coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی جذاب گلکسی Z fold 4 سامسونگ را در این تصاویر ببینید

اخبار بسیاری در خصوص طراحی جذاب گلکسی Z fold 4 منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات این محصول منحصر به فرد با تکراتو همراه باشید.

پس از معرفی رسمی سامسونگ از سری گلکسی اس 22، شایعات درمورد این شرکت به سمت دستگاه‌های آینده تاشو سامسونگ متمرکز شده است. چند روز پیش، اولین تصویر احتمالی از گلکسی زد فولد 4 فاش شد. امروز نیز چند تصویر احتمالی دیگر از این گوشی تاشو سامسونگ منتشر شده است.

ویژگی‌های گلکسی Z Fold 4

Tips ter Waqar Khan (@WaqarKhanHD) چند تصویر واضح‌تر از گلکسی Z فولد 4 منتشر کرده است. اگر این تصاویر منتشر شده طرح نهایی از گوشی گلکسی Z Fold 4 باشد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ از طراحی مشابه Galaxy S22 Ultra که اخیرا وارد بازار شده، برای دوربین‌های این گوشی، استفاده کرده است. در واقع هیچ ماژول دوربینی برای این گوشی وجود ندارد و سنسور‌های دوربین آن به صورت مجزا و جداگانه در بدنه‌ی  بدنه‌ی پشتی این گوشی‌ قرار گرفته شده است.

با توجه به عکس‌های منتشر شده از Galaxy Z Fold 4 به نظر می‌رسد که این دستگاه مانند گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فولد 3 دارای یک صفحه نمایش باریک و ظریف است.

گلکسی Z Fold 4
گلکسی زد فولد 4 / سامسونگ Z fold 4 / سامسونگ گلکسی زد فولد 4

همچنین سامسونگ در این دستگاه به جای استفاده از حسگر درون نمایشگر‌، از حسگر اثر انگشت خازنی در گلکسی Z Fold 4 استفاده کرده است. احتمالا سامسونگ در نسل بعدی گوشی‌های زد فولد، همچنان از تنظیمات دوربین سه‌گانه استفاده خواهد کرد اما مشخص نیست که بخواهد سنسور دوربین‌ها را ارتقا دهد.

از اصلی‌ترین ویژگی گلکسی Z Fold 4 که مهم‌ترین پیشرفت این شرکت در طراحی Galaxy Z Fold 4 تلقی می‌شود، قرار دادن اسلات قلم S در داخل این دستگاه است.

در حالی که گلکسی زد فولد 3 که اولین گوشی‌ تاشو سامسونگ بود، از قابلیت قلم S بهره‌مند بود اما جایگاه اختصاصی برای نگه‌داری قلم S را نداشت.

همین موضوع باعث محدود شدن استفاده از قلم شده و بسیاری از کاربران از شرکت کره‌جنوبی را وادار به درخواست بهبود این قابلیت را کرده است. اما امیدواریم سامسونگ، ظرفیت باتری را برای رسیدن به این هدف کاهش نداده باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص طراحی جذاب گلکسی Z fold 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر