coinex
راهنمای خرید تکراتو

حلقه هوشمند بلک شارک با عمر باتری 180 روزه به زودی وارد بازار خواهد شد

پس از سامسونگ، اپل و آنر حالا بلک شارک هم به بازار حلقه‌های هوشمند پیوسته است. حلقه هوشمند بلک شارک ترکیبی از زیبایی و تکنولوژی پیشرفته است.

کمپانی بلک شارک با حلقه هوشمند جدیدی یعنی Black Shark Ring وارد بازار گجت‌های پوشیدنی می‌شود. این انگشتر به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت‌های پیشرفته مانند کنترل با یک دست و لمس هوشمند را در عین زیبایی و مطابقت با مد روز ارائه می‌دهد.

بلک شارک نیز حسابی سرش با تبلیغات این حلقه گرم شده و در میان این تبلیغات برخی از قابلیت‌های این گجت برای نظارت بر وضعیت سلامتی را فاش کرده است. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها می‌توان به اندازه‌گیری ضربان قلب، اکسیژن خون، HRV (تغییرات ضربان قلب) و دمای بدن اشاره کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات حلقه هوشمند بلک شارک

در طراحی حلقه بلک شارک زیبایی و اطمینان خاطر از راحتی کاربران دو عنصر اساسی بوده است. به همین دلیل است که این حلقه ظاهری براق دارد و در انگشتان بسیار زیبا و راحت دیده می‌شود. مدلی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، رنگ براق این انگشتر را به نمایش گذاشته که ضخامت نازک 2.2 میلی‌متری آن گواه بر یک تجربه راحت و بدون سختی برای کاربران است.

حلقه هوشمند بلک شارک

بلک شارک ادعا می‌کند که این حلقه به لطف محفظه شارژ، تنها با یک بار شارژ، 180 روز آماده به کار است. یک چراغ LED کوچک نیز در جلوی کیس شارژ به کار گرفته شده تا نشان دهد که حلقه در حال شارژ است یا به طور کامل شارژ شده. در کل و روی هم رفته با یک طراحی بسیار منظم و زیبا روبرو هستیم.

حلقه هوشمند بلک شارک

اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه این دستگاه اعلام نشده اما از ذوق و شوق بلک شارک مشخص است که فاصله زیادی تا آن باقی نمانده است. مسلما ما در حال ورود به دورانی هستیم که حلقه‌های هوشمند در آن نقش برجسته‌ای در زندگی افراد خواهند داشت.

این گجت‌ها نسبت به ساعت‌های هوشمند کوچک‌تر هستند، مزاحمت کمتری ایجاد می‌کنند و به عنوان یک اکسسوری هم ظاهر بسیار شیک و مدرنی دارند. نداشتن صفحه نمایش نیز در دنیایی که پر از مانیتور و نمایشگر شده، می‌تواند یک مزیت باشد. سامسونگ نیز در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی رینگ است و حالا باید منتظر بمانیم تا نوآوری شرکت‌های دیگر در این لاین از تکنولوژی را ببینیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره حلقه هوشمند بلک شارک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر