coinex
راهنمای خرید تکراتو

فیرفون 2 ؛ اولین گوشی هوشمند مدولار جهان

فیرفون 2 برای عرضه روانه بازار شد.  گوشی مدولار فیرفون 2 که به طور رسمی در اکتبر امسال راه اندازی شد طبق وعده داده شده برای تحویل به مشتریان اروپایی، با قیمت 529.38 یورو (حدود 2,100,000 تومان) عرضه شد.

فیرفون 2، اولین گوشی هوشمند مدولار جهان برای عرضه روانه بازار شد.

گوشی مدولار فیرفون 2 که به طور رسمی در اکتبر امسال راه اندازی شد طبق وعده داده شده برای تحویل به مشتریان اروپایی، با قیمت 529.38 یورو (حدود 2,100,000 تومان) عرضه شد.

مدیر روابط عمومی فیرفون، پُستی در وبلاگ شرکت گذاشت که این گونه بود ” من به عنوان مدیر روابط عمومی، می خواهم شخصا به آن دسته از دارندگان فیرفون که جدیدا به جامعه ما ملحق شده اند تبریک بگویم.”

هزار دستگاه اول گوشی های هوشمند مدولار فیرفون 2 در این ماه عرضه می شود و بقیه گوشی های پیش فروش شده در ژانویه سال آینده تحویل داده خواهد شد. شایان ذکر است گوگل در ماه آگوست اعلام کرد، راه اندازی پروژه گوشی های هوشمند مدولار آرا (Ara) تا سال 2016 به تعویق می افتد. گوشی فیرفون 2 اولین گوشی هوشمند مدولار است که برای عرضه به بازار آماده شده است. در زمان راه اندازی، این شرکت به طور خاص به این نکته اشاره کرد که این گوشی تنها برای استفاده کنندگان اروپایی طراحی شده است. این کمپانی برای پشتیبانی از سیستم عامل سیل فیش (Sailfish) در گوشی هوشمند فیرفون 2 با شرکت جولا (Jolla) همکاری داشته است. اگر چه در اولین محموله ها این گوشی با سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ عرضه می شود.

مشخصات گوشی فیرفون 2:

فیرفون 2، یک نمایشگر LCD ،اینچی 5  با کیفیت تصویری فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل ) دارد که با کورنینگ گوریلا گلس محافظت می شود. این گوشی قدرت خود را از پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 801 با سرعت کلاک 2.26 گیگا هرتز تامین می کند و بخش ذخیره سازی اطلاعات آن را یک رم 2 گیگا بایتی به همراه 32 گیگا بایت حافظه داخلی تشکیل می دهد. هر دو سیمکارت گوشی فیرفون 2 از شبکه های ارتباطی 2G، 3G و 4G LTE پشتیبانی می کند. یک دوربین 8 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگا پیکسلی در جلوی آن جاسازی شده است. در پشت این گوشی با اندازه های 143 در 73 در 11 میلیمتر، یک باتری 2420 میلی آمپر ساعت قرار گرفته و 148 گرم وزن دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ndtv 


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر