coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویدئویی از عملکرد گوشی شیائومی می ۵

انتظار می رود که شیائومی می ۵، صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی به نمایش بگذارد که دارای وضوح تصویر کواد اچ دی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی، یا فول اچ دی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است.

با توجه به رندرهایی که از مطبوعات ارائه شده، به نظر می رسد که گوشی هوشمند شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) در رنگ های مشکی، سفید، صورتی و طلایی عرضه می شود. این تصاویر که به بیرون درز شده بود با اخباری که راجع به این گوشی شنیدیم مطابقت می کرد. امروز صبح، یک ویدئو از سایت Weibo به اشتراک گذاشته شد که ادعا می شود نسخه ی سفیدرنگ می ۵ است.

در این ویدئو، عملکرد این گوشی را در حالت مرورگر تست کرده اند. این تست را با باز کردن صفحه ای که به نظر می رسد صفحه ی Weibo  باشد، انجام داده اند.

در اینجا می خواهیم مشخصات این گوشی را بیان کنیم. انتظار می رود که شیائومی می ۵، صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی به نمایش بگذارد که دارای وضوح تصویر کواد اچ دی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی، یا فول اچ دی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است.

از ویژگی های داخلی این دستگاه می توان به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد که شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است. ۴ گیگابایت رم به همراه ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی قابل ارتقا برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین عقب این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی هم توان ین گوشی را تامین می کند. یک اسکنر اثر انگشت هم در دکمه ی هوم (اصلی) می ۵ تعبیه شده است. انتظار می رود که قیمت این دستگاه ۱۹۹۹ یوان چینی باشد که معادل ۳۰۹ دلار است.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر