coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین کانال های آهنگ تلگرام ؛ راهی به دنیای موسیقی از تلگرام!

بهترین کانال های آهنگ تلگرام چه کانال هایی هستند؟ امروزه کانال های بسیاری به ارائه موزیک و محتوای مرتبط با آن میپردازند. اما بهترین ها کدامند؟

طبق آمار بیش از 50 درصد مردم، آخرین کاری که قبل از به خواب رفتن انجام می دهند چک کردن گوشی تلفن همراهشان است. این آمار نشان می دهد که نه تنها افراد از طریق تلفن همراه و شبکه های اجتماعی اخبار مورد نظر خود را به دست می آورند بلکه از این وسیله به عنوان اصلی ترین رکن سرگرمی خود استفاده می کنند.

این روزها را می توان عصر حکمرانی کانال های تلگرامی در عرصه رسانه های فضای مجازی دانست. در روزهایی که سایت ها و حتی شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک کنم رونق تر از همیشه هستند کانال های تلگرامی روز به روز بر تعداد مخاطبان خود اضافه می کنند. کانال ها در جذب ممبر و مخاطب از هم سبقت می گیرند چرا که امروز قدرت یک کانال تلگرام نه به خاطر کیفیت یا مستدل و مستند بودن تولیداتش که به دست آوردن ممبر به هر شکل است. با این وصف امروز برخی کانال های تلگرامی توانسته اند از مرز سه میلیون مخاطب عبور کنند که اتفاق ویژه ای در دنیای رسانه های فارسی به حساب می آید.

این صمیمیت انسان با گوشی تلفن همراه خوراک مناسبی برای فعالان مجازی مهیا کرده است و با اقبال مخاطب شاهد رشد قاچ گونه کانال های تلگرامی در ایران با موضوع «همه چیز» هستیم. در این کانال ها هرچه بخواهید پیدا می کنید؛ مطالب طنز، سرگرمی، خبری، عکس، فیلم، تبلیغات و گاهی حتی تحلیل هایی سطحی از معضلات اجتماعی. اما نکته قابل توجه این است که این کانال ها هرچه از نظر کمی افزایش پیدا می کند در یک نمودار برعکس کیفیت شان پایین تر می آید، بنابراین می توان حدس زد که این مشکل با توجه به تعداد زیاد دنبال کننده های کانال ها چه بلایی بر سر ذائقه مخاطب می آورد.

بهترین کانال های آهنگ تلگرام

بعد از راه اندازی کانال در سرویس پیام رسان تلگرام، شاید هیچ یک از کاربران این اپلیکیشن هم فکر نمی کردند که کانال های تلگرام به این سطح از محبوبیت رسیده و به راهی ساده برای کسب درآمد و اطلاعات تبدیل شوند؛ حالا کانال ها جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مخاطبین تلگرام هستند و مردم روزانه برای خواندن مطالب گوناگون به آن ها سر می زنند، برخی برای دانلود فیلم به بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم و برخی برای پیگیری اخبار بورس به بهترین کانال های بورس تلگرام مراجعه میکنند.

با توجه به گزارشات منتشر شده توسط خود تلگرام، ایران یکی از پر مخاطب ترین کشورهای این سرویس پیام رسان بوده و بنابراین طبیعی است که کانال های ایرانی از محبوبیت فراوانی برخوردار باشند

پیشتر در بررسی پرجمعیت ترین کانال های تلگرام، گفتیم که هم اکنون در بین 100 کانال پر عضو جهان، پر بازدیدترین آن ها ایرانی بوده و حتی چند مورد از آن ها بالای یک میلیون کاربر دارند.

بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ

با استناد به آمار وب سایت tkanal.ir، اگر بخواهیم تعداد کانال های ایرانی را بر اساس اعضا تقسیم بندی کنیم بیشترین سهم به کانال های 101 تا 500 کاربر با 26 درصد می رسد. کمترین سهم هم همانگونه که می توانید حدس بزنید، مربوط به کانال های ایرانی بالای پانصد هزار عضو با 0.1 درصد است.

جالب است بدانید که در دسته بندی بندی موضوعی کانال ها، نزدیک به 59 درصد در زیر شاخه «سایر» قرار می گیرند، به عبارت بهتر کانال هایی که در حوزه مشخصی فعالیت نمی کنند و استفاده های چند منظوره دارند. اما بین موضوعات موجود، سرگرمی با 6.8 درصد سهم محبوب ترین موضوع بین کانال های ایرانی است. در رتبه دوم هم آموزش با 4.5 درصد جا خوش کرده است.

همانطور که در بالا گفت شده کانال های تلگرامی موضوعات مختلفی دارند. یکی از این موضوعات که طرفداران فراوانی دارد. موزیک است. موزیک در تلگرام  با تب تندی در میان کاربران فرستاده یا به عبارتی فوروارد میشوند. بنابراین در این مقاله قصد داریم که لیستی از بهترین کانال های آهنگ تلگرام را به شما معرفی کنیم.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به موسیقی و موزیک علاقه دارند، قطعا در لیست کانال های تلگرامی خود، یک یا چند کانال یا گروه تلگرامی خواهید داشت که با استفاده از آن ها بتوانید از بروز ترین و جدیدترین موسیقی های روز دنیا، بهره ببرید. محتوای صوتی در تلگرام همواره از طرفداران زیادی برخوردار بوده به طوری که در چند هفته اخیر، صدرنشین جدول تعداد بازدید، از آن فایل های صوتی در تلگرام بوده است.

به همین دلیل تعداد کانال هایی که اقدام به انتشار فایل های صوتی و خصوصا موزیک های جدید و پرطرفدار می نمایند، بسیار زیاد است. اما همه این کانال ها لزوما در سطح خوبی نبوده و نمی توان گفت که هر کانال آهنگ یا موزیکی در تلگرام، یک کانال خوب محسوب می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از پرطرفدارترین و بهترین کانال های آهنگ تلگرام را معرفی کرده و لینک عضویت در این کانال ها را نیز معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال های آهنگ تلگرام

در ادامه به شما فهرست بهترین کانال های آهنگ تلگرام را ارائه خواهیم کرد. برای عضویت و یا مشاهده محتوای هر یک از این کانال ها، تنها کافی است از طریق تایپ آیدی کانال در قسمت جستجوی تلگرام، کانال مورد نظر خود را یافته و در آن عضو شوید. کانال های معرفی شده در این بخش، جزو بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام موزیک و آهنگ می باشد که همواره در حال به روز رسانی و ارائه جدیدترین موسیقی های روز می باشند.

کانال موزیک melobit

با ایدی   @melobit و با بیش از  3.6 میلیون کاربر، جزو پرطرفدار ترین کانال آهنگ و موسیقی در تلگرام است. این کانال  جدیدترین آهنگ ها را با بهترین کیفیت به کاربران پرشمار خود ارائه میدهد.شما میتوانید جدیدترین موزیک ها را از کانال رسمی ملوبیت دانلود نمایید. این کانال یک ربات هم بنام ملوبات نیز دارا می باشد.

ملوبات رباتی است که توسط عوامل ملوبیت تهیه و ساخته شده است. پیشتر در معرفی بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام به تفصیل به معرفی ربات های اینچینی پرداخته بودیم.

بهترین کانال های آهنگ تلگرام
بهترین کانال های آهنگ تلگرام

در این ربات شما میتوانید جدیدترین موزیک های ایرانی – خارجی -ترکی و عربی را درخواست و انتخاب کرده تا جدیدترین ها را دریافت کنید. همچنین امکان دریافت آهنگ بر اساس :پر دانلود روز – پر دانلود هفته و محبوب ترین ها امکان پذیر است. به علاوه شما میتوانید نام آهنک – نام خواننده را سرچ کنید تا آرشیو های کامل شامل تک آهنگ ها و آلبوم ها را دریافت کنید.از نکات و نقاط قوت این ربات این است وقتی آهنگی را انتخاب میکنید میتوانید درخواست دمو آهنگ – کاور آهنگ – متن آهنگ – مشخصات آهنگ – دانلود بر اساس کیفیت های مختلف و اشتراک گذاری را ارسال کنید و چیزی که مدنظر شماست به شما ارائه میشود.

کانال موزیک دنیای ترانه

این کانال با ایدی @dtaraneh اعضایی بیش از  4.6 میلیون نفر دارد. دنیای ترانه جزو ان دسته از شبکه هایی است که تنوع زیادی در عرضه اهنگ های خود دارد و طبع و سلیقه همه افراد را  در موسیقی در نظر می گیرد. پس بنابراین برای مخاطبان موزیک دوست میتواند انتخاب مناسبی باشد. لازم به ذکر است که این کانال تلگرامی نه تنها در تلگرام بلکه در روبیکا نیز فعالیت پررنگی دارد.

بهترین کانال های آهنگ تلگرام
بهترین کانال های آهنگ تلگرام

بیشتر بخوانید:

کانال موزیک رادیو جوان

این شبکه با ایدی @radiojavanfm و کاربرانی با بیش از 295 هزار نفر در پیام رسان تلگرام در حال فعالیت است. رادیو جوان در عرصه کانال های تلگرامی پیشرفت چشمگیری داشته البته به غیر این کانال شما میتوانید اهنگ های عرضه شده در این مجموعه را در اپلیکشین مخصوص رادیو جوان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

بهترین کانال های آهنگ تلگرام
بهترین کانال های آهنگ تلگرام

کانال پارس موزیک

این کانال با ایدی parsmusicoriginal@ و با کاربرانی بیش از 13 هزار نفر در این عرصه فعالیت می کند. این کانال هم تمام تلاش خود را می کند تا تمام سلیقه های افراد در نظر بگیرید و مطابق با آن برای جذب مخاطب تلاش کند.

بهترین کانال های آهنگ تلگرام
بهترین کانال های آهنگ تلگرام

بیشتر بخوانید:

کانال دنیای موزیک

این کانال با ایدی donya_music@ و کاربرانی بیش از 259 هزار نفر به فعالیت خود در کانال تگرام میپردازد.  این کانال نیز گلچینی نوین از اهنگ های ترکی، افغانی، لاتین، انگلیسی  و غیره را به صورت کاملا به روز  در اختیار مخاطبان خویش قرار میدهد. شما با عضویت در این کانال میتوانید به راحتی اهنگ های مدنظر خود را جست و جو و دانلود کنید  و در نهایت از آن لذت ببرید.

بهترین کانال های آهنگ تلگرام
بهترین کانال های آهنگ تلگرام

کانال بانک موزیک

این کانال با ایدی @music_bantel   با تعداد بیش از 1.5 میلیون عضو در این شبکه فعالیت میکند. در این شبکه نه تنها شما میتوانید اهنگ های مورد علاقه را سرچ و دانلود کنید، بلکه میتوانید  در لحظه آن را ادمین کانال درخواست کنید تا اهنگ درخواستی خود را دریافت کنید.

بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ
بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ

بیشتر بخوانید:

کانال موزیک شاد

این کانال با ایدی @muzicshad  با کاربرانی بیش از 1 در تلگرام فعالیت میکند. در این کانال شما همه نوع اهنگی اعم از شاد، غمگین، محلی و غیره را شما میتوانید در آن جست و جو کنید. و کمی از دنیای اطراف خود جدا شوید و لذت ببرید.

بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ
بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ

کانال one music

این کانال با ایدی @onemusic64 و با کاربرانی با تعداد 15 هزار نفر فعالیت میکند. این کانال البته با وجود نوپا بودن، از کانالهایی با مجموعه خوب موسیقی به شمار می آید.

بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ
بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ

بیشتر بخوانید:

کانال musicalika

این شبکه با تعداد کاربران  بیش از 8 هزار نفر و با ایدی @musicalikal در این شبکه تلگرامی فعالیت میکند و طیف گسترده ای از انواع موسیقی را به کابرانش ارائه میدهد. این کانال برخلاف رویه عموم کانال های فارسی زبان، درکنار ارائه موسیقی ایرانی، به ارائه موسیقی به زبان های مختلف نیز میپردازد.

بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ
بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ

کانال آهنگ و ترانه

این کانال با ایدی @A_taraneh  و با تعداد بیش از 24 هزار نفر مشغول فعالیت در عرصه وسیع تلگرام است. این شبکه به گفته خود کانالی بسیار زیبا و با گلجینی از اهنگ های قدیمی و جدید می باشد و علاوه بر اهنگ، کلیپ هایی را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد.

بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ
بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ

بیشتر بخوانید:

کانال موزیک خارجی

این شبکه با ایدی  @m_u_s_i_c_10_10  و با تعداد بیش از 2 هزار کاربر فعالیت خود را با محور عرضه موزیک های خارجی به فارسی زبانان پایه ریزی کرده است. این شبکه علاوه بر قرار دادن موزیک های غیر فارسی، متن انان به همراه ترجمه را نیز در کنار ان به مخاطبان خویش تقدیم میکند.

بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ
بهترین کانال های تلگرامی دانلود آهنگ

کانال ترانه و آهنگ

از دیگر کانال های فعال در حوزه موسیقی در تلگرام است که با بیش از 10 هزار عضو، فعالی خوب و مستمری دارد. آیدی این کانال، Jammusic است.

بهترین کانال موزیک جدید
بهترین کانال موزیک جدید

کانال موزیکفا

کانال موزیکفا با آیدی MusicfaHD @ و بیش از 606 هزار عضو از جمله فعالان با سابقه در حوزه موسیقی است که علاوه بر ارائه موزیک های فارسی، موسیقی ملل مختلف را نیز به کرابران ارائه میدهد.

بهترین کانال موزیک جدید
بهترین کانال موزیک جدید

بیشتر بخوانید:

کانال رادیو موزیک

با آیدی Radiomizix @ از دیگر کانال های محبوب این لیست است. گواه این مدعا تعداد بالای یک میلیون نفری کاربران آن است. این کانال علاوه بر ارائه سبک های مخنلف موسیقی فارسی، به ارائه موسیقی به زبان های خارجی نیز میپردازد.

بهترین کانال موزیک جدید
بهترین کانال موزیک جدید

کانال موزیک pmc

این کانال موسیقی با ایدی @musicall_pmc و با جمعیت بیش از 23 هزار نفر در تلگرام فعالیت میکند. در این کانالی تلگرامی شما میتوانید تمامی اهنگ هایی را که در شبکه ماهواره ای pmc پخش می شود شما میتوانید در این کانال به راحتی دانلود کنید. این شبکه از تنوع اهنگ های زیادی برخوردار است و مخاطبان را با همه نوع سلیقه موسیقی راضی می نماید.

بهترین کانال موزیک جدید
بهترین کانال موزیک جدید

کانال رادیو موزیکال

این شبکه با ایدی @radio_musical  و با جمعیت 210 هزاران نفر در این محیط فعالیت میکنند. در این کانال همه نوع موسیقی اعم از ایرانی و غیر ایرانی را به راحتی جست و جو خواهید و صد البته جست و جویتان بی تنتیجه نخواهد ماند.

بهترین کانال موزیک جدید
بهترین کانال موزیک جدید

کانال bassmuzic

این کانال تلگرانی با ایدی @bassmuzic و با جمعیتی بیش از 217 هزار نفر در محیط تلگرام در حال فعالیت است. این کانال همانگونه که از اسمش مشخص است موزیکی را در دسترس مخاطب قرار می دهد که از موزیک های ارائه شده در دیگر شبکه ها متفاوت است. همین موضوع باعث شده که این کانال خود از دیگر کانال های موسیقی متمایز کنند . در این کانال اهنگ هایی به شما ارائه میشود که بیشتر مناسب ورزش، مهمانی و فعالیت های هیجانی و پر انرژی هستند. همچنین کاملا مناسب سیستم صوتی و تصویری دارای بیس است.

بهترین کانال موزیک جدید

بیشتر بخوانید:

کانال موسیقی میکروفون

این کانال با ایدی @microphonecom و با جمعیت بیش از 13 هزار نفر در تلگرام فعالیت میکنند این کانال هم مانند دیگر کانال های دیگر موزیک نیز اهنگ های روز دنیا را در این محیط منتشر میکند و نظر مخاطبان را به خویش جلب میکند. در این شبکه نیز شما میتوانید اهنگ های مورد نظر را خود را با یک سرچ خیلی ساده بدست بیاورید و لذت ببرید. البته طبق مشاهدات این شبکه اکثرا اقدام به عرضه اهنگ های فارسی کرده است و تعدا اهنگ های غیر فارسی ان کمتر از آهنگ های ایرانی و فارسی آن میباشد.

بهترین کانال موزیک جدید
بهترین کانال موزیک جدید

کانال تونر موزیک

این کانال با ایدی @tunermusic و با جمعیت بیش از 8 هزار نفر فعالیت میکند. این شبکه اقدام به انتشار اهنگ های ترند روز میکند. در این کانال علاوه بر دانلود اهنگ ها شما میتوانید داستان و تفاسیر پشت موزیک هارا هم یکجا مشاهده کنید چرا که شعار این کانال: «پشت هر اهنگی داستانی نهفته است» سر لوحه کار خویش قرار می دهد که این میتواند امتیاز بخصوصی برای این کانال محسوب شود و مخاطب مخصوص و علاقمند خود را جلب کند.

بهترین کانال موزیک جدید

بیشتر بخوانید:

گردآوری: techrato

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام کانال @farskids که از همه این ها بزرگتره و منم روش تعصب دارم چون 10 سالی هست فکر میکنم عضوشم رو تو لیستتون قرار بدید

    پاسخ

    تو لیستتون میتونست کانال تک ملودی هم قرار بگیره : takmelody_ir
    من آهنگ های جدیدمو از اینجا معمولا دانلود میکنم

    پاسخ

    سلام چجوری میشه کانالم رو اینجا بزارم؟

    پاسخ