coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو ؛ معرفی 10 ابزار کاربردی

در این مطلب با بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو آشنا می‌شوید که کاربران مبتدی هم می‌توانند از آنها برای تولید، ویرایش و تغییر کاربری ویدیوها استفاده کنند.

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی به افزایش سرعت، راحتی و دسترس پذیرتر شدن تولید محتوا از جمله ویدیو کمک می‌کنند. افراد حرفه‌ای و حتی مبتدی می‌توانند ظرف چند دقیقه با استفاده از چنین ابزارهایی، ویدیوهایی جذاب و حرفه‌ای تولید کنند.

با استفاده از ابزارهای ساخت کلیپ با هوش مصنوعی، می‌توانید کارهای زمانبر تولید ویدیو مثل ویرایش، زیرنویس کردن و ادیت فیلم‌های خام را اتوماسیون کنید. با توجه به مزایا و فواید چنین ابزارهایی، در ادامه مطلب با 10 مورد از این ابزارها آشنا می‌شوید تا بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو را راحت‌تر انتخاب کنید. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

ابزارهای ساخت یا ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی، از فناوری‌هایی مثل یادگیری ماشینی برای کمک به تولید محتوای ویدیویی باکیفیت استفاده می‌کنند. عده‌ای، استفاده از این ابزارها را به ادیتورهای معمولی ترجیح می‌دهند چون این ابزارها می‌توانند به سرعت و بر اساس پرامپت‌های کاربران ویدیوهای جدید ساخته، به ویدیوها زیرنویس اضافه کنند، از کلیپ‌های کوتاه، ویدیوهایی طولانی تهیه کنند و غیره.

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو
بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

طیف وسیع این ابزارها و قابلیت‌های متنوع آنها باعث شده که این گروه از ابزارهای هوش مصنوعی برای نیازهای مختلف در زمینه تولید ویدیو بسیار مفید باشند. در ادامه مطلب، با بهترین ابزارهای این حوزه آشنا می‌شوید اما قبل از آن لازم به ذکر است که ما مطالب مختلف دیگری هم برای معرفی ابزارهای هوش مصنوعی داریم؛ از جمله بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی، سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی و غیره.

1. Simplified

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: رایگان؛ طرح پرو 19 دلار در ماه و طرح بیزنس 29 دلار در ماه

Simplified یک ابزار ساخت ویدیو با هوش مصنوعی رایگان است که می‌تواند یک ویدیوی طولانی را به چند کلیپ ارتقاء یافته با هوش مصنوعی تبدیل کند. این ابزار یک ادیتور کاربرپسند و مفید هم دارد که به تنظیم ویدیوها و درج زیرنویس برای آنها کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Simplified، مجموعه وسیع امکانات ویرایشی آن است. این ابزار برای ساختن چند کلیپ ارتقاء یافته از یک ویدیوی طولانی‌تر بسیار مفید است.

یکی از قابلیت‌های این ابزار، AI Magic Resizer است که ابعاد ویدیو را برای همه شبکه‌های اجتماعی تنظیم می‌کند. با استفاده از Simplified می‌توانید به راحتی ویدیوهای خودتان را ویرایش کنید. این ابزار برای اشخاصی که سعی دارند بدون نیاز به تهیه ویدیوهای پیچیده، ویدیوهای خودشان را ارتقاء داده و حرفه‌ای‌تر کنند، بهترین هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو است.

2. InVideo

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: رایگان؛ طرح بیزنس 30 دلار در ماه و طرح نامحدود 60 دلار در ماه

InVideo ابزاری است که می‌توانید از آن برای ساخت کلیپ با هوش مصنوعی بر اساس اسکریپت‌های دلخواه استفاده کنید. بر خلاف ابزارهای تولید ویدیو با هوش مصنوعی که می‌توانند بر اساس یک پرامپت متنی ویدیوی کامل بسازند، InVideo از ورودی شما برای سرهم کردن یک ویدیوی ساده با تصاویر و زیرنویس‌های آرشیو استفاده می‌کند. معمولاً در نسخه اولیه این ابزار، ویدیوی شما برای آماده شدن جهت انتشار نیاز به ویرایش‌های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید متن

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

3. Synthesiaبهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: شخصی 22.5 دلار در ماه و طرح اختصاصی برای سازمان‌ها

اگر به دنبال بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو  با استفاده از آواتارهای دلخواه هستید، Synthesia می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد. این ابزار مجموعه‌ای از آواتارها و ویدیوهای الگوی پیش ساخته را دارد که می‌توانید آنها را به صورت دلخواه تنظیم و شخصی سازی کنید. بعلاوه، بیشتر از 120 صدای هوش مصنوعی در Synthesia قرار دارد؛ در نتیجه تنوع امکانات و گزینه‌های در اختیار شما با این ابزار زیاد است.

اگر قصد ورود به بازار تولید محتوای ویدیویی را دارید اما از به کار بردن چهره و صدای خودتان خجالت می‌کشید، Synthesia می‌تواند برای شما، بهترین سایت هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو باشد.

4. Fliki

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: رایگان؛ طرح بیسیک 8 دلار در ماه؛ طرح استاندارد 28 دلار در ماه و پریمیوم 88 دلار در ماه

Fliki یک ابزار تبدیل متن به ویدیو و ساخت ویدیو با هوش مصنوعی رایگان است که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این ابزار، قابلیت تبدیل هر گونه پست وبلاگی، اسکریپت یا پرامپت کوتاه را به یک ویدیوی کامل با استفاده از صدای هوش مصنوعی داشته و برای اشخاصی که به دنبال بهترین هوش مصنوعی برای تبدیل متن به ویدیو هستند، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای برنامه نویسی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی گوگل

5. Veed.io

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: رایگان؛ بسیک 24 دلار در ماه؛ پرو 40 دلار در ماه و بیزنس 95 دلار در ماه

Veed.io یکی دیگر از بهترین ابزارهای تولید و ویرایش ویدیو است که به افزایش سرعت فرایند ویرایش ویدیوها کمک زیادی می‌کند. این پلتفرم، قابلیت‌های پیشرفته متنوعی دارد از جمله امکان تنظیم رزولوشن، اصلاح رنگ‌ها، لرزشگیری تصویر، تهیه زیرنویس و غیره.

راحتی استفاده از Veed.io باعث شده که این ابزار برای کاربران مبتدی بهترین هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو باشد.

6. Ssemble

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: رایگان؛ طرح پرو 30 دلار در ماه

معرفی بهترین هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیو را با Ssemble ادامه می‌دهیم. این ابزار با ترکیب قابلیت‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی، ایده‌های شما را با کمترین تلاش به ویدیوهایی جذاب تبدیل می‌کند. Ssemble می‌تواند همه مراحل ساخت ویدیو را پوشش دهد؛ از اسکریپت نویسی گرفته تا تولید محصول نهایی.

مهم‌ترین و بهترین قابلیت Ssemble تبدیل اسکریپت‌ها به پروژه‌های ویدیویی جذاب است. هوش مصنوعی این سایت محتوا را تحلیل می‌کند تا آن را به جذاب‌ترین ویدیوهای ممکن تبدیل کند. همچنین، با استفاده از قابلیت تبدیل متن به گفتار Ssemble می‌توانید صداهای طبیعی را با لحن‌ها و لهجه‌های مختلف به ویدیوها اضافه کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های Ssemble که آن را تبدیل به بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو کرده، امکان حذف صداهای پس زمینه ناخواسته به صورت کاملاً حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید

بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی برای اندروید و آیفون

7. Runway

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: طرح بسیک همیشه رایگان؛ استاندارد 15 دلار در ماه؛ پرو 35 دلار در ماه و طرح‌های اختصاصی برای سازمان‌ها

Runway یکی دیگر از مجهزترین پلتفرم‌های مجهز به هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت ویدیوها است. چنین ابزارهایی، می‌توانند کارهای مختلفی مثل ویرایش و تولید محتوا را انجام دهند اما کیفیت نتایج بستگی به ورودی‌های ارایه شده و مهارت‌های شما دارد. می‌توانید با استفاده از امکانات بی‌پایان Runway به راحتی ویدیوهایی جذاب و متفاوت بسازید.

طبق نظرات کاربران، برای استفاده از Runway باید تجربه طراحی داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این هوش مصنوعی استفاده کنید. این سایت هم قابلیت‌هایی مثل محو کردن چهره‌های دلخواه، تبدیل یکسری عکس مشابه به تصاویری متحرک، تنظیم سرعت ویدیوها، تقسیم ویدیوها به صحنه‌ها یا کلیپ‌های مختلف، تهیه زیرنویس و غیره را دارد که باعث شده از نظر بسیاری از کاربران بهترین سایت هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو باشد.

8. Pictory

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: طرح رایگان؛ طرح استاندارد 23 دلار در ماه؛ طرح پریمیوم 47 دلار در ماه و طرح‌های اختصاصی برای سازمان‌ها

معرفی بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو را با Pictory ادامه می‌دهیم که به مشاغل برای تولید ویدیوهای کوتاه کمک می‌کند. در این ابزار می‌توانید به راحتی ویدیوهای طولانی را بارگذاری کنید تا Pictory بر اساس آنها ویدیوهای کوتاه تولید کند.

این سایت که در اصل برای تغییر کاربری ویدیوها طراحی شده، به مشاغل برای تولید ویدیوهایی مثل ریلز اینستاگرام و کلیپ‌های فیسبوک جهت حضور پر رنگ‌تر در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید

نحوه استفاده از DALL E 2

9. FlexClip

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: طرح رایگان؛ طرح پرو 9.99 دلار در ماه برای عضویت سالیانه. طرح بیزنسی 19.99 دلار در ماه برای اشتراک سالیانه

FlexClip یک ابزار ادیت ویدیوی رایگان پر از امکانات و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته است. در این پلتفرم، به امکانات مختلفی دسترسی خواهید داشت از جمله قابلیت تبدیل متن به ویدیو، وبلاگ به ویدیو، تولید عکس، تولید اسکریپت، تولید خودکار زیرنویس و تبدیل متن به گفتار.

بعلاوه، تعداد زیاد الگوهای آماده و منبع غنی تصاویر، ویدیوها و موزیک‌های آرشیو، FlexClip را به ویژه برای کاربران تازه کار تبدیل به بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو کرده‌اند. رابط کاربری قوی این پلتفرم باعث شده که ویرایش ویدیو برای همه راحت و قابل انجام باشد.

با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن اشیاء در این رابط کاربری، کاربران به راحتی می‌توانند فیلم‌ها را ترکیب کرده، به آنها متن اضافه کرده، موزیک درج کنند و عناصر دلخواه را بدون هیچ تجربه‌ای در حوزه ادیت ویدیو ویرایش کنند.

اگر به دنبال بهترین هوش مصنوعی رایگان برای انجام کارهایی مثل ویرایش ویدیو هستید، حتماً FlexClip را در نظر داشته باشید.

10. Vidyo.ai

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو

قیمت: رایگان

Vidyo.ai بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو از روی ویدیوهای طولانی و تبدیل آنها به کلیپ‌های کوتاه است. کافیست ویدیوی خودتان را بارگذاری کرده و تنظیماتی مثل فرمت، الگوها، کانالی که در آن پست می‌کنید و غیره را مشخص کنید. کار کردن با این ابزار برای ساختن کلیپ جهت انتشار در یوتیوب بسیار راحت است.

این ابزار قابلیت تولید کپشن‌های دقیق، ایجاد برچسب زمانی برای توضیحات بهتر و تغییر ابعاد ویدیوها را با هر فرمت دلخواهی دارد. اگر به دنبال بهترین هوش مصنوعی برای تبدیل متن به ویدیو و تغییر کاربری ویدیوها هستید، حتماً Vidyo.ai را در نظر داشته باشید.

نتیجه‌گیری

ابزارهای ایجاد و ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی می‌توانند به افزایش سرعت و راحت‌ترشدن فرایند تولید ویدیو کمک کنند. این ابزارها طوری طراحی شده‌اند که استفاده از آنها بسیار راحت باشد. می‌توانید بسته به نیازهای خودتان، ابزارهایی را انتخاب کنید که جریان کار شما را راحت‌تر کنند. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده و به شما جهت انتخاب بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

ابزارهای هوش مصنوعی ساخت ویدیو، چه کارهایی را به صورت خودکار انجام می‌دهند؟

ابزارهای هوش مصنوعی ساخت ویدیو قابلیت اتوماسیون کارهایی مثل برش زدن و ترکیب کلیپ‌ها، اضافه کردن زیرنویس، تبدیل اسکریپت به ویدیو و حتی تولید محتوای متنی از پرامپت‌ها را دارند.

بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو چه ابزاری است؟

ابزارهایی مثل Simplified، InVideo، Synthesia، Fiki و غیره جزء بهترین ابزارهای ساخت کلیپ با هوش مصنوعی و ویرایش آن هستند.

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی با گوشی با چه ابزارهایی انجام می‌شود؟

Videoleap، Capcut، AI Video Editor و غیره جزء اپلیکیشن‌های ساخت ویدیو با هوش مصنوعی با گوشی هستند.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین هوش مصنوعی برای ساخت ویدیو چیست؟ شما تجربه استفاده از کدام ابزار را دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر