coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کانسپت Galaxy A54 را در این تصاویر و ویدیو تماشا کنید

گلکسی A54 گوشی‌ای با طراحی فوق‌العاده جذاب از گوشی‌های سری A سامسونگ است که هم‌اکنون تصاویر مفهومی این گوشی، به صورت رسمی منتشر شده است.

می‌توان گفت گوشی‌های سری A سامسونگ، به دلیل قیمت مناسب باتوجه به امکاناتی از جمله صفحه‌نمایش بزرگ، دوربین‌های کیفیت مناسب و باتری‌های قوی که ارائه می‌دهند، جزو پرطرفدارترین گوشی‌های این کمپانی محسوب می‌شوند. اما حالا می‌خواهیم در این مطلب تصاویری از جدیدترین گوشی این سری که مدت کوتاهی پس از عرضه گلکسی A53، ویدیو‌های آن منتشر شده، با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

مقایسه Galaxy A54 با نسخه قبلی خود، Galaxy A53

قبل از اینکه به مشخصات گوشی گلکسی A54 بپردازیم، می‌خواهیم کمی از ویژگی‌های گلکسی A53 5G را به طور خلاصه بیان کنیم. این گوشی سامسونگ، دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080*2400 است که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه شامل یک تراشه 5 نانومتری اگزینوس است که در دو نسخه 6 و 8 گیگابایت رم و همچنین 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه می‌شود.

کانسپت Galaxy A54 را در این تصاویر و ویدیو تماشا کنید

با آنکه به نظر می‌رسد تا عرضه مدل Galaxy A54 مدت زیادی باقی مانده است و هنوز اطلاعاتی از زمان رونمایی این گوشی در دسترس نیست، اما رندر‌های مفهومی این گوشی که توسط Technizo Concept ارائه شده، چندی پیش در LetsGo Digital منتشر شده است. هم‌اکنون می‌توان گفت با توجه به تصاویر منتشر شده، تفاوت اصلی گلکسی A53 و A54 در ظاهر این دو گوشی است. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین چهار‌گانه، تعبیه شده است. همچنین از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.2) که در گلکسی A51، گلکسی A52 و گلکسی نیز A53 یافت می‌شود نیز بهره‌ می‌برد.

از دیگر تغییرات ظاهری این گوشی، می‌توان به وجود اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر و همچنین قاب متقارن که در دور‌تا‌دور صفحه‌نمایش قرار گرفته است اشاره کرد. درواقع این قاب، باعث ضخیم‌تر شدن حاشیه این گوشی نسبت به گلکسی A53 شده است. اما از لحاظ اندازه 6.5 اینچی نمایشگر Super AMOLED، با قابلیت وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز کاملا با نسخه A53 شباهت دارد. گفتنیست که باتوجه به تصاویر منتشر شده، نمی‌توان از این نکته که اندازه صفحه‌نمایش A54 کوچک‌تر از مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس است، صرف‌نظر کرد.

مشخصات Galaxy A54

دوربین Galaxy A54 با ویژگی‌‌ای از جمله پردازش بهبود یافته تصویر، در وضعیت نور کم در ساعات پایانی روز، نسبت به مدل قبلی خود برتری دارد. اما جایگاه درنظر گرفته شده برای این دوربین در پنل پشتی گوشی، همانند گلکسی A53 است. گمان می‌رود که این دوربین چهار‌گانه با کیفیت، شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و در نهایت سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی باشد.

رند‌های منتشر شده در LetsGo Digital از وجود یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی به همراه شارژ سریع 25 واتی خبر می‌دهد. احتمالا این دستگاه، در دو نسخه 6 و 8 گیگابایت رم و با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، به بازار عرضه شود. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند، از یک اسلات microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی کند. اما از جک 3.5 میل‌متری هدفون، بهره نمی‌برد. شاید بتوان گفت تنها نقطه ضعف این گوشی میان‌رده، کاهش عمر باتری به دلیل اتصال 5G و نرخ نوسازی 120 هرتز باشد.

به گفته PhoneArena، گوشی Galaxy A54، به احتمال زیاد در اوایل سال آینده در ماه‌های مارس یا آوریل، عرضه شود. قیمت آن نیز از 449.99 دلار آغاز خواهد شد. همچنین باید گفت که نسخه‌های اپراتوری این دستگاه با قیمت‌های ارزان‌تری در دسترس خواهند بود. پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال گوشی‌ای با قیمت مناسب در عین حال امکانات ویژه می‌گردید، گوشی میان‌رده گلکسی A54 با داشتن ویژگی‌های پرچمداران سامسونگ، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کانسپت Galaxy A54 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر