coinex
راهنمای خرید تکراتو

جزئیاتی از مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا و گلکسی S26 اولترا لو رفت

به تازگی یک منبع ادعا‌های جالبی درباره مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا و گلکسی S26 اولترا یعنی پرچمداران سال 2025 و 2026 مطرح کرده است.

ظاهرا افشاکنندگان وارد مراحل جدیدی شده‌اند و دیگر به افشای محصولات مورد انتظار قانع نیستند و سعی دارند تا از برنامه‌های تولیدکنندگان برای محصولات چند سال آینده با خبر شوند. در فاصله کمی از معرفی سری گلکسی S24 هر لحظه اخبار و شایعات مختلفی درباره طراحی، مشخصات و قیمت این گوشی شنیده می‌شود. اما به تازگی یکی از افشاکنندگان از نقشه راه سامسونگ برای دوربین گلکسی S25 اولترا و گلکسی S26 اولترا پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا و گلکسی S26 اولترا

منبع tech_reve که پیش‌تر سابقه افشا در خصوص گوشی‌های سامسونگ را داشته، با انتشار پستی در ایکس، مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا و گلکسی S26 اولترا و همچنین دوربین تله فوتو گلکسی S24 اولترا را فاش کرد.

دوربین گلکسی S25 اولترا و گلکسی S26 اولترا

طبق این اطلاعات، گوشی گلکسی اس 24 اولترا احتمالا به یک سنسور 50 مگا‌پیکسلی تله فوتو با پیکسل‌های 0.7 مجهز شده است. این افشاگر درباره ضریب بزرگنمایی این لنز چیزی نگفته اما طبق اطلاعاتی که قبل‌تر منتشر شده بود به‌نظر می‌رسد که سنسور تله فوتو Galaxy S24 Ultra قابلیت زوم اپتیکال 3 تا 5 برابری دارد.

این منبع اذعان داشته که سامسونگ در گوشی گلکسی S25 اولترا دوربین اصلی را ارتقا خواهد داد و دوربین فوق عریض (Ultra-Wide) را به یک سنسور 50 مگا‌پیکسلی مجهز خواهد کرد. احتمالا این سنسور به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد و قابلیت ضبط ویدئو 8K را خواهد داشت.

همچنین قرار است سامسونگ از یک سنسور با قابلیت‌های متغیر (احتمالا زوم اپتیکال متغیر) برای دوربین تله فوتو در گوشی گلکسی اس 25 اولترا استفاده کند. در ادامه این پست آمده که گلکسی S26 اولترا از یک سنسور 200 مگاپیکسلی ارتقا یافته برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. اندازه این سنسور 1/1.1 بوده و پیکسل‌های 0.7 میکرونی خواهد داشت.

از آنجایی که با معرفی پرچمداران آینده سامسونگ فاصله زیادی داریم بنابراین نمی‌توان این اطلاعات را قطعی و قابل استناد دانست و بهتر است به آنها در حد یک شایعه نگاه کنیم. سامسونگ در حال حاظر خود را برای معرفی سری گلکسی S24 آماده می‌کند. این گوشی‌ها قرار است در تاریخ 27 دی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ به نظر شما امسال سری گلکسی S25 توان رقابت با رقبای چینی و آمریکایی را دارد و در بازار حرفی برای گفتن دارد؟ حتما دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر