coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال ترور از شبکه یک [+خلاصه داستان]

مجموعه ترور به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال ترور با ما همراه شوید.

مجموعه تلویزیونی اجتماعی، اکشن و امنیتی ترور به قلم آرش قادری به نگارش درآمده است. این سریال تازه‌ترین محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و توسط سیما فیلم ساخته شده و در حال پخش است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های امنیتی اجتماعی هستید، می‌توانید سریال ترور را پنج‌شنبه و جمعه هر هفته از شبکه یک تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ترور ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال ترور از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال ترور پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 15:15 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ترور از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

داستان سریال ترور
ساعت پخش تکرار سریال ترور

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «ترور» که قرار بود از روز پنج شنبه ۱۴ دی‌ماه از شبکه یک سیما پخش شود، با توجه به وقوع حوادث تروریستی کرمان، چهارشنبه 13 دی‌ماه ساعت ۲۲:۴۵ روی آنتن رفت.

شبکه یک سیما با زیرنویس «برای ادای احترام به شهدای حوادث تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، قسمت اول سریال «ترور» امشب ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه «یک سیما» پخش می‌شود.» این تغییر ساعت را اطلاع‌رسانی کرد.

 زمان پخش سریال ترور

در سریال ترور بازیگرانی مطرح و توانمند از جمله فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، حسین شفیعی و هدایت هاشمی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

داریوش مهربان، محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی، شهرام ابراهیمی و نانت تومه از دیگر بازیگران سریال ترور هستند.

خلاصه داستان سریال ترور

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ترور از شبکه یک سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی معمایی امنیتی می‌رویم که درباره‌ی ترور نافرجام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

داستان سریال ترور
زمان پخش تکرار سریال ترور از شبکه یک

در خلاصه داستان سریال ترور آمده است: دشمن برای ترور حاج قاسم سلیمانی در کرمان به نیروهای خود آماده‌باش می‌دهد، اما با جان‌فشانی نیروهای امنیتی کشور این عملیات به شکست ختم می‌شود.

کارگردان سریال ترور

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال ترور، سال 1362 در کرج به دنیا آمد. او تا کنون نمایش‌های بسیاری را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برده و موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی تئاتر ایران شده است.

از نمایش‌هایی که او تاکنون نویسندگی و کارگردانی آنها را برعهده داشته است می‌توان به صورت و سیرت، فریاد خاموش خاطره‏ و آخرین پست شب یلدا اشاره کرد. همچنین ۲ فصل از مجموعه «نجلا» و فیلم سینمایی اینجا خانه من است، از دیگر آثار کارنامه هنری خیرالله تقیانی‌پور هستند.

ساعت پخش تکرار سریال ترور

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال ترور در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه روزی در همان روزهای شهادت حاج قاسم آرزو داشت برای سردار دلها کاری بسازد، گفت: «واقعاً خدا را شکر می‌کنم؛ حاج قاسم شخصیت بسیار بی‌نظیر و بزرگی است. این نکته را مطرح می‌کنند «ترور» چقدر می‌تواند به حاج قاسم سلیمانی ادای دین کند؛ من می‌گویم اگر کشورهای دنیا نصف حاج قاسم را داشتند چندین کار می‌ساختند. درباره جنگ جهانی و قهرمانان کاذب‌شان، هالیوود اثرها ساخته است. اگر ما صدها کار درباره این شخصیت‌ها بسازیم ادای دین نمی‌شود، چرا که شخصیت‌هایی همچون «حاج قاسم» برای اقتدار و امنیت این کشور کارهای بزرگی کرده‌اند و اگر امنیتی در منطقه داریم صدق‌سری حاج قاسم است. خیلی وقت است سینمای قهرمان ما کمرنگ شده است در صورتی که اینجا قهرمانان واقعی داریم که ساخته نشده‌اند.»

یکی از پرسش‌های بینندگان سریال ترور این است که آیا حاج قاسم کاراکتری در سریال خواهد بود که او را می‌بینیم و کسی نقش او را بازی می‌کند؟ تقیانی‌پور کارگردان سریال ترور در پاسخ به این سوال گفته بود؛ «مرتب نقش تأثیرگذاری حاج قاسم را در سریال می‌بینیم چه به‌صورت مستند و چه دوستان امنیتی‌‌شان از این نقش می‌گویند، اما کسی این نقش را بازی نمی‌کند.»

عوامل تولید سریال ترور

  • نویسنده: آرش قادری
  • کارگردان: خیرالله تقیانی پور
  • تهیه‌کننده: مجتبی امینی
  • تولیدکنندگان: آوینی فیلم، سیما فیلم
  • مجری طرح: مصطفی سلطانی
  • مدیر تولید: علیرضا همت عبیری
  • مدیرتصویربرداری: خسرو دادگر
  • تدوین: سید حامد محسن پور
  • مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی
  • سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: داود باقری
  • طراح صحنه: صدرا صدری
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • طراح لباس: محمود بیاتی
  • آهنگساز: حبیب خزاعی فر
  • صداگذاری: مهرداد جلوخانی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • جلوه‌های بصری: کامیار شفیع پور
  • عکاس: امیر محمد ترکی
  • مشاور رسانه: مریم کریمیان

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ترور نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال ترور فرهاد قائمیان، انوش معظمی، جعفر دهقان، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ چاپ، حسین شفیعی، داریوش مهربان، محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی، شهرام ابراهیمی و نانت تومه به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال ترور چند قسمتی است؟

این سریال در 8 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ترور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام سریال نسبتا بدی نیست اول سریال که الان ساخته شده باید خیلی قوی تر و دیدنی تر باشه نه آماتور که آدم فکر میکنه که ۲۰ سال قبل ساخته شده از انتخاب بازیگر و نداشتن تکنولوژیی پیشرفته و جلوه های تصویر قوی و ..بنظر من سریال قوی و موفقی نیست خیلی ابتدایی و آماتوره اینا کارنامه کارگردان رو نشون میده که متاسفانه ضعیف کار کرده به هر حال خسته نباشید

    پاسخ

    سلام سریال نسبتا بدی نیست اول سریال که الان ساخته شده باید خیلی قوی تر و دیدنی تر باشه نه آماتور که آدم فکر میکنه که ۲۰ سال قبل ساخته شده از انتخاب بازیگر و نداشتن تکنولوژیی پیشرفته و جلوه های تصویر قوی و ..بنظر من سریال قوی و موفقی نیست خیلی ابتدایی و آماتوره اینا کارنامه کارگردان رو نشون میده که متاسفانه ضعیف کار کرده

    پاسخ

    ای کاش هر روز پخش می شد

    پاسخ

    چی بگیم والااااااه

    پاسخ

    روح حاج قاسم عزیز و همه شهدا شاد 💔

    پاسخ