;
coinex

گلکسی واچ 7 در سه نسخه و با عملکرد بهتر به بازار می‌آید

گلکسی واچ 7 سامسونگ برخلاف مدل‌های قبلی در سه نسخه به بازار می‌آید. این ساعت هوشمند به تراشه 3 نانومتری اگزینوس W940 با 50 درصد بازده انرژی بهتر مجهز خواهد شد.

چند روز پیش، سامسونگ از توسعه و عرضه یک ساعت هوشمند جدید با صفحه نمایش مربعی خبر داد. اکنون، شایعات جدیدی منتشر شده که اطلاعات بیشتری را درباره سری گلکسی واچ 7 فاش می‌کند و اگر این اطلاعات درست باشند، ما با یک محصول شگفت‌انگیز و بی‌نظیر روبرو هستیم. این امکان وجود دارد که در سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ شاهد یک مدل اضافی با پردازنده کاملا جدید باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی واچ 7 سامسونگ

به گفته یک منبع آگاه، ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ 7 در سه نسخه کلاسیک، پرو و ​​یک مدل جدید به بازار عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشند، این اولین باری می‌شود که سامسونگ سه نسخه از گلکسی واچ را عرضه می‌کند. نسخه جدید این ساعت هوشمند احتمالا از طراحی صفحه نمایش مربعی برخوردار خواهد بود.

گلکسی واچ 7

یکی دیگر از شایعات منتشر شده توسط TheGalox ادعا می‌کند که تراشه اگزینوس W940 به کار رفته در سری گلکسی واچ 7، 50 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به اگزینوس W930 استفاده شده در گلکسی واچ 6 خواهد داشت.

گفته می‌شود که این تراشه اگزینوس که مخصوص گجت‌های پوشیدنی است، 30 درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود. این امر به گلکسی واچ 7 برای رقابت با دستگاه‌هایی مانند وان پلاس واچ 2، پیکسل واچ 2 و شیائومی واچ 2 که به تراشه اسنپدراگون 4 نانومتری کوالکام مجهز شده‌اند، کمک می‌کند.

با استناد به گزارش‌های پیشین، Exynos W940 اولین تراشه سامسونگ مبتنی بر فرآیند 3 نانومتری اختصاصی سامسونگ خواهد بود. اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، 50 درصد مصرف انرژی کمتر و 30 درصد سرعت بیشتر واقعا امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی واچ 7 سامسونگ (Galaxy Watch 7) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر