coinex
otetmarket
propification.com

لیست ترندترین گوشی‌های هفته 35 میلادی منتشر شد؛ گلکسی A55 بار دیگر صدرنشین شد

پس از دو هفته خانواده پرطرفدار گوگل پیکسل 9 سرانجام جایگاه خود را به رقیبان واگذار کرد. این گروه تازه وارد در اولین حضورش در لیست ترندترین گوشی‌های هفته جایگاه اول تا سوم را تصاحب کرده بود.

طبق گزارشی که gsmarena از ترندترین گوشی‌های هفته تهیه کرده، سامسونگ کام‌بک قوی زده و در صدر این لیست قرار گرفته است. بله همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ گلکسی A55 محبوب دوباره جایگاه خود را پس گرفته و در صدر در لیست ترندترین گوشی‌های هفته دیده می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

جایگاه دوم هم به یار همیشگی‌اش گلکسی اس 24 اولترا رسیده اما نگران نباشید خانواده پرطرفدار گوگل پیکسل 9 خیلی هم دور نشده و یکی از اعضای آن، پیکسل 9 پرو XL توانسته جایگاه سوم خود را حفظ کند.

قهرمان دو هفته گذشته، گوگل Pixel 9 Pro به رتبه چهارم سقوط کرده و پس از آن هم ردمی نوت 13 پرو در جایگاه پنجم قرار گرفته است. سامسونگ گلکسی A15 این بار در رتبه ششم قرار دارد، در حالی که اپل آیفون 15 پرو مکس به رتبه هفتم صعود می‌کند.

ردمی نوت 13 اکنون جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده و پیکسل 9 وانیلی به رتبه نهم سقوط کرده و با خروج از لیست ترندترین گوشی‌های هفته فاصله چندانی ندارد.

و در آخر، لیست ترندترین گوشی‌های هفته 35 میلادی با سامسونگ Galaxy A35 به پایان می‌رسد. این بدان معناست که آیکو Z9s Pro از این رقابت جا مانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لیست ترندترین گوشی‌های هفته 35 میلادی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر