coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A52 سامسونگ ارائه شد

رابط کاربری One UI 4.1 با ویژگی‌های کاربردی منحصر‌به‌فرد، برای گوشی محبوب گلکسی A52 که از گوشی‌های سری A سامسونگ است، به طور رسمی ارائه شد.

رابط کاربری One UI 4.1 جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری شرکت سامسونگ است که همزمان با خانواده گلکسی اس 22، معرفی شد. این آپدیت که مبتنی بر اندروید 12 است، برای نسخه 5G گلکسی A52 در ماه گذشته عرضه شد. اما این‌بار برای نسخه 4G این گوشی‌ها که نزدیک به 4 ماه پیش One UI 4 را دریافت کرده بودند، در دسترس خواهد بود.

با توجه به اسکرین‌شات‌های مربوط به این آپدیت که در توییتر به اشتراگ گذاشته شده، رابط کاربری One UI 4.1 دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از جمله ابزار‌های ویرایش عکس در گالری و ویجت‌های بهبود یافته است. علاوه بر این شما قادر هستید در دستگاه‌های قلم‌دار خود، یادداشت برداری کنید و کارهای مهم خود را بنویسید و سپس این نوشته‌ها را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید لینک صفحات وب را کپی کرده و به یادداشت‌ها اضافه کنید.

قابلیت‌های رابط کاربری One UI 4.1

حال در ادامه به ویژگی‌های دیگر رابط کاربری One UI 4.1 می‌پردازیم:

۱- قابلیت Google Duo Live Sharing

با قابلیت Google Duo Live Sharing کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه Google Duo، از هر نقطه جهان، صفحه نمایش دستگاه خود را برای کارهایی از جمله کنفرانس کاری وبه برنامه‌ریزی سفر با دوستان به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانند از طریق این قابلیت، تصاویر گالری و یادداشت‌های خود را در Samsung Notes با دیگر افراد به اشتراک بگذارند.

رابط کاربری One UI 4.1

۲- قابلیت RAW Expert

اپلیکیشن Expert RAW از دیگر قابلیت‌های کاربردی این آپدیت است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه‌ی ویرایش عکس، از طریق کنترل نوردهی و ISO و انتخاب لنز مناسب عکس‌های مورد نظر خود را روتوش کنند و این عکس‌ها را با کیفیت بالاتر از نسخه اصلی خود آن تحویل بگیرند.

۳- قابلیت «پاک کن» هوشمند

با قابلیت Eraser کاربران می توانند سایه‌ها، بازتاب‌ها و حتی اشیای ناخواسته که عکس را خراب کرده است، به راحتی از طریق این پاک کن هوشمند، حذف نمایند. برای این کار تنها کافیست که بر روی گزینه‌ی «پاک کردن سایه‌ها» یا «پاک کردن بازتاب‌ها» کلیک کنند تا عکس خود را بدون المان‌های اضافه‌ دریافت کنند.

۴- اشتراک گذاری راحت عکس

در این قابلیت جدید در رابط کاربری One UI 4.1 گوشی شما ویرایش‌های متناسب با عکس دلخواهتان را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب یکی از این ویرایش‌ها، عکس خود را ادیت کرده و سریعا اشتراک‌گذاری کنید.

گفتنیست که One UI 4.1 هم‌اکنون، تنها در برزیل قابل دسترس است. اما به زودی برای گوشی‌های اندروید سایر مناطق عرضه خواهد شد. اما اگر پس از عرضه رسمی موفق به دریافت این آپدیت در گوشی Galaxy A52 نشدید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات گوشی و سپس منوی به‌روز‌رسانی نرم‌افزار، رابط کاربری One UI 4.1 را به صورت دستی نصب نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رابط کاربری One UI 4.1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    برای من صد ساله اومده😐

    پاسخ

    من نزدیک دو هفتست این آپدیتو انجام دادم اونوقت شما نوشتید که تازه تو برزیل منتشر شده؟؟؟؟😐

    پاسخ

    چرا برای من نیومده؟؟

    پاسخ