coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی گیمینگ اینفینیکس GT 20 پرو به دو تراشه قدرتمند مجهز است

امروز در عربستان سعودی، شرکت اینفینیکس در یک رویداد رسمی از گوشی گیمینگ اینفینیکس GT 20 پرو رونمایی کرد. گوشی میان‌رده اینفینیکس به دو تراشه قدرتمند مجهز شده تا تجربه‌ی بازی گیمرها را بهبود ببخشد.  اطلاعات اخیر نشان می‌دهند که اینفینیکس GT 20 پرو از پردازنده دایمنسیتی 8200 Ultimate مدیاتک بهره خواهد برد. این پردازنده یک چیپ نمایش بازی جداگانه همراه شده که در بهبود فریم‌ریت بازی‌های با کیفیت پایین، از 60FPS به 120FPS، نقش دارد.

در حالی که جزئیات دقیق استفاده از کدام چیپ در این گوشی مشخص نیست، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که احتمالاً از چیپ Pixelworks X5 Turbo استفاده خواهد شد درست همان چیپی که در یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 یعنی iQOO Z9 Turbo نیز مورد استفاده قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: 


مشخصات گوشی گیمینگ اینفینیکس GT 20 پرو

گزارش‌های تازه نشان می‌دهند که گوشی هوشمند اینفینیکس GT 20 پرو با صفحه نمایش AMOLED FHD+ در سایز 6.78 اینچ و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2024خواهد بود. این گوشی همچنین دارای دو اسپیکر دوگانه از JBL است که برای ایجاد یک محیط صوتی فراگیر برای بازی و مصرف محتوا طراحی شده است.

احتمالاً گوشی گیمینگ اینفینیکس GT 20 پرو با دو گزینه حافظه RAM در اختیار کاربران قرار می‌گیرد: 8 گیگابایت و 12 گیگابایت که هر دو تنظیمات از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند.

گوشی گیمینگ اینفینیکس GT 20 پرو به دو تراشه قدرتمند مجهز است

مشخصات ظاهری گوشی گیمینگ Infinix GT 20 Pro

همچنین، گزارش شده که این دستگاه دارای باتری 5000 ملی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات و رابط کاربری XOS 14 بر پایه Android 14 خواهد بود. از نظر ظاهری، دستگاه در قسمت پشت به نورپردازی RGB مجهز است و از رنگ‌های قرمز (Red)، سبز (Green) و آبی (Blue) برای جذابیت بیشتر استفاده می‌کند.

گوشی گیمینگ اینفینیکس GT 20 پرو به دو تراشه قدرتمند مجهز است

مشخصات دوربین گوشی گیمینگ اینفینیکس GT 20 پرو

در زمینه دوربین، انتظار می‌رود که دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسل با OIS، همراه با دو دوربین کمکی 2 مگاپیکسل و یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسل باشد. جزئیات بیشتر در رویداد رسمی امروز اعلام خواهد شد، پس مشتاقانه منتظر بمانید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر