coinex
راهنمای خرید تکراتو

توییتر در حال حاضر اجازه می دهد هر کسی به شما پیغام های مستقیم بفرستد

توییتر یک قابلیت اختیاری معرفی کرده است که به شما امکان می دهد پیام های مستقیم را از هر کسی دریافت کنید، حتی کاربرانی که شما آن ها را دنبال نمی کنید یا کسانی که شما را دنبال نمی کنند. خوشبختانه این قابلیت به صورت پیش فرض خاموش است – شما می توانید آن را در منوی تنظیمات تغییر دهید.

توییتر یک قابلیت اختیاری معرفی کرده است که به شما امکان می دهد پیام های مستقیم را از هر کسی دریافت کنید، حتی کاربرانی که شما آن ها را دنبال نمی کنید یا کسانی که شما را دنبال نمی کنند.

خوشبختانه این قابلیت به صورت پیش فرض خاموش است – شما می توانید آن را در منوی تنظیمات تغییر دهید.

این قابلیت با یک دکمه جدید “پیغام ها” در اپلیکیشن توییتر در iOS و اندروید همراه است.

توییتر در ابتدا صندوق ورودی خود را برای پیغام های مستقیم از هر کسی را در سال 2013 افتتاح کرد ولی به سرعت آن قابلیت را حذف نمود.

در حال حاضر آن قابلیت برگشته است، به احتمال زیاد بنابراین شبکه های اجتماعی می توانند تلاش کنند که سهم عمده ای در جایگاه جهان رو به رشد اپلیکیشن های پیام رسانی داشته باشند – جایی که فیسبوک تا بدین جا بدون شک اقدامات موفقیت آمیزی در جهتِ بر آشفته ساختنِ پر و بال های توییتر انجام داده است.

علاوه بر این، توییتر در یک پست وبلاگی اشاره کرد که DMing که کمتر محدود شده باشد، به کاربران اجازه خواهد داد ارتباط آسانتری با کسب و کارها داشته باشند، چیزی که ما همه قادر خواهیم بود که با آن موافق باشیم این خواهد بود که دیگر مجبور نیستیم حساب کاربری Comcast را دنبال کرده و فقط می توانیم به طور خصوصی بر سر آن فریاد بکشیم.

اما هر کسی که این قابلیت را فعال می کند خودش را در معرضِ سوء استفاده، از سوء استفاده های خصوصی توسط غریبه ها گرفته تا سوء استفاده های عمومی بسیاری، که حتی در حال حاضر نیز متحمل می شود، قرار می دهد – چیزی که توییتر هنوز هم برای رسیدگی به آن به یک راه معنی دار نیاز دارد و به زودی امیدواریم اتفاق بیفتد.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر