coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش کوییک GX-L بهمن 1402 [+شرایط و قیمت]

سایپا، طرح فروش کوییک GX-L بهمن 1402 را ابلاغ کرد. طبق این ابلاغیه، خودرو حاضر قرار است پس از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه با موعد تحویل سه ماهه بدست مشتریان برسد.

طرح فروش کوییک GX-L بهمن 1402 ویژه متقاضیبان سامانه یکپارچه که در تاریخ پنجشنبه، 5 بهمن از سمت سایپا، پیامک واریز وجه دریافت کرده‌اند، آغاز شد. براین اساس افرادی که خرداد سال جاری در دومین دوره ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده و در دی‌ 1402 خودرو خود را به کوییک GX-L تغییر داده، می‌توانند برای واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند. این افراد پس از تکمیل مراحل 90 روز بعد خودرو خود را تحویل می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش محصولات فونیکس با موعد تحویل 90 روزه ؛ فروش نقدی و اقساطی [+قیمت]

طرح فروش کوییک GX-L بهمن 1402

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خردادماه سال جاری اقدام به ثبت‌نام اولیه نموده و در دی‌ماه خودروی ثبت‌نامی را به کوئیک GX-L تغییر داده‌اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ پیامک به ایشان ارسال گردیده می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

طرح فروش کوییک GX-L بهمن 1402

لازم به ذکر است که ثبت‌نام در جدیدنرین طرح فروش کوییک GX-L از امروز شنبه، 7 بهمن آغاز شده است و متقاضیان می‌بایست برای تکمیل مراحل ثبت‌نام و واریز وجه به وب‌سایت فروش سایپا به نشانی saipacorp.com مراجعه کنند.

مشخصات فنی کوییک GX-L

مشخصات فنی کوییک GX-L کاملاً با نسخه کامل‌تر کوییک یعنی کوییک GX-H برابر است. اما امکانات رفاهی و ایمنی کوییک GX-L در مقایسه با GX-H کمتر است. به عبارت دیگر، نسخه کامل‌تر 7 آپشن بیشتر نسبت به نسخه معمولی دارد. در کاتالوگ زیر می‌توانید مشخصان فنی و آپشن‌های هردو مدل کوییک را مشاهده کنید:

طرح فروش کوییک GX-L بهمن 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش کوییک GX-L چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر