coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A55 وارد بازار ایران شد؛ میان‌رده‌ای که دیگر میان‌رده نیست

گوشی میا‌ن‌رده‌ی جدید سامسونگ، گلکسی A55 ، پس از معرفی جهانی خود، به بازار ایران نیز وارد و متعاقبا قیمت آن نیز مشخص شد. اما به نظر می‌رسد که با ورود این گوشی، قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار تعریف دیگری پیدا کرده و برای بسیاری به مصداق بارز خرما بر نخیل تبدیل شده است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، Galaxy A55 با قیمتی حدوداً 21 میلیون تومان برای نسخه پایه‌ی خود با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شده است. این قیمت با توجه به اختلاف چشم‌گیر با مدل قبلی، Galaxy A54، نشان‌دهنده‌ی این است که سامسونگ تصمیم گرفته که با ارائه‌ی امکانات بیشتر، گوشی جدید خود را به قیمت کمتری ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: 

گلکسی A55 سامسونگ با قیمت نجومی وارد ایران شد

هزینه‌ای که برای نسخه با حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز به حدود 24 میلیون تومان می‌رسد. این در حالی است که با کمی تحقیق می‌توان گوشی‌های دیگری با این رنج قیمتی حتی کمتر ولی با امکانات مشابه بلکه بهتر تهیه کرد. به طور مثال اگر قصد خرید محصولی دراین بازه قیمتی دارید می‌توانید درلیست بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان به راحتی آن را پیدا کنید. یا دراین لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان به دنبال دستگاهی که مورد نیازتان است جستجو کنید.

گلکسی A55 وارد بازار ایران شد؛ میان‌رده‌ای که دیگر میان‌رده نیست

Galaxy A55 به عنوان رقیبی برای Poco X6 Pro شناخته می‌شود و از نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED استفاده می‌کند. این گوشی از پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 1480 بهره می‌برد و از طراحی فلزی با کیفیتی برای ایجاد احساسی پریمیوم استفاده می‌کند.

Samsung از طراحی جدیدی به نام Key Island در Galaxy A55 استفاده کرده است که قبلاً در Galaxy A25 مشاهده شده بود. در این طرح، دستگاه دارای یک لبه تخت بوده اما فریم آن در قسمت دکمه‌ها برجسته است.

در قسمت پشتی، Galaxy A55 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در بالای نمایشگر خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر