید.

در منوی رستوران دلیجان غذاهای مختلفی وجود دارد؛ اما آنچه که در بین مشتریان پرطرفدار است، ماهی‌های سرخ شده همراه با برنج مخصوص رستوران دلیجان هستند؛ غذایی ساده در عین حال اصیل و خوش‌طمع که به بخشی از خاطرات خوش سفرتان از رشت تبدیل می‌شود.

رستوران گیلانه رشت

لاکچری ترین رستوران رشت

  • آدرس: گلسار، گلایل، خیابان استاد معین، ابتدای دیوار فرودگاه
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۷۲۰۲۵

رستوران گیلانه یکی دیگر از بهترین رستوران های رشت است که غذاهای اصیل استان گیلان را سرو می‌کند. کباب ترش، کباب کوبیده، جوجه، باقالی قاتوق و همچنین ترشی‌های محلی، زیتون پرورده، باقالی و گردو و سیر تازه از محبوب‌ترین غذاها و ترشی‌های رستوران گیلانه رشت هستند.

اگر دنبال یک رستوران دنج هستند، گیلانه یکی از مناسب‌ترین گزینه‌هاست. انواع کباب‌های خوشمزه و باکیفیت در رستوران گیلانه سرو می‌شود. البته در منوی این رستوران سایر غذاهای ایرانی مثل انواع خورشت هم به چشم می‌خورد.

در رستوران گیلانه فضایی مدرن وجود دارد که برای برگزاری جشن در نظر گرفته شده است. ساعت فعالیت رستوران گیلانه همه روزه از ساعت 12 تا 16:30 و 19:30 تا 24 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های بابلسر

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

رستوران شکم الملوک رشت

لاکچری ترین رستوران رشت
بهترین رستوران های رشت
  • آدرس : بلوار منظریه، هتل بزرگ کادوس
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۴۲۵۱

اگر به دنبال لاکچری ترین رستوران رشت هستید تا بتوانید غذاهای محلی گیلان را در فضاهای لوکس و مدرن میل کنید، رستوران شکم الملوک بهترین گزینه برای شماست.

رستوران شکم الملوک رشت در هتل بزرگ کادوس، یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های رشت به شمار می‌آید که در بین مسافران شهر باران‌های نقره‌ای طرفداران زیادی دارد.

فضای خاص و شیک رستوران شکم الملوک با انواع اشیای جالب الهام گرفته از فرهنگ استان گیلان تریین شده که فضایی دلنشین و دلچسب برای صرف غذا را فراهم می‌کند

غذاهای موجود در منوی رستوران شکم الملوک متنوع و اصیل هستند. غوره مسما، شامی گیلانی، پلو ماهی، کباب ترش، کباب برگ، خورشت فسنجان و مرغ شکم پر تنها بخشی از غذاهای رنگارنگ این رستوران مجلل هستند.

ساعت فعالیت این رستوران خاص و شیک همه روزه از ساعت 12 تا 24 است. در شکم الملوک که لاکچری ترین رستوران رشت است، می‌توانید طعم اصیل غذاهای گیلانی را تجربه کنید و لذت ببرید.

رستوران حاج حسین

بهترین رستوران های رشت

  • آدرس رستوران حاج حسین: رشت، میدان زرجنوب، جنب پل آهنی
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۳۲۸۶۰

رستوران حاج حسین رشت به انواع کباب‌های لذیذ ایرانی معروف است. در رستوران حاج حسین کباب‌ها با انواع گوشت تازه‌ طبخ می‌شود. اگر به رشت سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران حاج حسین که یکی از بهترین رستوران های رشت است سر بزنید و از کباب‌های خاص و خوشمزه‌ی آن میل کنید.

مشتریان در رستوران حاج حسین رشت می‌توانند انواع کباب مثل جوجه، کوبیده، جگر و چنجه را همراه با نان یا برنج سفارش دهند. البته اگر هم دوست دارید این غذاها را با مزه‌های گیلانی میل کنید، می‌توانید اشپل ماهی، سیر، باقلا تازه و گردو را از منوی این رستوران محبوب انتخاب کنید. ساعت فعالیت رستوران حاج حسین همه روزه از ساعت 10 تا 24 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

بهترین کافه های کیش

رستوران چلو شیش

بهترین رستوران های رشت
بهترین رستوران رشت از نظر مردم
  • آدرس: رشت، خیابان ۱۵ خرداد
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۶۱۰۱۲۰

رستوران چلو شیش از پرطرفدارترین و بهترین رستوران‌ های رشت است که مشتریان ثابت آن می‌دانند قبل از رفتن باید میز رزرو کنند. طراحی داخلی و فضای زیبای رستوران یکی از ویژگی‌های خاص جذب مشتری در این رستوران است.

انواع غذاهای محلی استان گیلان و غذاهای اصیل و محبوب ایرانی در منوی رستوران چلو شیش وجود دارند. این رستوران معروف هم مانند برخی از رستوران‌های رشت، غذاهای محلی را همراه با مخلفات گیلانی مثل خیار و دلار، اشپل ماهی، باقلا تازه، زیتون پرورده و انواع ترشی سرو می‌کند. ساعت فعالیت رستوران چلو شیش همه روزه از ساعت 12 تا 22:45 است.

گفتنی‌است مشتریان رستوران چلو شیش می‌توانند علاوه‌بر صرف غذا، از فروشگاه چلو شیش هم دیدن و خرید نمایند. انواع محصولات محلی استان گیلان مانند روغن زیتون، دلار، ترشی و شیرینی‌های محلی استان گیلان در فروشگاه رستوران چلو شیش به فروش می‌رسند.

باغ رستوران پرنیان رشت

 باغ رستوران های رشت

  • آدرس: رشت، اول جاده انزلی، خیابان هلال احمر، بعد از هلال ۷
  • تلفن: ۰۱۳۳۳۷۳۶۸۴۷

بدون شک باغ رستوران پرنیان یکی از بهترین باغ رستوران های رشت است که طرفداران زیادی دارد. لذت خوردن غذاهای گیلگی و شمالی در باغ رستورانی که فضایی سرسبز و دلنشین دارد، دو چندان می‌شود.

باغ رستوران پرنیان یکی از محبوب‌ترین و زیباترین باغ رستوران های رشت است که می‌توانید غذاهای محلی را در آلاچیق‌های چوبی آن میل کنید تا صرف نهار یا شام‌ برای شما به خاطره‌‌ای خوش از سفر به رشت تبدیل شود.

در باغ رستوران پرنیان رشت انواع کباب‌ها و غذاهای محلی سرو می‌شود. پس از میل کردن غذا، می‌توانید چای خوش عطر شمال را که با ذغال دم کشیده را سفارش دهید. ساعت فعالیت باغ رستوران  پرنیان رشت همه روزه از ساعت 12 تا 23:59 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین اقامتگاه های قشم

بهترین هتل دبی برای مجردها

 باغ رستوران بامبو

بهترین رستوران های رشت
باغ رستوران های رشت
  • آدرس: رشت، بلوار ولیعصر، بین ولیعصر 5 و 6
  • تلفن: 09372613218

مسافران و اهالی رشت که چندین بار برای صرف غذا به باغ رستوران بامبو رفتند، این باغ رستوران را به عنوان یکی از زیباترین و بهترین باغ رستوران های رشت معرفی می‌کنند.

در منوی باغ رستوران بامبو انواع غذاهای ایرانی اصیل و چلو کباب مانند چلو کباب شیشلیک، چلو کباب دوش و چلو کباب ترش دیده می‌شود. در این باغ رستوران هم مانند بسیاری از رستوران‌های رشت غذاهای محلی همراه با مخلفات گیلانی مثل دلار، اشپل ماهی، باقلا تازه، زیتون پرورده و انواع ترشی شمالی سرو می‌شوند. ساعت فعالیت باغ رستوران بامبو رشت همه روزه از ساعت 11 تا 00:00 است.

سوالات متداول

بهترین رستوران های رشت کدامند؟

رستوران حسن رشتی، رستوران گلسار، رستوران رازقی، رستوران محلی میرزا و رستوران دلیجان از بهترین رستوران های رشت هستند.

 بهترین رستوران رشت از نظر مردم کدامند؟

رستوران دلیجان، رستوران محلی میرزا، رستوران شورکولی و رستوران حسن رشتی از نظر مردم جزء بهترین رستوران های شهر رشت هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین رستوران های رشت چیست؟ آیا رستوران دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    لطفا مطالب که بیان می کنید جنبه تبلیغاتی نداشته باشه. به غیر از رستوران رازقی بقیه رستوران هایی که نام بردید ارزش رفتن رو ندارن کاملا مشخصه مطالب شما جنبه تبلیغاتی داشته.
    رستوران خوب باید اول محیط دل نشین و تمیز داشته باشه و بعد تنوع غذایی و برخورد پرسنل و در آخر قیمت مناسب. که متاسفانه تو ایران خیلی کم پیش میاد که رک رستوران همه این موارد رو داشته باشه

    پاسخ

    رستوران بزرگ و دوطبقه کباب مهدی روبروی ورزشگاه عضدی بسیار عالی و باکیفیت و پرسنل و مدیر مجرب و خوش برخورد.. ووحضور شخص مدیر مجموعه جناب مهدی خان سر میز مشتریان و اجرای نمایش دیدنی منحصر بفرد..

    پاسخ

    کباب مهدی از لحاظ کیفیت فوق العاده ضعیف و درجه ۳ هستش..به نظر من اصلا مهدی رو حداقل به مسافران معرفی نکنید که آبروی غذاخوری های خوب رشت رو هم می‌بره.

    پاسخ

    رستوران کباب مهدی روبروی ورزشگاه عضدی یکی از بهترینهاست..

    پاسخ

    تمامی این رستورانها رو که نام بردید بعد از گرون شدن گوشت و مرغ و سایر اقلام غذایی هم قیمتها رو بردن بالا وهم کیفیت غذاشون اومده پایین یعنی اکثر این رستورانهای با نام و نشان رشت و حومه کمیت رو به کیفیت ترجیح میدن

    پاسخ

    در رستوران حاج حسین کباب‌ها با انواع گوشت تازه‌ی روز طبخ می‌شود یعنی چی ؟
    یعنی گوشت کباب کوبیده بجای اینکه بیات کنن جوش شیرین میزنن ؟ گوشت کوبیده باید قبل از چرخ شدن و مواد خوردن سه روز توی یخچال استراحت کنه اگه نکنه جوش شیرین رو شاخه .
    گوشت تازه روز یعنی خودش سر میزنه؟ آخه گوشت روز نداریم همه گوشتا یک روز توی کشتارگاه مهمان هستن بعد یک روز تازه بدست قصابها می رسه

    پاسخ

    من فقط چند باری رستوران محرم رفتم بجز سوپ افتضاحش کباب برگ گوسفندی و کوبیده و جوجه عالی بوده قیمتها مثل ماقبی رستورانها بالا ولی سرویس مناسب و محیط خوبی داره…یک مطلبی میخوام بگم که طرف صحبتم با مدیر رستوران محرم هست
    بلامیسر ما آخرین بار که آمدیم موقع خروج از پارکینگ خفت شدیم از ما پول گرفتن ..ما رو که نه گدا میکنه نه پادشاه
    ولی برای خودتون زشته مشتری بیاد غذا بخوره پارکینگ اختصاصی رستوران ازش پول بگیرن

    پاسخ