coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال هیس، هیچی نیس از شبکه دو [+خلاصه داستان و ساعت پخش تکرار]

مجموعه نمایشی هیس، هیچی نیس! به کارگردانی حسین حقانی، از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال هیس، هیچی نیس! با ما همراه شوید.

سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» از تازه‌ترین مجموعه‌های طنز تلویزیون است که به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد در 26 قسمت ساخته شده است. مجموعه نمایشی هیس، هیچی نیس! نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تهیه شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز ایرانی هستید، می‌توانید مجموعه نمایشی هیس، هیچی نیس! را از روز شنبه (1 اردیبهشت ماه 1403) از شبکه دو سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال هیس، هیچی نیس! ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال هیس، هیچی نیس! از شبکه دو

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه دو، زمان پخش سریال هیس، هیچی نیس! از شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، دوشنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت 21:00 که زمان پخش تکرار سریال هیس، هیچی نیس! از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال هیس، هیچی نیس!
ساعت پخش سریال هیس، هیچی نیس!

مجموعه «هیس، هیچی نیس!» برای مخاطب نوجوان تولید شده است. این سریال طنز ۱۵ بازیگر اصلی و ۲۰ بازیگر فرعی دارد که از هنرمندان تئاتر هستند و بعضی از آن‌ها اولین بار است که در یک مجموعه تلویزیونی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

در سریال هیس، هیچی نیس! مجید امیری، علی فرحناک، حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، مهدی برقعی، مجید بخششیان، محمد حاج بابایی، مهناز رودساز، مهدی ملاک و جواد پیروزی نقش‌آفرینی می‌کنند. این بازیگران حدود ۷۰ نقش و شخصیت را در مجموعه هیس، هیچی نیس! ایفا می‌کنند.

زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه این مجموعه نمایشی هستند. این سریال در فضایی فانتزی و نوجوان‌پسند تولید شده است.

خلاصه داستان سریال هیس، هیچی نیس!

پس از پرداختن به زمان پخش سریال هیس، هیچی نیس! از شبکه دو سیما سراغ قصه‌ی این مجموعه نمایشی کمدی اقتباسی می‌رویم که با نگاهی طنز به روایت رویدادهای تاریخی جهان می‌پردازد.

ساعت پخش سریال هیس، هیچی نیس!

داستان‌های «هیس، هیچی نیس» اقتباسی از کتاب ۱۵ جلدی «سرگذشت استعمار» مهدی میرکیایی است که در فضایی فانتزی به تصویر کشیده می‌شود. این سریال از آیتم‌های مختلفی از جمله دادگاه، استعدادیابی، سرآشپز، تاریخ کاغذی و عناوین جذاب دیگر تشکیل شده است. گفتنی است آیتم سرآشپز این مجموعه ترکیبی از کار رئال و عروسکی است.

عوامل سریال هیس، هیچی نیس!

 زمان پخش تکرار سریال هیس، هیچی نیس! از شبکه امید

  • کارگردان: حسین حقانی
  • تهیه‌کننده: حمیدرضا عطارد
  • نویسندگان: مجید بخششیان و مهناز رودساز
  • سرپرست پژوهشگران: زینب یزدانی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال هیس، هیچی نیس نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال هیس، هیچی نیس! مجید امیری، علی فرحناک، حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، مهدی برقعی، مجید بخششیان، محمد حاج بابایی، مهناز رودساز، مهدی ملاک و جواد پیروزی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال هیس، هیچی نیس چند قسمت است؟

این مجموعه در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی حسین حقانی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال هیس، هیچی نیس! چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مجموعه جالبی بود ببینید

    پاسخ